• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)

Längtar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-25 10:29
    Min mens kom på BIM+8. Plussade månaden efter på BIM-5, yay :D
  • Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
  • sarah78

Jag var hos gyn igår.  Hon tog blodprov och kollade med ultraljud, allt såg normalt ut så jag fick gulkroppshormon som jag ska äta en vecka. Så nu ska det komma en blödning!

• 019
    LennyB skrev 2011-01-24 08:24:23 följande:
    Har du varit i kontakt med gyn?? Funderar efter tjat från en vän att göra ett sista försök och kontakta dem om jag inte fått mensen vid månadsskiftet... Hoppas dock att den kommer innan dess för oss båda!
    Ja det har jag, men fick ingen hjälp alls. Skulle återkomma om ett år?! :S

Hoppas att du får bättre hjälp :)
  • 019
    Polarlantis skrev 2011-01-24 10:28:55 följande:
    Har ni gått helt utan blödningar eller har ni haft några mellanblödningar eller bruna flytningar eller så?
    Helt utan :/
  • Polarlantis
    019 skrev 2011-01-26 11:43:39 följande:
    Ja det har jag, men fick ingen hjälp alls. Skulle återkomma om ett år?! :S

Hoppas att du får bättre hjälp :)
    Har du sökt privat? För där kan man komma innan. Fick samma idiotiska svar på sjukhuset hemma men privat var det inga probs att få tid! Ring bums! Lycka till!!!
  • josefinebornstrom

den röda kärringen dök upp igår morse för mig.. exakt en vecka efter bim.. snacka om att man blir deprimerad.. sen såg jag att någon skrivit att man inte får nå hjälp från sjukhusen..
    imorse ringde jag kvinnokliniken för att jag vill utreda oss utifall vi inte kan få barn.. då jag har haft klamydia å vi har försökt dock inte i ett år men iaf ett halvår tycker jag att de e dax att kolla omd e e nå fel.. ringde då å jag sa som de va att jag var orolig å att jag ville veta för att slippa gå runt å tänka på att de KAN va fel.. då fick jag till svar "man kan inte veta allt här i världen" ni får försöka ännu mer.. men vad ska jag gör??
    jag har sten koll på ägglossning, skrivit upp då jag haft ägglossning.. har även fört kalender över mensen som dock vart försenad de två månaderna.. vad mer begär dom liksom ????

• Kitty 82
    josefinebornstrom skrev 2011-01-27 14:03:51 följande:
    den röda kärringen dök upp igår morse för mig.. exakt en vecka efter bim.. snacka om att man blir deprimerad.. sen såg jag att någon skrivit att man inte får nå hjälp från sjukhusen..
    imorse ringde jag kvinnokliniken för att jag vill utreda oss utifall vi inte kan få barn.. då jag har haft klamydia å vi har försökt dock inte i ett år men iaf ett halvår tycker jag att de e dax att kolla omd e e nå fel.. ringde då å jag sa som de va att jag var orolig å att jag ville veta för att slippa gå runt å tänka på att de KAN va fel.. då fick jag till svar "man kan inte veta allt här i världen" ni får försöka ännu mer.. men vad ska jag gör??
    jag har sten koll på ägglossning, skrivit upp då jag haft ägglossning.. har även fört kalender över mensen som dock vart försenad de två månaderna.. vad mer begär dom liksom ????
    Stackare. Vet hur det känns.

Prova Borago. Många som blivit gravida av Borago och Glandin-25 men glandin-25 har utgått och går ej att få tag i. Har du provat Borago? Kanske värt ett försök?!?!
  • Anna J01

Plussade idag på BIM + 12
    Toknegativt innan så hoppet finns så länge inte mensen kommer:) 

• Kitty 82
    Anna J01 skrev 2011-01-27 14:57:27 följande:
    Vad underbart.

Så du har testat neg flera ggr innan?
  • Anna J01
    Kitty 82 skrev 2011-01-27 15:00:58 följande:
    Vad underbart.

Så du har testat neg flera ggr innan?
    Ja senast för 2 dagar sedan. Har testat massor med gånger så jag blev helt chockad när det helt plötsligt blev +
  • Polarlantis
    Anna J01 skrev 2011-01-27 14:57:27 följande:
    WOW! Grattis!!! Du ger oss hopp! Lycka till nU!
Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!