• And3RZsoN

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

hej hej jag hoppar gärna in här med =)

BIM + 3 testade idag men neg... hmm.. vart e då tant rööööd?

Väntar på att få hem nya tester så ja kan fortsätta testa mig fram för att få det där plusset ja väntar på :P ..

• And3RZsoN
    JASS skrev 2010-10-14 21:19:13 följande:
    Här är en till! Är det nervositeten som gör det försenat eller vad?
    haha man kan ju undra
  • And3RZsoN
    TapetKlister skrev 2010-10-14 23:26:00 följande:
    Då hade du BIM samma dag som mig alltså
    och jaa testa till plusset lär man ju göra, för plus ska vi ha :D
    Jasså.. där ser man..
    BIM+4 neg idag.. ( dock ej med morgonurin utan mkt pimplande av kaffe :O ) .. inte bra ja vet men tänkte testa imorgon bitti igen.. e d neg då med så tänker ja inte testa mer... :(
  • And3RZsoN
    Andreae skrev 2010-10-15 16:27:50 följande:
    BIM +5 idag, ingen mens i sikte, inga känningar alls! 

Kan det finnas chans att vara gravid fast man fått negativ på gravtest? som jag testade på bim+2 och trode att det var heelt kört. Men vissa verkar ha hopp ändå fast det blir negativt test? 
    klart det finns en chans :)
    bara att testa på :D
  • And3RZsoN

Godmorgon...
    Testade mig imorse är på BIM+5 idag, hade ett test ifrån billigatester (tror ja det var ) :P iaf inte stickan som man kan testa med utan det andre testet...
    Man ska kolla på testet INNAN 5 minuter har gått... Det kom fram ett kontroll streck ( direkt ) å ett teststreck ca 4 min   efter... men svagt är det strecket... man ser det med blotta ögat utan att vinkla testet men det är inte JÄÄTTTE mkt färg på det... ååh blir så trött ... vet inte vad ja ska tro... tänker iaf köpa mig ett nytt test å testa om två dagar för att va hundra säker... men snacka om att man blir GALEN på dessa test...

Hur har det gått för er då?

kram

• And3RZsoN
    TapetKlister skrev 2010-10-16 08:35:06 följande:
    Det är konstigt det där ändå, att det ena stunden kan kännas som att den är på gång och tvärtom! Så är det för mig också, eller inte att mensen är på gång, bruakr inte känna det! men att ena studen känner man sig gravid och en timme senare känner m an inget alls typ, haha!
    And3RZsoN skrev 2010-10-16 06:19:52 följande:
    Godmorgon...
    Testade mig imorse är på BIM+5 idag, hade ett test ifrån billigatester (tror ja det var ) :P iaf inte stickan som man kan testa med utan det andre testet...
    Man ska kolla på testet INNAN 5 minuter har gått... Det kom fram ett kontroll streck ( direkt ) å ett teststreck ca 4 min   efter... men svagt är det strecket... man ser det med blotta ögat utan att vinkla testet men det är inte JÄÄTTTE mkt färg på det... ååh blir så trött ... vet inte vad ja ska tro... tänker iaf köpa mig ett nytt test å testa om två dagar för att va hundra säker... men snacka om att man blir GALEN på dessa test...

Hur har det gått för er då?

kram
    Det låter ju lovande med ett svagt steck, hoppas det är starkare på måndag! :)  Ja man önskar ju verkligen att det skulle visas übertydligt att man var gravid! Du kanske ska köpa ett digitalt med veckoind? :)

Jag testade idag igen, är så svårt att hålla sig borta, men inget plus här inte! Är på BIM+5 idag!
    jag hoppas som bara den nu.. ska testa på måndag igen och se vad resultatet blir :) ..

Håller mina tummar för oss alla :D
  • And3RZsoN

Här är en bild på testet ja tog imorse, det ser likadant ut nu som det gjorde på morgonen... ååh vill ju ha ett tydligt svaaar.... e så rädd att det kanske är ett spökstreck :( ser ni något?

• And3RZsoN

Jag ska testa imorgon bitti igen så får ja se vad svaret blir... skulle faktist inte förvåna mig om testet är fel på lr ngt ( det som är positivt ) det är min vanliga otur nämligen :P

• And3RZsoN
    Dutten6 skrev 2010-10-18 15:46:01 följande:
    jaha nu fick ja mens, lr ett tidigt mf:( lessen ja e nu, trodde verkligen på detta..

:( klart du är ledsen, man hoppas ju sååå mkt hela tiden... å även att man bestämmer med sig själv att inte hoppas för mkt så gör man det endå :(...  jag hoppas att det var så att mensen uteblev lite längre bara å att det inte är ett missfall :(...

Kram på dig

• And3RZsoN

Hej på er, BIM + 8 här idag med...
    ska testa imorgon bitti för å se om det blir positivt... hmm...
    om man ska ringa till gyn vad ska man säga? Hej ja vill va gravid å min mens e sen? Låter dem en göra ett blodprov då?

Ååh vad ja hoppas att vi alla har ngt inom oss som gror :D

• And3RZsoN

Testade nu på morgonen... men ngt positivt svar vart det ej...
    Var väl ngt fel på detta test ja testade pos med...
    åååh så trött ja blir på detta... :(
    Å vart e mensen?
    Har mailat om hur besviken jag är på billiga testers, Test... men som sagt man får ju vad man betalar för :(

• And3RZsoN

BIM+9 ingen mens inget pluss....fick ju ett pluss först ( trodde ja ) men med ett nytt likadant test fick ja negativt...
    åååh vad är det för fel på min kropp :( ...  

• And3RZsoN
    JASS skrev 2010-10-21 08:57:10 följande:
    Nu har den kommit.
    Nya tag.
    Jag lämnar tråden.

Lycka till allihop!
    Samma här..
    Lämnar tråden jag med :(
Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!