• Dutten6

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

jaha så nu har jag äl idag då.. tog ett äl test nyss o strecket är starkare än kontrollstrecket.. vi som hade sex i lördags, då e d inte så stor chans att d tar sej? tror inte vi hinner ha sex nåt mer nu, då sonen är en nattuggla o lägger sej inte innan 9-10 på kvällarna.. snyft, aja får se om man kan få till d annars hoppas jag att spermierna lever därinne från i lördags=)

• Dutten6
    Älskarlivet skrev 2010-11-01 10:46:52 följande:
    Men...varför kan ni inte ha sex efter sonen lagt sig?
    Behöver ju inte ta mer än 15 sekunder att ha sex .
    hehe näe ja vet, men vi e så galet trötta då för det tar 1 timme o lägga honom så vi brukar passa på på helgerna när han sover på dagen.. men kanske kan flörta lite idag..
  • Dutten6

jaha nu e ja på dag 29, inget plus men får fortfarande ljusrosa/genomskinliga streck som syns jätte tydligt om ja håller testet upp mot en lampa, ska d verkligen bli så(på 6 st) verkar ju helt galet, nån annan som fått så på testlagrets stickor? har mensvärk så tror den e på väg, men varför blir mensen sen? haft 27-28 dar i 14 år, förra månaden kom den på dag 34, fast ja hade äl när ja skulle, nu e ja på dag 29 o ingen mens

• Dutten6
    LennyB skrev 2010-11-15 14:34:17 följande:
    Tråkigt att mensen inte var på g, men kanske skönt ändå att få ett svar på vad som är fel?
    Sa han något om vad som kan orsaka en hormonrubbning? Och vad som krävs för att de ska göra en sådan undersökning? Är så trött på att vänta nu!! Ingen mens sen augusti och enda svaret jag får är ju att det ska gått minst 4 månader innan de gör nån undersökning!! OCH att jag ska fortsätta testa en gång i veckan - vad nu det hjälper?!
    verkar ju helt sjuk va du får stå ut med? måste va ett riktigt dåligt ställe du bor på:S inte ska man behöva vänta så länge, folk har ju fan hunnit dött innan dom gör nåt me den regeln, menar inte att du e sjuk men asså att dom inte gör nåt, kan ju lika väl va nåt allvarligt som måste kollas upp, ring o skrik till dom o säg att du har så ont att du tror du ska dö så måste dom ju göra nåt..
  • Dutten6
    Zazu01 skrev 2010-11-15 14:41:30 följande:
    men alltså oookej. kan nån lyssna :)

jag hade bim i förrgår.... har inte fått mens än... har molvärk å de känns som mensen ska komma närsomhelst!!!! men den kommer inte., hade en blödning runt äl så jag undrar om de gjort att inte mensen kommer?????
    provade negativt gravtest igår... =/
    samma här, skulle haft mensen i lördags/söndags, ingen mens men mensvärk o flytningar.. man kan blöda vid äl, ska va väldigt vanligt, så tror inte det har gjort mensen försenad, jag vet exakt när jag hade äl förra månaden då ja va hos gyn o kolla upp d, fasen mellan äl o mens ska va 12-14 dar men den kom 1 vecka sent, nu denna månad hade ja äl samma dag som ja skulle men mensen e sen igen, har testat stickor från testlagret o dom verkar ju jätte dåliga, då ja får upp rosa aktiga streck som syns men bara upp mot en lampa:S fattar inget, hur kan d bli så på 6 st o varför syns d bara under lampa, aja mensen e nog på väg nu iaf..
  • Dutten6
    LennyB skrev 2010-11-15 14:45:34 följande:
    Hahaha, ja det kanske skulle hjälpa! Det är så konstigt med för jag tycker de var så himla bra och tillmötesgånde när jag fick MA - alltså innan det var bekräftat. Tog oron på allvar och gjorde flera vul. Men nu inget.
    Och Ja! jag börjar tappa tålamodet på det här nu. finns inga piller som kan sätta igång mensen????
    finns nog nåt o ta för att sätta igång mensen, nåt som får igång kroppen igen.. men tycker du ska åka in o inte gå därifrån förrens du har fått hjälp..
  • Dutten6

jaha 2 dagar över bim o så kom syndafloden imorse, litar inte på testlagret längre.. hoppas på nästa månad då..

