• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)

Längtar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-25 10:29
    Min mens kom på BIM+8. Plussade månaden efter på BIM-5, yay :D
  • Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
  • Carlin

Jag hoppar in här! Är på BIM+20 nu har tagit 3 negativa tester, ska testa imorgon bitti när jag vaknar då det nu är mer än en vecka sen senaste testet. Har inte kännt något speciellt mer än att jag är hungrig, men inte mer än vid ÄL.

• WhiteRose
    Carlin skrev 2014-12-05 00:13:45 följande:

Jag hoppar in här! Är på BIM+20 nu har tagit 3 negativa tester, ska testa imorgon bitti när jag vaknar då det nu är mer än en vecka sen senaste testet. Har inte kännt något speciellt mer än att jag är hungrig, men inte mer än vid ÄL.

Väntan är ju olidlig! Jag är på BIM+2, känner inga symptom på något som helst.. Hoppas verkligen din håller sig borta av en positiv anledning :)
  • Sannisen81

Hoppar in här.. BIM +2 och ingen mens.. Är regelbunden som en klocka vanligen.. Testen lyser blankt och hånar mig.. Massor av symptom som, illamående, känsliga bröstvårtor, molvärk i tjejmagen..

• Carlin

Testade återigen negativt idag.. BIM+20.. Börjar bli smått galen och kan inte riktigt tänka på något annat. Är alltid väldigt regelbunden annars, har aldrig varit sen innan..

• WhiteRose
    Carlin skrev 2014-12-05 10:20:40 följande:

Testade återigen negativt idag.. BIM+20.. Börjar bli smått galen och kan inte riktigt tänka på något annat. Är alltid väldigt regelbunden annars, har aldrig varit sen innan..

Kanske det är något fel på testen? Jag skulle ringa till vårdcentralen och göra ett urinprov hos dem.
  • Carlin

Jag ringde vårdcentralen idag, de tyckte jag skulle vänta 3-4 dagar och sedan göra ett nytt test. Om det fortfarande skulle vara negativt ska jag höra av mig... Vet inte riktigt vad 3-4 dagar skulle göra för skillnad ni när jag redan är +20, men jag väntar väl tålmodigt.. Hut har det gått för er andra?

• WhiteRose
    Carlin skrev 2014-12-05 19:57:06 följande:

Jag ringde vårdcentralen idag, de tyckte jag skulle vänta 3-4 dagar och sedan göra ett nytt test. Om det fortfarande skulle vara negativt ska jag höra av mig... Vet inte riktigt vad 3-4 dagar skulle göra för skillnad ni när jag redan är +20, men jag väntar väl tålmodigt.. Hut har det gått för er andra?

Väntar på att bli nödig, så jag kan ta ett test :P Men har inga förhoppningar, är nog bara sen för att mensen är oregelbunden efter p-piller.
  • Carlin
    WhiteRose skrev 2014-12-05 20:28:47 följande:

Väntar på att bli nödig, så jag kan ta ett test :P Men har inga förhoppningar, är nog bara sen för att mensen är oregelbunden efter p-piller.

Aha okej, hur längesen var det du slutade på pillerna?
  • WhiteRose
    Carlin skrev 2014-12-06 15:21:40 följande:
    Aha okej, hur längesen var det du slutade på pillerna?
    Slutade i augusti. Hur länge har ni försökt?
Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!