• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)

Längtar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-25 10:29
    Min mens kom på BIM+8. Plussade månaden efter på BIM-5, yay :D
  • Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
  • TapetKlister

BIM+6 idag och fortfarande inget dera, usch vad less man börjar bli! Ska mensen komma så kan det lika bra komma nu! Fast jag börjar tro att den helt enkelt bara hoppat över denna månad. Och jag fick äl-liknande flytningar på det som jag räknar som BIM+9-10 men kanske hade jag ÄL då trots positivt äl-test 23-25/9. Isf har jag ju typ BIM någongång mellan mån-ons och det kan ju förklara saken!

bebissjuk

Ja ett positivt äl-test skulle jag nog inte riktigt lita på eftersom dom kan vara missvisande!
    Att du kräker låter ju lovande tycker jag  :)
    Tack å lycka till själv!

Dutten6:
    Jag ska nog också ta och ringa BM om det fortfarande är `+ vs mens´  på BIM+10, har inget lust att testa och testa fram till typ BIM+20 eller nåt sånt!

susieq82
    Oh ja, det kan du verkligen göra! Dom säger ju att det kan visa från BIM dagen och framåt, lycka till :)

Längtar <3
  • Dutten6
    TapetKlister skrev 2010-10-17 11:08:40 följande:
    BIM+6 idag och fortfarande inget dera, usch vad less man börjar bli! Ska mensen komma så kan det lika bra komma nu! Fast jag börjar tro att den helt enkelt bara hoppat över denna månad. Och jag fick äl-liknande flytningar på det som jag räknar som BIM+9-10 men kanske hade jag ÄL då trots positivt äl-test 23-25/9. Isf har jag ju typ BIM någongång mellan mån-ons och det kan ju förklara saken!

bebissjuk
    Ja ett positivt äl-test skulle jag nog inte riktigt lita på eftersom dom kan vara missvisande!
    Att du kräker låter ju lovande tycker jag  :)
    Tack å lycka till själv!

Dutten6:
    Jag ska nog också ta och ringa BM om det fortfarande är `+ vs mens´  på BIM+10, har inget lust att testa och testa fram till typ BIM+20 eller nåt sånt!

susieq82
    Oh ja, det kan du verkligen göra! Dom säger ju att det kan visa från BIM dagen och framåt, lycka till :)
    jo lika bra, ja e trött på o inte veta nu.. idag har jag känt mej illamående, kunde knappt äta fast jag e hungrig.. lite lös i magen, plus en jäkla massa flytningar sen äl..
  • Drömmen om Elin

Hoppar in, har BIM idag ingen mens och inget plus. Tror de kan vara åldern som gör att man har längre cykel? vad tror ni? Man är ju inte direkt 20 och har lika lätt som dem att plussa när man passerat 30.

• JASS

Inget nytt under solen här heller.... Hur länge borde man vänta innan det är dags att kolla med BM om nåt är fel?

• Drömmen om Elin

Jag har hört att man skall vänta ett år minst.

• Lilla fröö

BIM + 3 idag, ingen mens och inget plus. Testade i fredags på e.m. Antar att det bara är att vänta och se om mensen dyker upp i veckan..

• vänvätte

BIM+9 idag, ingen mens eller plus... Rynkar på näsan

Jag har trott att det var kört men när man läser här får man upp hoppet igen. Är det bara dumt?
    Ska man bara sluta tänka på det och försöka nästa månad. Men var är tant röd då? Varför kan man inte få ett besked från kroppen. Är väldigt hungrig idag, fast jag ätit en massa. Symtom? eller bara noja?

• MissSept

Jag är på bim - 2..men jag har inga som helst grav symtom.. :( stickan visar tok negativt 
    Kan jag vara gravid ändå?  

• susieq82

fuck!...tog ett test förut, för jag var så grymt nyfiken, men det visade NADA.
    Förra grav hade jag inga gravsymtom alls så jag vet inte vad jag ska känna. Jag har mått illa de två senaste dagarna, men jag tror det beror på att jag har varit lite nervös och stressat lite med studier..

tycker inte om när kroppen drar ut på sådana här saker eftersom man inte kan sluta tänka på det!! GrrrGlad 

Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!