Septembertjej skrev 2011-01-19 19:16:47 följande:
Ja, jag förstår vad du menar. Testade på BIM, och då kände jag mig uppgiven och så ville jag inte köpa nya test.
Var jättesäker på att jag skulle få mens med, det är ju svårt att beräkna exakta dagar, och när man hade ÄL, det har hoppat lite för mig. Sen flöt dagarna på. Vet ju inte riktigt när ett plus hade dykt upp tidigast efter BIM.
Det jobbigt att inte veta, och negativa tester...men med sen mens så tycker jag du ska känna hopp!
kram
Ja jag har ju en hög med test så köpa nya behöver jag inte.. Jag testade första på bim + 2 som blev neg, och då tänkte jag inte testa mer.. Men det blev ändå att jag testade nästa dag när jag skulle gå och kissa.. Och nästa.. och idag... ^^
Jag är säker på att mensen ska komma, har såna enorma känningar! Ja om det hoppar kan det ju vara svårt, men för mig är den alltid exakt och kommer alltid på natten till mitt bim datum eller natten efter mitt bim datum... Slår aldrig fel! Förutom två gånger förra året, då var mensen 4 dagar sen en gång och 7 dagar en annan gång.
Vet fortfarande inte varför.
ÄL har jag också hyfsad koll på, känner av den som tusan plus att jag använt ÄL test i ett par år så den vet jag ju när jag har och därför vet jag också att vi missade äl denna månad. Så gravid borde jag inte kunna vara, men nu vet jag ju att man kan bli gravid i stort sett närsomhelst i en cykel så det är ju ingen garanti att jag inte är det. Det gör det hela ännu jobbigare!