• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)

Längtar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-25 10:29
    Min mens kom på BIM+8. Plussade månaden efter på BIM-5, yay :D
  • Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
  • Polarlantis

Har ni gått helt utan blödningar eller har ni haft några mellanblödningar eller bruna flytningar eller så?

• brünnhilde
    Marre22 skrev 2011-01-23 15:42:42 följande:
    Hej!
    Ni som håller till /har hållt till i denna tråden. Brukar ni ha oregelbunden/sen mens i vanliga fall?

Jag är på BIM +1 och det brukar inte hända.
    För två månader sedan, då vi inte ens försökte med baby och således inte kollat med äl-stickor, så var mensen 7 dagar sen.
    Nu är det som sagt 1 dag och alla tester jag tagit visar tvärnegativt.
    Jag hade superregelbunden mens ända fram till vi började försöka skaffa barn.... Snacka om att det mesta sitter i huvudet....
  • josefinebornstrom

jag hade regelbunden exakt på klockslaget.. men förra månaden va mensen 5 dagar sen å idag e jag på bim+5.. symtomen e illamående till å från, ömma bröst, fick min första sura uppstötning idag.. alldrig haft de i hela mitt liv.. haft som stickningar i ndre delena av magen... senast igår.. inte känt nå idag.. man blir lite lurad.. testade negativt på bim+2 men dock inte med morgonurin..

• HelenFr

Sådana här roliga spökstreck har jag fått denna månaden... drygt... Ligger på BIM+12 nu och ingen mens eller + i sikte...
  • sarah78

jag slutade med mina p-piller 2 sep och har fortfarande inte fått min mens!

ska till gyn imorrn och kolla om vi kan sätta igång den..

• Kitty 82
    HelenFr skrev 2011-01-24 14:42:05 följande:

Sådana här roliga spökstreck har jag fått denna månaden... drygt... Ligger på BIM+12 nu och ingen mens eller + i sikte...
    Fick själv massa spökstreck. Men e du inte gravid da?

Nu e min mens avslutad så nu jäklar längtar jag till ÄL

Lycka till ni andra som gått övertiden och jag hoppas ni får jätte fina vackra +
  • HelenFr
    Kitty 82 skrev 2011-01-24 15:21:09 följande:
    Fick själv massa spökstreck. Men e du inte gravid da?

Nu e min mens avslutad så nu jäklar längtar jag till ÄL

Lycka till ni andra som gått övertiden och jag hoppas ni får jätte fina vackra +
    Nej jag är inte gravid, och mensen dök upp idag... Bara för att jag skrev att den inte var nära förestående...  :) Nej nu tar vi nya tag och hoppas på nästa månad...
  • Polarlantis
    Polarlantis skrev 2011-01-24 10:28:55 följande:
    Har ni gått helt utan blödningar eller har ni haft några mellanblödningar eller bruna flytningar eller så?
    Puffar fram mig fråga lite...ingen som haft detta?
  • Maoulin

Jahopp... Senaste mensen var mellan den 1:e och 5:e oktober.
    Nu har jag gått ett bra tag och liksom...."känt mig" gravid. Ska köpa ytterligare ett grav.test idag, visar det negativt vet jag inte vad jag tar mig till ....! Gråter

Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!