• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)

Längtar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-25 10:29
    Min mens kom på BIM+8. Plussade månaden efter på BIM-5, yay :D
  • Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
  • Carlin
    WhiteRose skrev 2014-12-06 16:42:15 följande:

Slutade i augusti. Hur länge har ni försökt?

Jag slutade på mina piller i maj, men vi har inte aktivt försökt utan har mer sagt att händer det så händer det, har försökt att delvis använda kondom under mina fertila dagar då jag inte känt mig riktigt redo. De senaste två månaderna har vi inte skyddat oss men inte riktigt aktivt försökt heller, men nu får vi väl se ????
  • WhiteRose
    maliinnn900 skrev 2014-12-07 14:31:50 följande:

Jag är i samma sits bim +4 i dag och ingen mens i sikte eller så.

Så jobbigt :/ Har din mens hittills varit regelbunden?
  • maliinnn900

förra månaden kom den vecka tidigare och varande inte lika länge och så trodde det var en nidblödning men det var det tydligen inte, annars har jag alltid haft en regelbunden

• septemberplus

Alltså min mens kom ju i fredag, men vet inte om det är mens ?! Den dök upp på bim+4, men jag blöder knappt något. Och jag brukar ha ganska riklig mens dag 2-4. Blir lite rosa på pappret nät jag varit på toaletten. Fortfarande minus på stickan. En jobbig molande värk både i tjejmagen och ryggen :/

• zzpac87

Här har ni en till.

Skulle haft mens i slutet på Oktober men ingen mens. Har haft utebliven mens nu i Oktober och November. Stickan visar negativt. Ska till gyn på Onsdag.

• WhiteRose
    zzpac87 skrev 2014-12-08 11:52:02 följande:

Här har ni en till.

Skulle haft mens i slutet på Oktober men ingen mens. Har haft utebliven mens nu i Oktober och November. Stickan visar negativt. Ska till gyn på Onsdag.

Så du har ej haft mens på 2 månader? Har du alltid haft så oregelbunden mens? Intressant att höra vad gyn säger!
  • zzpac87
    WhiteRose skrev 2014-12-08 11:56:19 följande:

Så du har ej haft mens på 2 månader? Har du alltid haft så oregelbunden mens? Intressant att höra vad gyn säger!

Nej, det är första gången på 10 år nu tillsammans med min sambo som mensen inte kommer.

Den har alltid annars kommit regelbundet i slutet på varje månad. Hade ÄL första veckan i Oktober och sen har inte mensen kommit.
Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!