• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)

Längtar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-25 10:29
    Min mens kom på BIM+8. Plussade månaden efter på BIM-5, yay :D
  • Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
  • Längtan efter fjärde barnet
    rumpelstilskin skrev 2010-10-14 20:46:23 följande:

Jag plussade i morse! :/ känns jätte konstigt! Man borde ju vara helt överlycklig, tror inte jag har fattat att det är sant, känns som jag vill testa imorrn igen typ som i vanlig ordning...
    Så här vart stickan efter ca 2 min
    GRATTIS!!! Gu va kul!!! Så du plussade BM+4 om jag fattade rätt, och inte jätte starkt men ändå tydligt kan jag se... Testade idag och det visade ingenting men imorrn har jag BM+4 :D kanske jag också får plussa snart?? Får man hoppas iallafall!!! Du gav mig hopp!!! Kram och lycka till med allt!!! Ett stort grattis!!! <3
    Lintotts skrev 2010-10-16 20:33:17 följande:
    Ja det börjar bli lite små jobbigt :S Jag tror att det var mellan den 17-19 inte helt hundra då jag planerat att börja med äl test denna månad, dom ligger bara där och väntar.. Det jäkligaste är att vi åker till Thailand på onsdag och vill sååå gärna veta innan dess.=)
    Kan inte du boka tid på vul innan du åker. Ring o säg att du vill akut veta hur det ligger till för att du inte fått din mens och att ni reser bort och så får du bre på lite o säga att du e jätte orolig och måste få komma in annars kan inte du åka iväg och njuta av sem.   :D

Då får du veta garanterat!!! Lycka till nu och ha en skön sem!!!! Fast vi lär höras innan!!!
  • Lintotts
    Längtan efter fjärde barnet skrev 2010-10-16 20:37:19 följande:
    Kan inte du boka tid på vul innan du åker. Ring o säg att du vill akut veta hur det ligger till för att du inte fått din mens och att ni reser bort och så får du bre på lite o säga att du e jätte orolig och måste få komma in annars kan inte du åka iväg och njuta av sem.   :D

Då får du veta garanterat!!! Lycka till nu och ha en skön sem!!!! Fast vi lär höras innan!!!
    Ja jag får nog försöka göra det, det jobbiga är att jag bara är ledig på tisdag och då ska det packas en massa. Men som du säger, man kan ju alltid bre på det lite :)

Tack så mycket!
  • bebissjuk

Hej! Jag har också gått över tiden, BIM +2. Jag gravtestade samma dag som mensen skulle komma men det var negativt. Har dock testat med ÄL-test och där kan jag finna två starka streck.. har hört olika om hur tillförlitligt det är att testa med ÄL-test men har bara ett gravtest kvar och den vill jag spara.

Jag vet att jag har haft ÄL och jag har såklart prickat in den dagen och andra dagar..

Har symptomer, jag mår illa vid olika tillfällen på dagen, kräker också.. Om vid högra ljumsken och ömmande bröst.. och hela jag känns uppblåst och behöver kissa hela tiden.

Hoppas sååå på ett plus..

Lycka till alla!!

• adelina83
    testade igen med testlagretsstickor bim+1 negativt :S
  • Dutten6

bim+5-6 idag, ingen mens, inte testat sen i fredags, inga test kvar, plus att ja e sjuk så kan inte ge mej ut.. får se om ja kanske ringer bm imorrn o ser om dom kan hjälpa mej me nåt så ja får veta vad som händer i kroppen..

• susieq82

jag e 5 dagar sen...innebär det att jag kan testa nu då?
    Visar det så snabbt? 

susieq82 skrev 2010-10-17 09:02:52 följande:
    jag e 5 dagar sen...innebär det att jag kan testa nu då?
    Visar det så snabbt? 
    Bara att testa .D Lycka till!

Själv är jag 4 dagar sen nu men test visade negativt .( Jag blir knäpp snart!!! Vill ju att det skall visa possitivt eller att tant röd skall komma så man vET!!!!

Lycka till alla nu :)

• susieq82
    Längtan efter fjärde barnet skrev 2010-10-17 10:37:08 följande:
    Bara att testa .D Lycka till!
    jag blir så nervis...jag måste pallra mig till apoteket...tant röd har inte behagat dyka upp och jag känner inga tecken på att hon skulle det heller.
    Jag får återkomma i eftermiddag:) 
Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!