• SeBe

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

usch här är en till... BIM +3 idag... gjorde gravtest igår, mest för att bara bekräfta det jag redan visse - att jag var gravid! Men NEJ två tester som visade Inte gravid och jag känner mig rätt snopen och lite orolig! Min mens har aldrig varit sen eller uteblivit förutom de två gånger jag varit gravid. Har en sån galen mensvärk också så men som sagt ingen mens... Vill bara att den ska dyka upp nu så man kan testa vidare nästa månad...

OM nu mensen bara hoppar över en månad, har man ÄL som vanligt då denna månaden? Någon som vet?

• SeBe

Fick ett svagt plus både igår och idag på BIM +4 ... Med tidigare två barn så har jag plussat jättestarkt 2-3 dagar FÖRE BIM så jag tycker det känns mkt märkligt... Blev först jätteglad men oroar mig nu istället för missfall eftersom det var lika svagt imorse som igår... Enligt BM ska jag avvakta en vecka o göra nytt test då man får som starkast plus två veckor efter BIM... Är det fortf bara ett svagt plus då så hör jag nog med en privat klinik om jag kan få göra ett vul..

Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!