• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)

Längtar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-25 10:29
    Min mens kom på BIM+8. Plussade månaden efter på BIM-5, yay :D
  • Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
  • Septembertjej
    Mysgosmys skrev 2011-01-19 16:17:54 följande:
    Vad kul! Grattis!
    Har du fått neg innan eller var det första gången du testade? 
    Tack! Jag hade fått flera negativa test, sedan väntade jag bara på mens då testen tog slut...
    Blev glad nu när det blev så starkt och tydligt dessutom. Var så många häromkring som fick tidiga plus, på BIM -5 och liknande, men det kan ju tydligen ta ett tag. 
  • Mysgosmys
    Septembertjej skrev 2011-01-19 16:30:33 följande:
    Tack! Jag hade fått flera negativa test, sedan väntade jag bara på mens då testen tog slut...
    Blev glad nu när det blev så starkt och tydligt dessutom. Var så många häromkring som fick tidiga plus, på BIM -5 och liknande, men det kan ju tydligen ta ett tag. 
    Ja jag är ju på bim + 6 imorgon och testade neg idag, så jag har inga stora förhoppningar..
    Tänkte om du testat tidigare efter bim förutom idag och fått neg? Kanske ge mig lite hopp ;)
    Men jag är ju rätt säker på att det inte blivit något denna månad, så önskar att mensen kommer så att man kan få försöka nästa gång snart!

Men ett liiiitet hopp smyger ju därinne om att det kaaanske kan vara nåt ändå.. Men då borde ju testen ha visat deet vid det här laget :/ 
  • Kitty 82

Jag lägger till mig i eran lista

Uppdaterar listan också och lägger till en dag på mig..:

019:                                BIM+76      
    Lintotts:                          BIM+68-70                        
    Apricos:                          BIM+63  
    Andreae:                         BIM+61
    Ticktick:                          BIM+60
    hoppet86:                       BIM+60
    susieq82:                       BIM+59
    cinnamoncream:         BIM+57
    LindaMagnusson:        BIM+57
    Bebissjuk:                      BIM+57
    Nena72:                          BIM+57
    Adelina:                          BIM+56
    Madickis:                       BIM+54-55
    Cathlin:                           BIM+53
    hon:                                 BIM+51
    Sessan 83 K:                BIM+49
    Fiana:                              BIM+43
    Sammel:                        BIM+40
    Lowa77:                         BIM+40 
    Maoulin:                          BIM+39
    Sara73:                           BIM+39
    maelgi:                            BIM+34
    amandaflodstrm:          BIM+31
    Escapee:                         BIM+29
    PimPim85:                      BIM+27
    Puttesspingla:               BIM+26
    Kiwi86:                             BIM+23
    Gisa:                                 BIM+22
    Ymla:                                BIM+?
    Elsi 08:                              BIM +5
    Mysgosmys:                    BIM +5
    Kitty 82:                            BIM + 9-12

Plussat 

Pillven: Plussade på BIM+4 (14/10)
    MissSept: BIM +1
    Ppilla:   Plussade på BIM+4 (24/10)
    Septembertjej: Plus på BIM +6 (19/1)
    Tr0ust:
      Plussade på BIM+ca12 (26/10)
    Drömmen om Elin: 
    plussade på BIM + 11
    Stormflicka: Plussade på BIM+3-5 (30/10)
    Nlie: Plussade på BIM+8 (6/11)
    Sofia Sten: plussade på BIM+45 (14/11)
    Längtan E F barnet: Plussade på BIM+1 (17/11)
    Hattifnatt89: Plussade på BIM+18 (22/11)
    Kali86: Plussade på BIM+8 (22/11)
    Thalia plussade på bim +0  
    dajana plussade på BIM+4

Mensen kom på BIM+..

1-2;    +++
    3-4;    ++++++++
    5-6;    +++++++
    7-8;    +++
    9-10;   +++++
    11-12; +++++
    13-15; +++
    16-18; ++
    19-21; ++
    22-24; +
    25-27; +
    30-40; ++++
    68;      +

• Septembertjej
    Mysgosmys skrev 2011-01-19 16:32:24 följande:
    Ja jag är ju på bim + 6 imorgon och testade neg idag, så jag har inga stora förhoppningar..
    Tänkte om du testat tidigare efter bim förutom idag och fått neg? Kanske ge mig lite hopp ;)
    Men jag är ju rätt säker på att det inte blivit något denna månad, så önskar att mensen kommer så att man kan få försöka nästa gång snart!

