• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)

Längtar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-25 10:29
    Min mens kom på BIM+8. Plussade månaden efter på BIM-5, yay :D
  • Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
  • Dutten6

på bim+4-5 idag, ingen mens, testa senast igår, inget plus, idag kan man se en skugga men e ju lite sent, fattar inget, molvärk sen en vecka som ja har när mensen ska komma, mår lite illa, kissar ofta, har inga test kvar o jag är dunder förkyld så får vänta o se helt enkelt, ska få göra ett vul om 2 veckor om mensen inte kommer.. hoppas den inte gör det.. men har riktigt ont o massa flytningar så vet inte vad som händer..

• Längtan efter fjärde barnet

Hoppar in här!

BM +3 idag, test visar negativt vilket inte förvånar mig. Har alltid plussat först i vecka 6 eller 7 Sååååå jobbigt!! Man e så knäpp att man testar iallafall, ifall att...

Men andra barnet åkte jag till MVC tror jag var BM+10 eller någonting och det visade negativt, men tog sedan eget test hemma dagen efter och då vart det positivt :D

Så ge inte upp hoppet!!!! :D VI SKA PLUSSA!!!!

• kattaaa

Ett tag trodde jag att jag kanske kunde vara gravid, eftersom jag i en veckas tid var extremt hård i magen, vissa små tillfällen mådde jag illa, inte långa studer utan det kom pang bom.
    Men, allt sånt e borta!.
    Blir lite less.. Sambon tycker oxå det är tråkigt =)
    Å andra sidan är detta vårat första försök så det är bara att kämpa på.. Om mensen vill komma vill säga , bim +4 dag!

°° isabelle 2oo7-o8-2o °° Melvin 2oo9-1o-o7 °° kattaaa.blogg.se °°
  • LindaMagnusson
    kattaaa skrev 2010-10-16 11:43:42 följande:
    Ett tag trodde jag att jag kanske kunde vara gravid, eftersom jag i en veckas tid var extremt hård i magen, vissa små tillfällen mådde jag illa, inte långa studer utan det kom pang bom.
    Men, allt sånt e borta!.
    Blir lite less.. Sambon tycker oxå det är tråkigt =)
    Å andra sidan är detta vårat första försök så det är bara att kämpa på.. Om mensen vill komma vill säga , bim +4 dag!
    Första försök? 2 barn ju?Obestämd
  • adelina83

hoppar in här med bim+1 ingen mens men känner från och till som "mensliknade" smärtor..
    men får ont oftast 3 4 timmar innnan mensen kommer...även ömmabröst...
    testade igår negativt..

• LindaMagnusson
    adelina83 skrev 2010-10-16 12:09:02 följande:
    hoppar in här med bim+1 ingen mens men känner från och till som "mensliknade" smärtor..
    men får ont oftast 3 4 timmar innnan mensen kommer...även ömmabröst...
    testade igår negativt..
    Hitta du oxå hitSkrattande
  • adelina83
    LindaMagnusson skrev 2010-10-16 12:21:05 följande:
    Hitta du oxå hitSkrattande
    jajamensanSkrattande du med ser jag-Flört nuuu jäääklar får vi ju se till att plussa någongång:D
  • kattaaa
    LindaMagnusson skrev 2010-10-16 12:05:14 följande:
    Första försök? 2 barn ju?Obestämd
    Första försöket på bebis nummer 3 ja :)
    °° isabelle 2oo7-o8-2o °° Melvin 2oo9-1o-o7 °° kattaaa.blogg.se °°
  • And3RZsoN
    TapetKlister skrev 2010-10-16 08:35:06 följande:
    Det är konstigt det där ändå, att det ena stunden kan kännas som att den är på gång och tvärtom! Så är det för mig också, eller inte att mensen är på gång, bruakr inte känna det! men att ena studen känner man sig gravid och en timme senare känner m an inget alls typ, haha!
    And3RZsoN skrev 2010-10-16 06:19:52 följande:
    Godmorgon...
    Testade mig imorse är på BIM+5 idag, hade ett test ifrån billigatester (tror ja det var ) :P iaf inte stickan som man kan testa med utan det andre testet...
    Man ska kolla på testet INNAN 5 minuter har gått... Det kom fram ett kontroll streck ( direkt ) å ett teststreck ca 4 min   efter... men svagt är det strecket... man ser det med blotta ögat utan att vinkla testet men det är inte JÄÄTTTE mkt färg på det... ååh blir så trött ... vet inte vad ja ska tro... tänker iaf köpa mig ett nytt test å testa om två dagar för att va hundra säker... men snacka om att man blir GALEN på dessa test...

Hur har det gått för er då?

kram
    Det låter ju lovande med ett svagt steck, hoppas det är starkare på måndag! :)  Ja man önskar ju verkligen att det skulle visas übertydligt att man var gravid! Du kanske ska köpa ett digitalt med veckoind? :)

Jag testade idag igen, är så svårt att hålla sig borta, men inget plus här inte! Är på BIM+5 idag!
    jag hoppas som bara den nu.. ska testa på måndag igen och se vad resultatet blir :) ..

Håller mina tummar för oss alla :D
  • TapetKlister
    Syster Stor
    Ja litegrann kan det nog påverka då du just tagit ut spiralen, så några dagar hit eller dit kan det säkert skilja. Fast däremot det där med låghormonare har jag hört att kan vara helt olika från ena graviditeten till nästa, så tappa inte hoppet för snabbt hörru! :)

LindaMagnusson
    Välkommen! :) Alltså det är ändå sjukt många som passerat BIM och varken fått plus eller mens, konstigt ändå att det är så många! Men nu hoppas vi på många plus här i tråden :)

Dutten6
    Alltså du menar att du kan se en skugga idag på testet från igår? Låter ju iaf som du har en del symtom, så hoppas att det är graviditets symtom och inte att mensen är på gång! Oki, ja men det är ju bra att du bokat tid för vul då får man ett säkert svar så hoppas ingen mens dyker upp innan dess! :)

Längtan efter fjärde barnet
    Oj vad konstigt att du plussat sent i alla dina tidigare graviditeter! Men det ger ju lite hopp för oss andra, att det faktiskt inte är försent trots att man passerat BIM för några dagar sen :)
    Fast jag förstår vad du menar, man vill ju gärna veta så fort som möjligt om det är något eller om mensen helt enkelt bara är sent :/ Lustigt ändå att det kan ändras sådär från en dag till en annan, vips så är det där liksom!
    Ja PLUSSA det ska vi :D

kiiia
    Min mage har också varit helskum, ena studen är jag hård för att sedan helt plöstligt nästan bli löst! Och precis som du kan jag känna mig lite illamående och sen går det över bara sådär, inte för att jag äter utan bara helt plötsligt! Ge inte upp hoppet än hörru! :)

And3RZsoN
    Jag håller tummarna för att du får ett starkt och tydligt plus på måndag då :)
    Längtar <3
Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!