• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)

Längtar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-25 10:29
    Min mens kom på BIM+8. Plussade månaden efter på BIM-5, yay :D
  • Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
  • 019

Ååååh! Så här glad har jag aldrig varit över att få mens!
    BIM + 181 innan den kom, men nu är den här Skrattande

Hoppas att det blir regelbundet nu så vi kan börja jobba på en liten Solig

• mysanpysan
    019 skrev 2011-05-03 14:41:42 följande:
    Ååååh! Så här glad har jag aldrig varit över att få mens!
    BIM + 181 innan den kom, men nu är den här Skrattande

Hoppas att det blir regelbundet nu så vi kan börja jobba på en liten Solig
    Skönt när det kommer igång. Då håller vi tummarna att ägglossning o allt blir regelbundet. För mig blev det ju så konstigt när mensen hoppade över så jag har ingen aning om när jag har ägglossning. Ska köpa test för det. Väntar på att det ska bli nått bra erbjudande på tester snart.
  • aikidoaasa

Idag är det BIM+30 för min del... ingen mens förra månaden... inget plus på någon sticka heller... och ingen "känsla" av att mensen skulle vara på väg... bara en enorm trötthet (kan vara pollensäsongen som spökar) och idag ett fruktansvärt illamående runt eftermiddagen... ARGH!

Har inget "hänt" under den här veckan så ringer jag MV... något måste vara fel när kroppen uppför sig på det här skumma sättet 

• 019
    mysanpysan skrev 2011-05-04 08:17:03 följande:
    Skönt när det kommer igång. Då håller vi tummarna att ägglossning o allt blir regelbundet. För mig blev det ju så konstigt när mensen hoppade över så jag har ingen aning om när jag har ägglossning. Ska köpa test för det. Väntar på att det ska bli nått bra erbjudande på tester snart.
    Ja, mycket skönt! : )
    Mm, det kommer nog vara samma här. Det jobbiga är ju att det kan gå åt ett stort antal tester ifall mensen beter sig likadant igen.
    Vi får hoppas på det bästa ; )
  • 019
    aikidoaasa skrev 2011-05-04 21:47:38 följande:
    Idag är det BIM+30 för min del... ingen mens förra månaden... inget plus på någon sticka heller... och ingen "känsla" av att mensen skulle vara på väg... bara en enorm trötthet (kan vara pollensäsongen som spökar) och idag ett fruktansvärt illamående runt eftermiddagen... ARGH!

Har inget "hänt" under den här veckan så ringer jag MV... något måste vara fel när kroppen uppför sig på det här skumma sättet 
    Hoppas att du får hjälp hos MV! Själv har jag inga positiva upplevelser från dem direkt.
  • Alexandra 013

Bim+8 Inga symptom annat än att brösten ömmar lite precis som dagarna innan mens. Men det har ömmat i några fler dagar än vanligt. Tvekar starkt på att det skulle vara nått då min kropp har en tendens att luras med mig. Tagit 3 tester. BIM+2, BIM+5 och BIM+7 och alla var negativa. min sambo sa precis för nån vecka sen att han ville börja försöka, men det blir ju jäkligt svårt när mensen vägrar komma! -.-

• Alexandra 013

Hah! nu jävlar :P BIM+9 kom den! Haha fan aldrig varit så glad över att få mens i mitt liv :D Nu kan the babymaking begin!

• Jempa82

Har typ som mens värk på kvällarna sedan 3 dagar tillbaka!Är på Bim+8 och negativt på stickan!Har annars mens som en klocka!Vad kan detta bero på??

• Maddsan

Bim +15 här! Inget plus på stickan :/ med sonen plussa jag på bim +2!

Man blir ju otålig!! Min mens har aldrig strulat eller hoppat över...

Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!