• mysanpysan

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

ElisabethN skrev 2011-04-16 11:06:09 följande:
    Jag är i samma sits, nästan iaf. Är på BIM+3 idag. Hade så otroligt mycket symtom runt en vecka före BIM. Humörsvängningar, strålade och molade i magen, trött, hungrig, vita flytningar, ont i brösten. Sedan blev det tyst. Ingen känsla för att mensen ska komma har jag, inga finnar (som jag alltid får före) inga humörsvängningar alls i princip. Bara VÄLDIGT trött på kvällarna, pigg som en lärka på mornarna och vaknar tidigt. Och någon väldigt konstig känsla nertill i magen, ingen jag känner igen från då jag varit gravid förrut (men fått missfall). Det strålar liksom från magen ner till snippan och sträcker och drar. När jag kissar ibland så känns det som något nästan ska gå sönder, som att jag håller på att sträcka mig inuti. Jag har känsliga bröst men är inte öm. Typ som väldigt tysta symtom kan man säga, inget hejdlöst alls, dock mycket svullen. Jag testade senast på BIM+1 som var minus. Kanske EVENTUELLT att man kunde ana något möjligt spökstreck men det var i så fall så osynligt så man bara såg det med god vilja. Tänkte ta ett nytt imorgon. Usch för ovetandet. Men jag hoppas så det knakar. Sambon är helt ovetande, jag har inte pratat om det. Han har fått stå ut med så mycket fram och tillbaka, eventuellt gravid och missfall två gånger och sedan skengraviditeter gånger flera. Så nu säger jag inget förrän jag vet. Konstigt nog frågar han inget heller. Och vi är såna som pratar om allt hela tiden :)
    Hur har det gått? Har du testat?
  • mysanpysan

Jag har fått brunaktiga flytningar istället för mens, i  mina bröst känns det ingentignalls. Om brösten börjar ömma då ska jag testa igen.

• mysanpysan
    019 skrev 2011-05-03 14:41:42 följande:
    Ååååh! Så här glad har jag aldrig varit över att få mens!
    BIM + 181 innan den kom, men nu är den här Skrattande

Hoppas att det blir regelbundet nu så vi kan börja jobba på en liten Solig
    Skönt när det kommer igång. Då håller vi tummarna att ägglossning o allt blir regelbundet. För mig blev det ju så konstigt när mensen hoppade över så jag har ingen aning om när jag har ägglossning. Ska köpa test för det. Väntar på att det ska bli nått bra erbjudande på tester snart.
Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!