• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)

Längtar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-25 10:29
    Min mens kom på BIM+8. Plussade månaden efter på BIM-5, yay :D
  • Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
  • FuuCk
    TapetKlister skrev 2010-10-18 22:09:03 följande:
    Hur går det för alla? Vi vill ju ha massor av plus i den här tråden ju! :)
    tanten kom nyss....
  • Lintotts

Här har det fortfarande inte hänt något, springer på toa hela tiden för att kolla om det kommit något men icke. Blir både glad och besviken. Besviken blir jag eftersom man vill veta om den kommer så man kan börja på ny omgång igen. Det kommer att vara lite tyst från min sida ett tag, vi åker till Thailand på onsdag och är borta i 3v.
    Så håller tummarna för er alla att ni plussar och jag ska stå ut med att inte ha några test utan bara gå och vänta :S

• Mammatill2hjärtan

Hej på er alla hoppar in här jag med!:)

Mina symtom. 

brösten blivit varma och spända ibland känns nån står med nålar och sticker i dom:( ömma om man känner.
    Bröstvårtorna kliar (precis som med sonen)
    Molvärk till och från.
    Stickningar i ljumsken speciellt i höger.
    Hade en minimal blödning från 28-30 kunde haft samma trosskydd under dom dagarna.
    Sista mens va 30:e aug.
    Har ett test kvar och de tänkte jag ta i morgon med morgonurin.
    Tog ett RFSU förut två streck men efter nån timme såg de negativt ut
    Är på bim +18

• TapetKlister
    FuuCk
    Åh vad tråkigt! :/ Bra att du inte behövde gå så många dagar över BIM innan den kom iaf. Hoppas du plussar nästa månad iaf :)

Lintotts
    Förstår att det är jobbigt, du har ju gått riktigt många dagar över BIM, jag har gått 7 och jag är redan less på det här!
    En resa kan nog vara riktigt bra, då kanske du tänker på annat och vips är plusset där :)
    Tacktack, ska hålla tummarna för dig också! :)
    Längtar <3
  • TapetKlister
    Sofia Sten:
    Men du om du plussat så har du ju plussat, spelar ju ingen roll om strecket försvunnit en timme senare eftersom då är ändå testet ogiltigt! :) När gjorde du det testet? Hoppas du får plus imorgon också :)
    Längtar <3
  • TapetKlister
    18 okt

LennyB                        BIM+30
    Sofia Sten                   BIM+18
    Lintotts:                       BIM+15-17
    Miss Perfect:                BIM+16
    Vänvette:                     BIM+10
    Aifos :                          BIM+8
    Andreae:                     BIM+8
    Errenae:                      BIM+7
    And3RZsoN:                BIM+7
    Dutten6:                      BIM+6-7
    kiiia:                           BIM+6
    susieq82:                    BIM+6
    Syster Stor:                BIM+4-6
    Längtan E F barnet:   BIM+5
    LindaMagnusson:       BIM+4
    Bebissjuk:                   BIM+4
    Lilla fröö:                   BIM+4
    Adelina:                     BIM+3
    Drömmen om Elin:     BIM+1
    FuuCk:                       BIM+0-1
    Miss Sept:                  BIM-1
    Apricos:                      BIM+?

Plus:at
    Pillven: Plussade på BIM+4 (14/10)
    Längtar <3
  • Mammatill2hjärtan
    TapetKlister skrev 2010-10-18 22:23:58 följande:
    Sofia Sten:
    Men du om du plussat så har du ju plussat, spelar ju ingen roll om strecket försvunnit en timme senare eftersom då är ändå testet ogiltigt! :) När gjorde du det testet? Hoppas du får plus imorgon också :)
    Jag gjorde testet runt 19 ikväll. Va ju inte allt för tydligt men såg de dock utan att behöva vrida och vända på testet.
    men när testet torka så försvann strecket eller man kan ana de där men de är så super svagt så jag måste ha Tänt alla lampor i badrummet för att kunna se det.
    Ska testa med morgonurin i morgon. har ju druckit en del idag och kissat flera gånger innan så.
  • Lintotts
    TapetKlister skrev 2010-10-18 22:21:52 följande:
    FuuCk
    Åh vad tråkigt! :/ Bra att du inte behövde gå så många dagar över BIM innan den kom iaf. Hoppas du plussar nästa månad iaf :)

Lintotts
    Förstår att det är jobbigt, du har ju gått riktigt många dagar över BIM, jag har gått 7 och jag är redan less på det här!
    En resa kan nog vara riktigt bra, då kanske du tänker på annat och vips är plusset där :)
    Ja det ska verkligen bli gott att komma hemifrån och försöka att inte tänka på det, nackdelen är att jag inte vetoch får hålla mig borta från den goa drinken vid poolen ;) Men det är det värt hundra gånger om!
  • FuuCk
    TapetKlister skrev 2010-10-18 22:21:52 följande:
    FuuCk

Lintotts
    hoppas till nästa gång :)
Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!