Men ett liiiitet hopp smyger ju därinne om att det kaaanske kan vara nåt ändå.. Men då borde ju testen ha visat deet vid det här laget :/ 
    Ja, jag förstår vad du menar. Testade på BIM, och då kände jag mig uppgiven och så ville jag inte köpa nya test.
    Var jättesäker på att jag skulle få mens med, det är ju svårt att beräkna exakta dagar, och när man hade ÄL, det har hoppat lite för mig. Sen flöt dagarna på. Vet ju inte riktigt när ett plus hade dykt upp tidigast efter BIM. 
    Det jobbigt att inte veta, och negativa tester...men med sen mens så tycker jag du ska känna hopp!
    kram 
  • Tajny

Hej alla!

Jag sitter här idag och är på Bim+2. Det har nog inte hänt förut att jag har gått "över" bil utan får oftast min mens tills den dag som är uträknat. Jag har tagit några tester då och då innan Bim, 1 på Bim och ett idag men inget plus! Förstår inte vad detta kan vara? Jag blir så klart nojjig som vanligt!! Rynkar på näsan
    Jag har varit gravid 3 gånger, de gångerna har jag testat positivt vid bim, men 2 har slutat i mf.
    Har även haft svag mensvärk eller molvärk lite hela tiden den sista veckan och känns som om mensen är på väg men inget ännu!
    Vad kan detta vara?? Ser ju såklart att många gått flera månader efter bom ich att ja inte är ensam, men detta ha aldrig hänt förut!

• FuuCk

bim idag eller runt den 20e iafl., tror jag iafl det ska vara...

på skojj gjorde jag ett äl test eftersomm jag ej har något grav test hemma!!
    de blev utslag!

någon erfarenhet av detta??
    är jag gravid `?

• Mysgosmys
    Septembertjej skrev 2011-01-19 19:16:47 följande:
    Ja, jag förstår vad du menar. Testade på BIM, och då kände jag mig uppgiven och så ville jag inte köpa nya test.
    Var jättesäker på att jag skulle få mens med, det är ju svårt att beräkna exakta dagar, och när man hade ÄL, det har hoppat lite för mig. Sen flöt dagarna på. Vet ju inte riktigt när ett plus hade dykt upp tidigast efter BIM. 
    Det jobbigt att inte veta, och negativa tester...men med sen mens så tycker jag du ska känna hopp!
    kram 
    Ja jag har ju en hög med test så köpa nya behöver jag inte.. Jag testade första på bim + 2 som blev neg, och då tänkte jag inte testa mer.. Men det blev ändå att jag testade nästa dag när jag skulle gå och kissa.. Och nästa.. och idag... ^^

Jag är säker på att mensen ska komma, har såna enorma känningar! Ja om det hoppar kan det ju vara svårt, men för mig är den alltid exakt och kommer alltid på natten till mitt bim datum eller natten efter mitt bim datum... Slår aldrig fel! Förutom två gånger förra året, då var mensen 4 dagar sen en gång och 7 dagar en annan gång.
    Vet fortfarande inte varför.

ÄL har jag också hyfsad koll på, känner av den som tusan plus att jag använt ÄL test i ett par år så den vet jag ju när jag har och därför vet jag också att vi missade äl denna månad. Så gravid borde jag inte kunna vara, men nu vet jag ju att man kan bli gravid i stort sett närsomhelst i en cykel så det är ju ingen garanti att jag inte är det. Det gör det hela ännu jobbigare!

• Kitty 82

Hej då blir man ett år äldre idag och vet ni vem csom ville ge mig en födelsedagspresent idag???

JO tant RÖD (mensen) kom som ett brev på posten idag,men jag är faktist GLAD att den behagade sig komma nu på min födelsedag för NU jävlar ska jag börja tugga Borago eller Glandin som ska inhandlas idag och sen köra gärnet så mannens nisse får jobba lite

• Mysgosmys

Kitty 82 skrev 2011-01-20 07:50:42 följande:
    Hej då blir man ett år äldre idag och vet ni vem csom ville ge mig en födelsedagspresent idag???

JO tant RÖD (mensen) kom som ett brev på posten idag,men jag är faktist GLAD att den behagade sig komma nu på min födelsedag för NU jävlar ska jag börja tugga Borago eller Glandin som ska inhandlas idag och sen köra gärnet så mannens nisse får jobba lite
    Grattis till dig ännu en gång i även denna tråd! ;)

Jag kan även lägga till min bild i denna tråd tror jag, har redan lagt ut den i ett par trådar.. men ändå ;)
    Vad tror ni i denna tråd om detta streck? Plus eller spökstreck?

Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!