• Carlin

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hoppar in här! Är på BIM+20 nu har tagit 3 negativa tester, ska testa imorgon bitti när jag vaknar då det nu är mer än en vecka sen senaste testet. Har inte kännt något speciellt mer än att jag är hungrig, men inte mer än vid ÄL.

• Carlin

Testade återigen negativt idag.. BIM+20.. Börjar bli smått galen och kan inte riktigt tänka på något annat. Är alltid väldigt regelbunden annars, har aldrig varit sen innan..

• Carlin

Jag ringde vårdcentralen idag, de tyckte jag skulle vänta 3-4 dagar och sedan göra ett nytt test. Om det fortfarande skulle vara negativt ska jag höra av mig... Vet inte riktigt vad 3-4 dagar skulle göra för skillnad ni när jag redan är +20, men jag väntar väl tålmodigt.. Hut har det gått för er andra?

• Carlin
    WhiteRose skrev 2014-12-05 20:28:47 följande:

Väntar på att bli nödig, så jag kan ta ett test :P Men har inga förhoppningar, är nog bara sen för att mensen är oregelbunden efter p-piller.

Aha okej, hur längesen var det du slutade på pillerna?
  • Carlin
    WhiteRose skrev 2014-12-06 16:42:15 följande:

Slutade i augusti. Hur länge har ni försökt?

Jag slutade på mina piller i maj, men vi har inte aktivt försökt utan har mer sagt att händer det så händer det, har försökt att delvis använda kondom under mina fertila dagar då jag inte känt mig riktigt redo. De senaste två månaderna har vi inte skyddat oss men inte riktigt aktivt försökt heller, men nu får vi väl se ????
  • Carlin
    zzpac87 skrev 2014-12-09 09:19:19 följande:

Plussade imorse )

Grattis!! Har du känt något ovanligt eller har du mått precis som vanligt? Vilket test använde du?

Jag testade negativt imorse igen.. BIM+24.. Var på akuten i förrigår (hade skadat foten) och då ville de testa mig innan de röntgade och för att veta vilken sorts smärtstillande de kunde skriva ut, men jag kunde inte prestera under press och lämna kissprov så det blev inget..
  • Carlin
    WhiteRose skrev 2014-12-09 14:51:08 följande:

Usch vad jobbigt :/ Du skrev att du slutade med p-piller i maj, har du haft regelbunden mens sedan dess?

Ja, har haft helt regelbunden mens hela tiden.. Funderar på att kontakta vc så jag får göra test där istället..
  • Carlin

Behöver lite råd är idag på BIM+26, brukar ligga på 30-31 dagars cykel. Bör jag vänta tills jag passerat nästa mens, då jag har hört från andra att det hänt att de "hoppat över" en mens någon gång, eller bör jag kontakta Vc nu innan helgen?
    Har aldrig varit sen med min mens innan, slutade på p-piller i maj och har sedan juni haft regelbunden mens. Använder mig av fertilitetskalender som preventivmedel istället och vet att vi haft sex under mina fertila dagar i oktober. Har tagit säkert 10 negativa test nu under denna månaden, kanske bara tänker på det för mycket och därför det inte kommer någon mens, men ovissheten driver mig till vansinne! Har de senaste dagarna känt mig trött, uppblåst och haft halsbränna men vågar inte riktigt se det som något symptom. Förlåt för långt inlägg men behöver skriva av mig och förhoppningsvis få lite råd. Är 23år och har aldrig varit i den här sitsen innan. Är rädd för att om jag inte är gravid att det är något annat som är fel. Min största rädsla är att inte kunna få barn, även fast vi egentligen tänkt vänta några år. 

• Carlin

Bim+33 idag, hade mensvärk igår samt pms de två senaste dagarna så frågan är om inte mensen är påväg nu ändå eller om man ska köpa fler test. Har snart lagt ner en smärre förmögenhet på negativa graviditetstest...

Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!