JASS skrev 2010-10-20 20:58:37 följande:
Imorgon är det en vecka över tiden med 28-dagars cykel räknat.. Har aldrig hänt förut. Och jag känner inget alls, varken ont, svullen, illamående eller annat. Har liksom bara slutat ha mens. Ungefär så.
Pendlar en massa, hoppas ibland och känner samtidigt att det nog inte är värt att lägga pengar på ett test i helgen. Var ju så övertygad de förra gångerna jag tog och det hjälpte ju inte. Och att få minus är ju som bekant inget kul.
Ser att många har gått långt över BIM-tiden. Har ni även haft oregelbunden mens innan?
Jag har haft en rätt så regelb. menscykel hela mitt liv. brukar vara 29 eller 30 dagar. Nu är jag inne på dag 36 och har aldrig tidigare haft mensen försenad så här mkt. Endast hänt två gånger tidigare att mensen helt uteblivit.. när jag var GRAVID och innan dess när jag hade ätstörningar.
Imorgon ska jag testa, så givetvis hoppas jag på plus, men på samma gång känner man sig nästan säker på att det blir ett fett minus som dyker upp. Nåja, den som inte testar kan inget veta säkert