• Dutten6

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

på bim+4-5 idag, ingen mens, testa senast igår, inget plus, idag kan man se en skugga men e ju lite sent, fattar inget, molvärk sen en vecka som ja har när mensen ska komma, mår lite illa, kissar ofta, har inga test kvar o jag är dunder förkyld så får vänta o se helt enkelt, ska få göra ett vul om 2 veckor om mensen inte kommer.. hoppas den inte gör det.. men har riktigt ont o massa flytningar så vet inte vad som händer..

• Dutten6

bim+5-6 idag, ingen mens, inte testat sen i fredags, inga test kvar, plus att ja e sjuk så kan inte ge mej ut.. får se om ja kanske ringer bm imorrn o ser om dom kan hjälpa mej me nåt så ja får veta vad som händer i kroppen..

• Dutten6
    TapetKlister skrev 2010-10-17 11:08:40 följande:
    BIM+6 idag och fortfarande inget dera, usch vad less man börjar bli! Ska mensen komma så kan det lika bra komma nu! Fast jag börjar tro att den helt enkelt bara hoppat över denna månad. Och jag fick äl-liknande flytningar på det som jag räknar som BIM+9-10 men kanske hade jag ÄL då trots positivt äl-test 23-25/9. Isf har jag ju typ BIM någongång mellan mån-ons och det kan ju förklara saken!

bebissjuk
    Ja ett positivt äl-test skulle jag nog inte riktigt lita på eftersom dom kan vara missvisande!
    Att du kräker låter ju lovande tycker jag  :)
    Tack å lycka till själv!

Dutten6:
    Jag ska nog också ta och ringa BM om det fortfarande är `+ vs mens´  på BIM+10, har inget lust att testa och testa fram till typ BIM+20 eller nåt sånt!

susieq82
    Oh ja, det kan du verkligen göra! Dom säger ju att det kan visa från BIM dagen och framåt, lycka till :)
    jo lika bra, ja e trött på o inte veta nu.. idag har jag känt mej illamående, kunde knappt äta fast jag e hungrig.. lite lös i magen, plus en jäkla massa flytningar sen äl..
  • Dutten6
    Lintotts skrev 2010-10-17 20:01:34 följande:
    Här har fortfarande inte tant röd dykt upp, funderar på att kontakta BM i morgon för tid på tisdag, man blir nästan lite knäpp på att gå och vänta och undra. Hur ska ni andra göra? Fortsätta att vänta och ta hemma test elelr ska ni vända er till BM?
    va hos bm i onsdags o tog ett test som va minus.. har testat senast idag som va neg, men nu börjar d bli jobbigt, bim+5-6 idag ju.. kan dom göra nåt annat så man får veta vad som står på?
  • Dutten6

en vecka sen idag, asså bim+6-7, ingen mens inget pluss, en jäkla massa mensvärk o flytningar.. vad händer? om man tar ett blodprov för o se en grav, vad ska sånt ligga på i denna vecka, typ 4+5?

• Dutten6

ja ska få göra vul imorrn, nån som gjort nåt så tidigt om d nu skulle va nåt? vad kan man se då? v4+6

• Dutten6
    Miss Perfect skrev 2010-10-18 14:05:28 följande:
    Förvänta dig inte att man ser ett tickande hjärta då, har läst om flera som varit i vecka 7-8 och inte sett hjärtat då. Men tror dom skulle se om de var en graviditet, men inte säkert alls. Vet en annan tjej som var BIM+4 när hon gjorde ultraljud och testade negativt, dom såg ingen graviditet och några dagar senare plussade hon. Håller tummarna för att dom ser ett litet embyro där inne :)
    jo förväntar mej inget direkt, men vill bara veta om d e början på en grav lr om d e nåt annat galet.. får ta ett blodprov annars..
  • Dutten6

jaha nu fick ja mens, lr ett tidigt mf:( lessen ja e nu, trodde verkligen på detta..

• Dutten6
    LennyB skrev 2010-10-28 11:46:06 följande:
    BIM+40 idag - känns nästan lite otroligt. Men så är det iaf. Var hos MVC igår och gjorde cellprov. BM sa att mensen KAN ha uteblivit pga cellförändringar. Känns ju kul. Hon grundade det på att jag ju har haft två minimala blödningar och att mensen alltid varit regelbunden - att jag aldig varit sen förut och att den fortfarande inte kommit igång, trots att det gått snart två månader över tiden. Ska i vilket fall få svar om 6 veckor. Hoppas hon har fel! Hon sade iofs också att jag ska ta ett nytt gravtest i helgen, då det har gått två veckor sedan senaste testet. Får väl göra det även om jag vet att jag inte är med barn - hade ju fått utslag tidigare då! OCH känt symtom!! Suck. Vill ha mensen NU.
    men då va jobbigt o gå o vänta så länge.. jag blev tokig när ja gick en vecka över tiden innan mensen kom.. men om du va ¨på mvc o dom tyckte du skulle göra ett gravtest till varför kunde dom inte göra nåt vul på dej så du kan få d bekräftat på en gång?
  • Dutten6
    LennyB skrev 2010-10-28 12:37:56 följande:
    Ja, det går upp och ner Men självklart undrar jag vad som händer med kroppen. Känns inte bättre av att BM började tala om att cellförändringar kan vara orsaken.

Anledningen till det inte blev vul ä att de gör det  i min kommun och GYN i grannkommunen tycker inte att det är nödvändigt då jag inte är gravid (haha! men ändå ska jag göra gravtest!!) Och det tror inte jag heller att jag är. Samt att de kollade så allt såg bra ut med VUL när jag hade MA i slutet av juni. Talade med dem förra veckan när jag fick min andra minimala blödning och det de sa då var att jag måste vänta i ytterligare två månader innan de gör något och att jag ska föra anteckningar över de ev små blödningar som uppkommer däremellan. Så GYN var inte så bekymrade medan BM pratar om eventuella cellförändringar. NÅGOT är i vilket fall FEL annars hade jag fått mensen som jag ska. Eller??
    men då.. förstår dej, här kan man ringa gyn o bara komma dit för typ inget, hehe, lr ja fick ju tid på en gång när ja sa att mensen va sen.. men den kom samma dag jag bokade så.. men dom borde ju kunna kolla tycker ja.. så man vet iaf.. inte bra för psyket o bara gå runt o oroa sej..
Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!