• JASS

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Här är en till! Är det nervositeten som gör det försenat eller vad?

• JASS

Inget + idag heller.... Fattar nada. Var är då mensen?

Tänker inte testa mer nu. Det hjälper ju inte en direkt att bli gravid.... Använde en ACO Prego.

Borde vara någonstans mellan BIM +4 och +2. Men jag har ju precis tagit ut spiralen, 20/9 så detkanske hände något med rytmen då?

Med lillkillen var det starkt direkt på BIM så jag kan väl knappast vara en låghormonare.

• JASS

Inget nytt under solen här heller.... Hur länge borde man vänta innan det är dags att kolla med BM om nåt är fel?

• JASS
    Drömmen om Elin skrev 2010-10-17 14:35:25 följande:
    Jag har hört att man skall vänta ett år minst.
    Ja, så är det väl om det gäller svårt att få barn- men jag tänkte om min mens är försvunnen utan att vara gravid- har ju aldrig hänt förr...
    susieq82 skrev 2010-10-17 16:29:02 följande:
    fuck!...tog ett test förut, för jag var så grymt nyfiken, men det visade NADA.
    Förra grav hade jag inga gravsymtom alls så jag vet inte vad jag ska känna. Jag har mått illa de två senaste dagarna, men jag tror det beror på att jag har varit lite nervös och stressat lite med studier..

tycker inte om när kroppen drar ut på sådana här saker eftersom man inte kan sluta tänka på det!! GrrrGlad 
    Exakt! ur länge har det gått för dig?
  • JASS

Imorgon är det en vecka över tiden med 28-dagars cykel räknat.. Har aldrig hänt förut. Och jag känner inget alls, varken ont, svullen, illamående eller annat. Har liksom bara slutat ha mens. Ungefär så.

Pendlar en massa, hoppas ibland och känner samtidigt att det nog inte är värt att lägga pengar på ett test i helgen. Var ju så övertygad de förra gångerna jag tog och det hjälpte ju inte. Och att få minus är ju som bekant inget kul.

Ser att många har gått långt över BIM-tiden. Har ni även haft oregelbunden mens innan?

• JASS

Nu har den kommit.
    Nya tag.
    Jag lämnar tråden.

Lycka till allihop!

Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!