• WhiteRose

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Hmathilda skrev 2014-12-04 14:18:39 följande:

Igår plusade jag på BIM+36!

Graaattiis!! {#emotions_dlg.flower} Testade du någon av de andra dagarna?
  • WhiteRose
    Hmathilda skrev 2014-12-04 15:54:01 följande:
    Ja 3 negativa tester varav ett var digitalt men visade icke gravid
    Vilka dagar testade du på då?
  • WhiteRose
    Hmathilda skrev 2014-12-04 16:14:41 följande:
    BIM+4 BIM+10 BIM+17 alla negativa BIM+36 plus! :)
    Herregud så det kan gå :) Men du kände inga symtom under tiden du väntade på mens?
  • WhiteRose
    Carlin skrev 2014-12-05 00:13:45 följande:

Jag hoppar in här! Är på BIM+20 nu har tagit 3 negativa tester, ska testa imorgon bitti när jag vaknar då det nu är mer än en vecka sen senaste testet. Har inte kännt något speciellt mer än att jag är hungrig, men inte mer än vid ÄL.

Väntan är ju olidlig! Jag är på BIM+2, känner inga symptom på något som helst.. Hoppas verkligen din håller sig borta av en positiv anledning :)
  • WhiteRose
    Carlin skrev 2014-12-05 10:20:40 följande:

Testade återigen negativt idag.. BIM+20.. Börjar bli smått galen och kan inte riktigt tänka på något annat. Är alltid väldigt regelbunden annars, har aldrig varit sen innan..

Kanske det är något fel på testen? Jag skulle ringa till vårdcentralen och göra ett urinprov hos dem.
  • WhiteRose
    Carlin skrev 2014-12-05 19:57:06 följande:

Jag ringde vårdcentralen idag, de tyckte jag skulle vänta 3-4 dagar och sedan göra ett nytt test. Om det fortfarande skulle vara negativt ska jag höra av mig... Vet inte riktigt vad 3-4 dagar skulle göra för skillnad ni när jag redan är +20, men jag väntar väl tålmodigt.. Hut har det gått för er andra?

Väntar på att bli nödig, så jag kan ta ett test :P Men har inga förhoppningar, är nog bara sen för att mensen är oregelbunden efter p-piller.
  • WhiteRose
    Carlin skrev 2014-12-06 15:21:40 följande:
    Aha okej, hur längesen var det du slutade på pillerna?
    Slutade i augusti. Hur länge har ni försökt?
  • WhiteRose
    maliinnn900 skrev 2014-12-07 14:31:50 följande:

Jag är i samma sits bim +4 i dag och ingen mens i sikte eller så.

Så jobbigt :/ Har din mens hittills varit regelbunden?
  • WhiteRose
    zzpac87 skrev 2014-12-08 11:52:02 följande:

Här har ni en till.

Skulle haft mens i slutet på Oktober men ingen mens. Har haft utebliven mens nu i Oktober och November. Stickan visar negativt. Ska till gyn på Onsdag.

Så du har ej haft mens på 2 månader? Har du alltid haft så oregelbunden mens? Intressant att höra vad gyn säger!
  • WhiteRose
    zzpac87 skrev 2014-12-09 09:19:19 följande:

Plussade imorse )

Grattis!! Så du har testat negativt i två månader? Har du känt av några symptom?
  • WhiteRose
    Carlin skrev 2014-12-09 14:29:51 följande:
    Jag testade negativt imorse igen.. BIM+24..
    Usch vad jobbigt :/ Du skrev att du slutade med p-piller i maj, har du haft regelbunden mens sedan dess?
  • WhiteRose
    zzpac87 skrev 2014-12-09 21:00:22 följande:
    Det är lite kul ändå. Min kille och jag har haft oskyddat sex i 10 år och nu blev jag gravid.
    Men gud vad kul :) Stort grattis!
  • WhiteRose

BIM+7 här med. Börjar nu bli lite rädd att jag är en av dom som får helt konstig och oregelbunden cykel efter p-piller stopp. Obestämd

• WhiteRose
    maliinnn900 skrev 2014-12-10 14:58:00 följande:
    Vissa plussar inte precis vid bim heller. läste att fostret är 2 veckor yngre en vad man är gravid därför plussar vissa inte försen 1 till 2 veckor efter bim.
    Nej, men man tänker ju att man borde känna av några symptom isf.. Men just nu känner jag mig heeeeelt normal (konstigt att man kan klaga på det, hehe :P)
  • WhiteRose

Fick min mens idag, en cykel på 50 dagar denna gång. Tråkigt, men nu tar vi nya tag :)

Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!