Polarlantis skrev 2011-01-24 10:28:55 följande:
Har ni gått helt utan blödningar eller har ni haft några mellanblödningar eller bruna flytningar eller så?
När jag gick 68 dagar över tiden så hade jag vid två tillfällen som bruna blödningar, väldigt sparsamma dock. Det var förresten så det började krångla när jag tänker efter. Hade mensen 21 aug, sen runt 9 sept började det komma mindre mer brunaktiga blödningar - varade ca 4 dagar. sen tog det några veckor så kom det en liiiiten blödning och jag var säker på att mensen kommit. Men sen försvann det lika fort igen. Och det dröjde några veckor till - totoalt 68 dagar över BIM) så kom mensen som en fors - bokstavligen. Men den kom iaf och det är huvudsaken! :D
Denna gången fick jag på BIM dagen (23 dec) en mindre blödning på morgonen, men sen inget mer och efter det har det inte synts så mycket som en droppe. Och denna gång har jag inga som helst känningar på nånting - det hade jag sist. Så det verkar vara väldigt olika vad som händer. Är idag på BIM+42, tror jag. Har slutat räkna... och har inte gjort något test på två veckor, känns inte nödvändigt då jag inte har några symtom alls.
Hoppas allt går bra för dig!