• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)

Längtar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-25 10:29
    Min mens kom på BIM+8. Plussade månaden efter på BIM-5, yay :D
  • Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
  • littlemissE
    anna89 skrev 2014-10-28 14:25:10 följande:

Slutade med mina p-piller gestrina några dagar innan den 27 september, detta datumet fick jag min blödning och hölls sig till den 3 oktober då den tog slut.

Den 26/10 skulle jag haft min mens men det kom inte. Så den 27 förväntade jag min mens men den kom inte. Nu är det tisdag och fortfarande inte någon mens. Är inne på BIM+2 och fortfarande inte någon mens.

För två-tre dagar sedan har jag fått mensvärk men inte fått någon blödning.

Jag har det precis som du.. På dagen tom :0 fattar inte. Brukar aldrig vara sen, snarare tidig. Känner både det ena o det andra och så har det varit i en vecka. Men inte alls så som det brukar vara när det är tantdax. Testat säkert tio ggr :0 tog ett cb i torsdags men var neg. Tagit gravidkollens tester igår och idag. Feting negativt :(
  • Hmathilda

Är också på BIM+1 idag, inge mens och denna väntan är jobbig. Vore skönt om mensen kom nu om de inte blir nå pluss så man kan börja försöka igen

• Maglizz

Är BIM+10 idag, ingen mens, inget plus. Tog gravtest BIM+5 och det var då negativt. Jag har ätit smärtstillande då jag bröt foten förra månaden men nu tar jag inget då jag inte har ont. Vad händer?

• Karoloina

Barnmorskan sa att när det blir så inträffade antagligen inte ÄL den dagen man trodde...

• bonfireheart
    Slutade med p-piller den 9 Oktober och fick då vanlig bortfallsblödning. Hade sex en gång utan kondom men han kom inte i mig, men vet ju att man kan bli gravid ändå. Sen osäkra på om kondomen vart så säker.

Ömma & svullna brösvårtor, ingen mens, annorlunda flytningar varav en såg ut som en geleklump, lite annorlunda humör.

Gjorde två gravtest från rfsu förra veckan, båda negativa.

• Sanneek

BIM idag, testade mig igår bara för att jag inte hade ro till att väntade, det var inget + där inte. Men mensen har inte kommit ännu så jag är förhoppningsfull arbetar dygn idag och väntar antagligen tills på torsdag med att ta testet om mensen inte kommit ännu. Dock en jäkla mensvärk, illamående och smärta i svanken...

• septemberplus

Hej hoppar gärna med här! Fick missfall i mitten på september. 3 november fick jag tillbaka min mens . om cykeln är tillbaka där den ska så ligger jag på bim+3 nu men inget plus på stickan, men heller inga tecken på att mensen skulle vara på väg.

Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!