• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)

Längtar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-25 10:29
    Min mens kom på BIM+8. Plussade månaden efter på BIM-5, yay :D
  • Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
  • And3RZsoN
    TapetKlister skrev 2010-10-14 23:26:00 följande:
    Då hade du BIM samma dag som mig alltså
    och jaa testa till plusset lär man ju göra, för plus ska vi ha :D
    Jasså.. där ser man..
    BIM+4 neg idag.. ( dock ej med morgonurin utan mkt pimplande av kaffe :O ) .. inte bra ja vet men tänkte testa imorgon bitti igen.. e d neg då med så tänker ja inte testa mer... :(
  • Andreae

BIM +5 idag, ingen mens i sikte, inga känningar alls! 

Kan det finnas chans att vara gravid fast man fått negativ på gravtest? som jag testade på bim+2 och trode att det var heelt kört. Men vissa verkar ha hopp ändå fast det blir negativt test? 

• And3RZsoN
    Andreae skrev 2010-10-15 16:27:50 följande:
    BIM +5 idag, ingen mens i sikte, inga känningar alls! 

Kan det finnas chans att vara gravid fast man fått negativ på gravtest? som jag testade på bim+2 och trode att det var heelt kört. Men vissa verkar ha hopp ändå fast det blir negativt test? 
    klart det finns en chans :)
    bara att testa på :D
  • Padméa
    Andreae skrev 2010-10-14 19:17:38 följande:
    Här är en till som väntar på att mensen ska komma.. eller inte komma....;) 

Om man ska utgå från mina vanliga cykler så har jag 35 dagar. Men förra månaden hade jag 31 dagar då jag knaprade rosenrot. Men jag skippade det denna månaden. Så om jag ska utgå från 35 dagar så skulle jag haft mens den 10/10 , om jag skulle utgå från 31 dagar så skulle jag haft mensen  typ den 6/10! 

Har haft menskänningar från och till i en vecka nu, och jag kutar alltid på toa för jag tror att mensen har kommit, men icke... jag blir galen!

Något väldigt konstigt hände mig för  1 och en halv vecka sen, jag vaknade mitt i natten och hade en OTROLIG jäkla mensvärk, har aldrig haft så ont förut men jag tog en ipren så kunde jag somna om efter en halvtimme..weird....
    Tog gravtest igår men det visade minus :( sånt här gör mig galen! det kanske är rosenroten som spökar?

Ursäkta för det långa inlägget, ni orkar säkert inte läsa :P  
    Hej Andrea, hoppas du får plus snart! Vill bara berätta att jag brukade äta en hel del ipren innan då jag har mycket migrän. Jag fick då veta att man ska undvika det när man är och försöker bli gravid. Det kan tydligen öka risken för både missfall och missbildningar. Vill inte skrämmas. är helt säker på att en ynka liten tablett så här tidigt inte kan påverka. Ville bara berätta inför framtiden.. Lycka till allihop!
  • TapetKlister
    Vänvette:
    Ja dom tankarna är jag också inne på, det känns konstigt att man inte fått något plus trots att man redan passerat BIM, det är ju så många som plussar redan 5 dagar innan BIM, så man börjar ge upp hoppet litegrann trots att mensen är sen!
    Ja finns inget värre än att vänta men som dom säger "den som väntar på något gott..väntar alltid för länge.." och i den här sitautionen kan jag verkligen hålla med!

And3RZson:
    Samma för mig, BIM+4 och negativt...fast på morgonurin! Du får testa det första du gör när du kliver upp imorgon, drygt att vänta en dag till bara för att man druckit för mkt ju! :p Så tänker jag också, är det negativt imorgon så tänker jag nog inte testa förrän BIM+10 och visas inget då så tar jag det som att mensen bara hoppat!

Andreae:
    Jag har läst om folk som plussat fått negativt på BIM+16 och sen plussat på BIM+20 så än ska du inte ge upp hoppet tycker jag! :)
    Längtar <3
  • kattaaa

hej på er...
    Jag är på bim + 3 idag men ingen mens och inget plus.
    Ena stunden känns det som mensen är på väg , medans andra stunden känner jag inte en sak.
    Bläää.. Hatar att mensen ska strula nu när vi vill ha en till bebis

°° isabelle 2oo7-o8-2o °° Melvin 2oo9-1o-o7 °° kattaaa.blogg.se °°
  • And3RZsoN

Godmorgon...
    Testade mig imorse är på BIM+5 idag, hade ett test ifrån billigatester (tror ja det var ) :P iaf inte stickan som man kan testa med utan det andre testet...
    Man ska kolla på testet INNAN 5 minuter har gått... Det kom fram ett kontroll streck ( direkt ) å ett teststreck ca 4 min   efter... men svagt är det strecket... man ser det med blotta ögat utan att vinkla testet men det är inte JÄÄTTTE mkt färg på det... ååh blir så trött ... vet inte vad ja ska tro... tänker iaf köpa mig ett nytt test å testa om två dagar för att va hundra säker... men snacka om att man blir GALEN på dessa test...

Hur har det gått för er då?

kram

• TapetKlister
    kattaaa skrev 2010-10-15 22:39:04 följande:
    hej på er...
    Jag är på bim + 3 idag men ingen mens och inget plus.
    Ena stunden känns det som mensen är på väg , medans andra stunden känner jag inte en sak.
    Bläää.. Hatar att mensen ska strula nu när vi vill ha en till bebis
    Det är konstigt det där ändå, att det ena stunden kan kännas som att den är på gång och tvärtom! Så är det för mig också, eller inte att mensen är på gång, bruakr inte känna det! men att ena studen känner man sig gravid och en timme senare känner m an inget alls typ, haha!
    And3RZsoN skrev 2010-10-16 06:19:52 följande:
    Godmorgon...
    Testade mig imorse är på BIM+5 idag, hade ett test ifrån billigatester (tror ja det var ) :P iaf inte stickan som man kan testa med utan det andre testet...
    Man ska kolla på testet INNAN 5 minuter har gått... Det kom fram ett kontroll streck ( direkt ) å ett teststreck ca 4 min   efter... men svagt är det strecket... man ser det med blotta ögat utan att vinkla testet men det är inte JÄÄTTTE mkt färg på det... ååh blir så trött ... vet inte vad ja ska tro... tänker iaf köpa mig ett nytt test å testa om två dagar för att va hundra säker... men snacka om att man blir GALEN på dessa test...

Hur har det gått för er då?

kram
    Det låter ju lovande med ett svagt steck, hoppas det är starkare på måndag! :)  Ja man önskar ju verkligen att det skulle visas übertydligt att man var gravid! Du kanske ska köpa ett digitalt med veckoind? :)

Jag testade idag igen, är så svårt att hålla sig borta, men inget plus här inte! Är på BIM+5 idag!
    Längtar <3
  • JASS

Inget + idag heller.... Fattar nada. Var är då mensen?

Tänker inte testa mer nu. Det hjälper ju inte en direkt att bli gravid.... Använde en ACO Prego.

Borde vara någonstans mellan BIM +4 och +2. Men jag har ju precis tagit ut spiralen, 20/9 så detkanske hände något med rytmen då?

Med lillkillen var det starkt direkt på BIM så jag kan väl knappast vara en låghormonare.

Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!