kattaaa skrev 2010-10-15 22:39:04 följande:
hej på er...
Jag är på bim + 3 idag men ingen mens och inget plus.
Ena stunden känns det som mensen är på väg , medans andra stunden känner jag inte en sak.
Bläää.. Hatar att mensen ska strula nu när vi vill ha en till bebis
Det är konstigt det där ändå, att det ena stunden kan kännas som att den är på gång och tvärtom! Så är det för mig också, eller inte att mensen är på gång, bruakr inte känna det! men att ena studen känner man sig gravid och en timme senare känner m an inget alls typ, haha!
And3RZsoN skrev 2010-10-16 06:19:52 följande:
Godmorgon...
Testade mig imorse är på BIM+5 idag, hade ett test ifrån billigatester (tror ja det var ) :P iaf inte stickan som man kan testa med utan det andre testet...
Man ska kolla på testet INNAN 5 minuter har gått... Det kom fram ett kontroll streck ( direkt ) å ett teststreck ca 4 min efter... men svagt är det strecket... man ser det med blotta ögat utan att vinkla testet men det är inte JÄÄTTTE mkt färg på det... ååh blir så trött ... vet inte vad ja ska tro... tänker iaf köpa mig ett nytt test å testa om två dagar för att va hundra säker... men snacka om att man blir GALEN på dessa test...
Hur har det gått för er då?
kram
Det låter ju lovande med ett svagt steck, hoppas det är starkare på måndag! :) Ja man önskar ju verkligen att det skulle visas übertydligt att man var gravid! Du kanske ska köpa ett digitalt med veckoind? :)
Jag testade idag igen, är så svårt att hålla sig borta, men inget plus här inte! Är på BIM+5 idag!