• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)

Längtar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-25 10:29
    Min mens kom på BIM+8. Plussade månaden efter på BIM-5, yay :D
  • Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
  • rumpelstilskin

Jag plussade i morse! :/ känns jätte konstigt! Man borde ju vara helt överlycklig, tror inte jag har fattat att det är sant, känns som jag vill testa imorrn igen typ som i vanlig ordning...
    Så här vart stickan efter ca 2 min
  • TapetKlister

Grattis Pillven till plusset! Kan tänka mig att det är så, det tar ett tag innan plusset sjunker in, plus att man kanske blir rädd att plusset ska försvinna, men om en vecka känns det nog genast bättre ska du se! :)
    Du plussade på BIM+4 eller? Är det första barnet?

Längtar <3
  • And3RZsoN

hej hej jag hoppar gärna in här med =)

BIM + 3 testade idag men neg... hmm.. vart e då tant rööööd?

Väntar på att få hem nya tester så ja kan fortsätta testa mig fram för att få det där plusset ja väntar på :P ..

• JASS

Här är en till! Är det nervositeten som gör det försenat eller vad?

• And3RZsoN
    JASS skrev 2010-10-14 21:19:13 följande:
    haha man kan ju undra
  • rumpelstilskin
    TapetKlister skrev 2010-10-14 20:51:03 följande:
    Grattis Pillven till plusset! Kan tänka mig att det är så, det tar ett tag innan plusset sjunker in, plus att man kanske blir rädd att plusset ska försvinna, men om en vecka känns det nog genast bättre ska du se! :)
    Du plussade på BIM+4 eller? Är det första barnet?
    Jo, precis bim+4, direkt med morgonurinen. Jepp första! det känns lite scaary...
  • TapetKlister
    And3RZsoN skrev 2010-10-14 21:02:27 följande:
    hej hej jag hoppar gärna in här med =)

BIM + 3 testade idag men neg... hmm.. vart e då tant rööööd?

Väntar på att få hem nya tester så ja kan fortsätta testa mig fram för att få det där plusset ja väntar på :P ..
    Då hade du BIM samma dag som mig alltså
    och jaa testa till plusset lär man ju göra, för plus ska vi ha :D
    Längtar <3
  • TapetKlister
    JASS skrev 2010-10-14 21:19:13 följande:
    Haha jaa, det kan kanske vara så! Fast jag kan inte direkt känna att jag är mer nervös, stressad eller någonting sånt den här månad, så vi får hoppas att det nte är nåt sånt :)
    ulricaz skrev 2010-10-15 06:41:16 följande:
    Negativt i dag igen:( BIM+1 idag.
    Samma här, BIM+4 idag för min del.. snacka om att kroppen besegrat oss, vet inte alls vad den sysslar med nu alltså :P
    Längtar <3
  • vänvätte
    TapetKlister skrev 2010-10-14 19:27:47 följande:
    Vänvette: Ojoj, BIM+6, håller tummarna för att det tagit sig för din del! :) Drygt att man ska behöva gå över BIM sådär, sen dessutom bara få negativa test, usch vad less man blir alltså!

Aifos82: Ja men att man blir! Jag blir rent av nervös över att gå på toaletten, tänker hela tiden, "nu kommer mensen" men det gör den inte, sen på morgonen så håller man tummarna som tusan för att man ska få ett plus, men icket! Fast iofs är jag bara på BIM+3 än så länge, man har ju läst om dom som varit på BIM+20 och fortfarande i samma situation som oss, får hoppas att man inte går över sååå länge iaf utan att få plus!

AndreaE: Klart vi orkar läsa! Och välkommen!
    Jag har aldrig testat rosenrot så jag vet inte så mycket om det, fast vad jag har hört så ska det göra cykeln kortare? Fast eftersom du bara åt en månad så är det svårt att veta!

Låter konstigt med mensvärken, fast man kan väl få det om man är gravid, så vi får hoppas att det är ett tecken på graviditet :)
    Förstår vad du menar, sjukt drygt med ovissheten!
    Tack, errenae! Fortfarande varken + eller "röd tant". Ska testa igen imorgon. Kroppen kanske bara lagt av denna månad. Jag har iofs haft stressigt på jobbet men brukar inte hoppa över ändå. Jag brukar ha en massa pms med ömmande bröst, ont i kvinnomagen osv. men inget denna gång... Tydligen bara att vänta o se, jobbigt att vänta. suck.

Lycka till allihopa!
Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!