Drömmen om Elin skrev 2010-10-17 13:49:56 följande:
Hoppar in, har BIM idag ingen mens och inget plus. Tror de kan vara åldern som gör att man har längre cykel? vad tror ni? Man är ju inte direkt 20 och har lika lätt som dem att plussa när man passerat 30.
Jag vet inte att åldern spelar in på cykeln längd, fast vad vet jag :p
vänvätte skrev 2010-10-17 15:39:54 följande:
BIM+9 idag, ingen mens eller plus...
Jag har trott att det var kört men när man läser här får man upp hoppet igen. Är det bara dumt?
Ska man bara sluta tänka på det och försöka nästa månad. Men var är tant röd då? Varför kan man inte få ett besked från kroppen. Är väldigt hungrig idag, fast jag ätit en massa. Symtom? eller bara noja?
Ja man läser ju om dom som plussar väldigt sent så lite börjar man ju hoppas då! Fast det är riktigt jobbigt ändå, att inte veta, man går och känner efter ännu mer efter man passerat BIM tycker jag!
Det är svårt att veta om det är symtom eller inte :P
MissSept skrev 2010-10-17 16:05:30 följande:
Jag är på bim - 2..men jag har inga som helst grav symtom.. :( stickan visar tok negativt
Kan jag vara gravid ändå?
Du har inte passerat BIM ännu alltså? Tänkte då du skrev -2? Isf är det ju inte kört än :)
susieq82 skrev 2010-10-17 16:29:02 följande:
fuck!...tog ett test förut, för jag var så grymt nyfiken, men det visade NADA.
Förra grav hade jag inga gravsymtom alls så jag vet inte vad jag ska känna. Jag har mått illa de två senaste dagarna, men jag tror det beror på att jag har varit lite nervös och stressat lite med studier..
tycker inte om när kroppen drar ut på sådana här saker eftersom man inte kan sluta tänka på det!! Grrr
Förstår precis vad du menar! Riktigt jäkla drygt är det! Antingen ska det vara plus eller mens på BIM! Men inte här inte, gaah! haha
Lintotts skrev 2010-10-17 20:01:34 följande:
Här har fortfarande inte tant röd dykt upp, funderar på att kontakta BM i morgon för tid på tisdag, man blir nästan lite knäpp på att gå och vänta och undra. Hur ska ni andra göra? Fortsätta att vänta och ta hemma test elelr ska ni vända er till BM?
Jag hade nog tänkt att vänta till BIM+10 har det inte hänt någonting så ska jag nog höra av mig och kolla vad som säger. Fast jag har börjat fundera på om jag kanske hade ÄL på det jag trodde var BIM+9-10, för då hade jag äl-flytningar! Fast jag fick utslag redan 12 dagar innan det, riktigt mysko! Om det är så så är jag bara på ÄL+14 idag
Miss Perfect skrev 2010-10-17 21:25:23 följande:
Kan man inte ta blodprov som mäter hcg i blodet? Kan man inte fråga om ett sånt när man gått och väntat hur många dagar som helst och varken får mens eller plus? Är BIM+15 och det börjar bli väldigt drygt på att vänta och inte veta faktiskt!
Det där undrar jag också! Men dom brukar väl vilja att man ska vänta 10 dagar iaf efter BIM, har för mig att jag läst någon sånt, fast jag vet inte?