• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)

Längtar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-25 10:29
    Min mens kom på BIM+8. Plussade månaden efter på BIM-5, yay :D
  • Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
  • WhiteRose
    zzpac87 skrev 2014-12-09 21:00:22 följande:
    Det är lite kul ändå. Min kille och jag har haft oskyddat sex i 10 år och nu blev jag gravid.
    Men gud vad kul :) Stort grattis!
  • isaleo
    Bullen11 skrev 2014-12-09 19:32:02 följande:

Hoppar gärna in här!
    Är på äl+13 (dag 31 idag ) idag och har testat negativt varje dag sedan i fredag.. ingen mens eller ens minsta lilla blödning i sikte... Med sonen så testade jag negativt på dag 32, men mensen kom aldrig och testade igen dag 36 och då fick jag positivt! Har normalt en cykel på 28-30 dagar men ofta sen ÄL, kring dag 17 ungefär. Vill bara att plusset ska komma!!! Alternativt mensen så vi kan försöka på nytt igen :P

Är i precis samma sits som dig! Dag 31 nu, får aldrig mens senare än dag 30 annars, brukar få på exakt dag 28! Inga blödningar alls, men mensvärk flera dagar. Helt blanka tester. Med sonen testade jag svaagtsvaagt på bim +/- 1, minns inte riktigt. Blir riktigt störd på detta iaf! Vill också bara veta så att man kan gå vidare därifrån :)
  • maliinnn900

bim +7 idag ingen mens i sikte och fortfarande molvärk och stängd och bakåtvänd livmodertapp och lite ihop dragen, På fredag blir det att köpa nytt gravtest i gen :D

• WhiteRose

BIM+7 här med. Börjar nu bli lite rädd att jag är en av dom som får helt konstig och oregelbunden cykel efter p-piller stopp. Obestämd

• maliinnn900
    WhiteRose skrev 2014-12-10 14:35:03 följande:

BIM+7 här med. Börjar nu bli lite rädd att jag är en av dom som får helt konstig och oregelbunden cykel efter p-piller stopp. Obestämd

Vissa plussar inte precis vid bim heller. läste att fostret är 2 veckor yngre en vad man är gravid därför plussar vissa inte försen 1 till 2 veckor efter bim.
  • WhiteRose
    maliinnn900 skrev 2014-12-10 14:58:00 följande:
    Vissa plussar inte precis vid bim heller. läste att fostret är 2 veckor yngre en vad man är gravid därför plussar vissa inte försen 1 till 2 veckor efter bim.
    Nej, men man tänker ju att man borde känna av några symptom isf.. Men just nu känner jag mig heeeeelt normal (konstigt att man kan klaga på det, hehe :P)
  • isaleo

Är det någon som varit med om något liknande, att testet med första barnet visade positivt på bim, men att det tog längre tid med andra barnet innan testet gav något som helst utslag??

• friduss

Jag är också på bim+7, igår fick jag en blödning, trodde mensen var på g men idag har det inte kommit mer. Någon som vet varför det blir så? Glad

Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!