• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)

Längtar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-25 10:29
    Min mens kom på BIM+8. Plussade månaden efter på BIM-5, yay :D
  • Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
  • And3RZsoN

Här är en bild på testet ja tog imorse, det ser likadant ut nu som det gjorde på morgonen... ååh vill ju ha ett tydligt svaaar.... e så rädd att det kanske är ett spökstreck :( ser ni något?

• LindaMagnusson
    kattaaa skrev 2010-10-16 12:32:44 följande:
    Första försöket på bebis nummer 3 ja :)
    jahaSkäms
    sorry jag missade detSkrattande

Lycka till!!Tungan ute
  • Längtan efter fjärde barnet
    And3RZsoN skrev 2010-10-16 15:04:20 följande:
    Här är en bild på testet ja tog imorse, det ser likadant ut nu som det gjorde på morgonen... ååh vill ju ha ett tydligt svaaar.... e så rädd att det kanske är ett spökstreck :( ser ni något?

Du är gravid!!!! Grattis!!! :) Helt klart!!!

Om du orkar göra en till om två dagar, akall du se att den kommer att vara super tydlig! Jag e helt 100 på d!! :D
  • TapetKlister

Känner inte igen testet du använder, men jag tycker mig se ett streck där till vänster och då ser jag inte sådär suuperbra, så jag skulle säga grattis jag med! :)
    Längtar <3
  • And3RZsoN

Jag ska testa imorgon bitti igen så får ja se vad svaret blir... skulle faktist inte förvåna mig om testet är fel på lr ngt ( det som är positivt ) det är min vanliga otur nämligen :P

• Lintotts

Hej allihopa!
    Tänkte hoppa in här jag med,  enligt mina uträkningar skulle jag haft min mens mellan den 1-3okt. Den varierar lite hur långt det är i mellan. Men än har den inte dykt upp och jag har testat två gånger utan resultat. Tror jag blir knäpp på detta snart. I förra veckan hade jag en mini blödning som jag alltid får innan mens, men inget mer har hänt. Så antar att det bara är att vänta å se vad som händer...

Lintotts skrev 2010-10-16 20:22:24 följande:
    Hej allihopa!
    Tänkte hoppa in här jag med,  enligt mina uträkningar skulle jag haft min mens mellan den 1-3okt. Den varierar lite hur långt det är i mellan. Men än har den inte dykt upp och jag har testat två gånger utan resultat. Tror jag blir knäpp på detta snart. I förra veckan hade jag en mini blödning som jag alltid får innan mens, men inget mer har hänt. Så antar att det bara är att vänta å se vad som händer...
    Ooo va jobbbigt!! Men vet du när du hade ÄL? Ibland kanske den är lite sen... och därför kan det ju hända att du e gravid och kan plussa snart :D
  • Lintotts
    Längtan efter fjärde barnet skrev 2010-10-16 20:29:28 följande:
    Ooo va jobbbigt!! Men vet du när du hade ÄL? Ibland kanske den är lite sen... och därför kan det ju hända att du e gravid och kan plussa snart :D
    Ja det börjar bli lite små jobbigt :S Jag tror att det var mellan den 17-19 inte helt hundra då jag planerat att börja med äl test denna månad, dom ligger bara där och väntar.. Det jäkligaste är att vi åker till Thailand på onsdag och vill sååå gärna veta innan dess.=)
Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!