• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)

Längtar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-25 10:29
    Min mens kom på BIM+8. Plussade månaden efter på BIM-5, yay :D
  • Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
  • majja77
    augustitjej skrev 2014-01-03 22:35:11 följande:

Hejsan!

Lever denna tråden fortfarande? Glad
    Har en liten fråga, har BIM idag och ingen mens i sikte. Tog ett CB test sent på eftermiddagen idag som visade negativt. 
    Ska man testa längre fram? Kan man vara gravid trots att det visade negativt på BIM-dagen? 
    Har under ca två veckor blivit illamående på em/kvällen i samband med måltid, men har gått över nu. Jättejobbigt då jag aldrig annars är illamående. Hoppas på många bra svar! :)

det finns ju dem som plussar en vecka efter bim, jag är på bim+1 idag gjorde ett test och fick svaaaagt på det, vet inte vad man ska tro, igår på bim var det tvär blankt..kan ju va ett spök på mitt också, har ingen aning..men ingen mens ännu iaf.. om du har lust kan du ta en till i mitt galleri och se om du ser något streck?
  • LyCKa55
    augustitjej skrev 2014-01-03 22:35:11 följande:
    Hejsan!Lever denna tråden fortfarande? 

Har en liten fråga, har BIM idag och ingen mens i sikte. Tog ett CB test sent på eftermiddagen idag som visade negativt. 

Ska man testa längre fram? Kan man vara gravid trots att det visade negativt på BIM-dagen? 

Har under ca två veckor blivit illamående på em/kvällen i samband med måltid, men har gått över nu. Jättejobbigt då jag aldrig annars är illamående. Hoppas på många bra svar! :)

Absolut! Det ser du ju här ovanför i alla andra inlägg men så kan jag tillägga hur det gick för mig.

Testade neg på BIM och BIM+5. Sedan avvaktade jag o invätade mensen som ja trodde skulle komma. Efter två veckor hade jag beställt hem billiga tester från nätet som ja testade med. Det va då BIM+14 tror jag o då visade de starkt positivt Hade inte kännt av några symtom mer än att ja inte kände som jag brukar inför mens med lite ont i magen o bruna flytningar. Så man kan testa positivt längre fram
  • Lääängtan

Hoppar in om det är ok? :)
    BIM+5 och varken mens (dock smygande känningar i över en vecka) eller plus i sikte...

• Sally8585

En fråga!
    Jag äter P-piller. Haft samma i alla år, aldrig några bruna flytningar mitt i en karta. Nu helt plötsligt har jag bruna flytningar, lite (utan slarv) Jag slarvade med pillerna innan min sista mens som var 27/12 (enligt mig vanlig riklig mens). Så jag och sambon körde med kondom, dock åkte den av en gång efter han fått utlösning. Men har nu de senaste veckan känt mig trött, onda bröst, molvärk i magen, gasig, fått munsår. Ja jag känner mig gravid! Har ca 6 dagar kvar till nästa mens skall komma. Äter fortfarande P-piller som vanligt. Testade mig i fredags, negativt.

Vad tror ni? Sken-gravid?! PMS?
    Kanske fel forum men jag chansar på svar :)

• Tantnannis

Hej!

Undrar om någon har det som mig?

Jag är just nu på BIM+11 men ingen mens i sikte!

Jag har sedan 3 veckor tillbaka molande värk till & från som liknar mensvärk!

Sedan 3 dagar har jag ont i brösten, men inte alls lika mycket som innan jag ska ha mens! (Då gör det galet ont)

Jag har gjort test hemma och hos barnmorskan och alla test är negativa!

Barnmorskan säger att det är kroppen som spelar mig ett spratt och att jag bara ska sluta tänka på det!

Men hur lätt är det när man inte får sin mens som man har fått varenda månad halva livet typ?!

Ngn som har tips, erfarenheter osv

Tas tacksamt emot :))

• h0pe79

Hur har det gått för er som skrivit här? Är det någon som plussat? Jag är BIM +26 idag och tror bara min kropp spelar mig spratt. För det känns som att det borde gjort utslag efter så lång tid...

Men är SÅ trött på att tanten inte kommer... Trött på ovissheten! Vill bara veta och slippa oroa mig om det är nåt fel eller vad det är :(

• MissMs

BIM +5 för min del här, ingen mens i sikte och inget plus på stickan, blir tokig snart!!!
    brukar alltid ha ont i brösten 2-3 dagar innan BIM, men INGET!! 

• Mickan89

Det är samma sak för mig. Hade bim 2 okt så den e alltså 7 dagar sen nu.. 
    Brukar oxå ha ont i brösten några dagar innan bim men nu bara sticker de ytterst ytterst lite ibland bara.. Hade äl runt 16-18 sept så då borde väl mensen komma om de e så att man inte e gravid? eller?? 

• MissMs

BIM +8 nu, fortfarande ingenting, testen visar negativt!!

Fick lite ljusrosa flytningar igår, har även lite idag!

Vet inte vad jag ska tro längre!

• Lillalinan91

Vet inte om här är någon men sitter i samma situation . Bim + 8 inget tecken på min annars regelbundna mens . Haft en väldigt konstig känsla sedan 2 dagar efter äl. Molnande värk vid livmodern, stickningar i höger äggstock , extremt illamående som kommer och går, trött. Har innan inbillat mig att jag varit illamående men denna känslan visste jag inte att man kunde ha. Gjort 3 teater första 2 dagar innan mens och den sista idag . Men inget plus. Äter tillskottet nattljusolja och folsyra sedan senaste mens , någon som vet om de kan ge mig dessa symtom ? :)

Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!