Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
Igår plusade jag på BIM+36!
Igår plusade jag på BIM+36!
Jag hoppar in här! Är på BIM+20 nu har tagit 3 negativa tester, ska testa imorgon bitti när jag vaknar då det nu är mer än en vecka sen senaste testet. Har inte kännt något speciellt mer än att jag är hungrig, men inte mer än vid ÄL.
Testade återigen negativt idag.. BIM+20.. Börjar bli smått galen och kan inte riktigt tänka på något annat. Är alltid väldigt regelbunden annars, har aldrig varit sen innan..
Jag ringde vårdcentralen idag, de tyckte jag skulle vänta 3-4 dagar och sedan göra ett nytt test. Om det fortfarande skulle vara negativt ska jag höra av mig... Vet inte riktigt vad 3-4 dagar skulle göra för skillnad ni när jag redan är +20, men jag väntar väl tålmodigt.. Hut har det gått för er andra?
BIM+4 idag. Börjar bli lite smått galen på detta. Någon mer som är i samma sits?
Jag är i samma sits bim +4 i dag och ingen mens i sikte eller så.
BIM+5..
Här har ni en till.
Skulle haft mens i slutet på Oktober men ingen mens. Har haft utebliven mens nu i Oktober och November. Stickan visar negativt. Ska till gyn på Onsdag.
Plussade imorse )
BIM+7 här med. Börjar nu bli lite rädd att jag är en av dom som får helt konstig och oregelbunden cykel efter p-piller stopp.
Fick min mens idag, en cykel på 50 dagar denna gång. Tråkigt, men nu tar vi nya tag :)