• Dutten6
    TapetKlister skrev 2010-11-20 11:15:20 följande:
    Jag plussade nyss! På BIM-5 :D
    Kanske är det ett gott täcken att mensen är sen, kanske betyder det att man plussar månaden efter, hoppas kan man ju! :P Hoppas ni också får plus snart :)
    Grattis.. =)
  • Dutten6
    Spe skrev 2010-11-22 11:05:09 följande:
    Snälla plocka bort mig....ingen mens,,inget plus...och utredning via gyn och nu även urologen...
    Lycka till alla!
    Spe
    usch har du vart hos gun lr? va sa dom? hoppas allt ordnar sej iaf=) kram
  • Dutten6
    Spe skrev 2010-11-22 18:12:40 följande:
    Ja och jag får mer provsvar denna veckan. Tack snälla
    kram
    ok, det är nog ingen fara ska du se.. men ja håller tummarna iaf=) kram
  • Dutten6
    019 skrev 2011-01-16 22:59:03 följande:
    Fasendå. BIM +76 och fyra negativa tester. Dessutom NOLL respons från barnmorskan. Vad gör man?! :S
    Har dock börjat känna att min kropp inte är som vanligt, och när man nu kollar runt på olika forum så märker man att mycket av det jag har kännt kan vara gravidsymptom. hmmmm...
    vad är det som händer? :O Vilket test kan man lita på? Har bara använt mig av stickor från billiga-tester..
    hmm verkar ju konstigt, har du inte ringt en privat gyn, tycker dom e bättre än bm, hos dom får man gå, du skulle ju typ va i 3e månaden väl så d borde ju synas på vul lr tom vanligt ul, ring gyn o säg att du måste få kolla för du mår så dåligt o kan inte äta lr sova..
  • Dutten6
    019 skrev 2011-02-23 21:39:37 följande:
    Nu har det gått ett tag, hur går det för alla?! :)
    Själv går det åt pipan, ligger fortfarande högst upp på listan :(

Uppdatera er gärna!

019:                                BIM+114     
    Lintotts:                          BIM+68-70                        
    Apricos:                          BIM+63  
    Andreae:                         BIM+61
    Ticktick:                          BIM+60
    hoppet86:                       BIM+60
    susieq82:                       BIM+59
    cinnamoncream:         BIM+57
    LindaMagnusson:        BIM+57
    Bebissjuk:                      BIM+57
    Nena72:                          BIM+57
    Adelina:                          BIM+56
    Madickis:                       BIM+54-55
    Cathlin:                           BIM+53
    hon:                                 BIM+51
    Sessan 83 K:                BIM+49
    Fiana:                              BIM+43
    Sammel:                        BIM+40
    Lowa77:                         BIM+40 
    Maoulin:                          BIM+39
    Sara73:                           BIM+39
    maelgi:                            BIM+34
    amandaflodstrm:          BIM+31
    Escapee:                         BIM+29
    PimPim85:                      BIM+27
    Puttesspingla:               BIM+26
    Kiwi86:                             BIM+23
    Gisa:                                 BIM+22
    Ymla:                                BIM+?
    Elsi 08:                              BIM +5
    Mysgosmys:                    BIM +5
    Kitty 82:                            BIM + 9-12
    josefinebornstrom        BIM + 3

Plussat 

Pillven: Plussade på BIM+4 (14/10)
    MissSept: BIM +1
    Ppilla:   Plussade på BIM+4 (24/10)
    Septembertjej: Plus på BIM +6 (19/1)
    Tr0ust:  Plussade på BIM+ca12 (26/10)
    Drömmen om Elin: plussade på BIM + 11
    Stormflicka: Plussade på BIM+3-5 (30/10)
    Nlie: Plussade på BIM+8 (6/11)
    Sofia Sten: plussade på BIM+45 (14/11)
    Längtan E F barnet: Plussade på BIM+1 (17/11)
    Hattifnatt89: Plussade på BIM+18 (22/11)
    Kali86: Plussade på BIM+8 (22/11)
    Thalia plussade på bim +0  
    dajana plussade på BIM+4

Mensen kom på BIM+..

1-2;    +++
    3-4;    ++++++++
    5-6;    +++++++
    7-8;    +++
    9-10;   +++++
    11-12; +++++
    13-15; +++
    16-18; ++
    19-21; ++
    22-24; +
    25-27; +
    30-40; ++++
    68;      +
    har du gjort nån koll? typ ul lr nåt?
  • Dutten6
    019 skrev 2011-02-25 01:46:17 följande:
    Nej, får inte någon hjälp förän efter 6 månader sa dom på mvc. Så bara att vänta :(
    men skit i mvc, dom e inge bra på sånt, ring en privat gyn, dom tar alltid emot,
  • Dutten6
    019 skrev 2011-04-15 01:37:47 följande:
    Jag har försökt att undvika att logga in här på ett tag eftersom att vissa säger att det kan hjälpa om man inte tänker på det. Och nu har jag verkligen hållt på med annat istället för att sitta och tänka på bebis och mens.
    Men nejdå.. Ingenting alls har hänt.

Idag är jag på BIM +165 ....
    men hur e d kropp då? ingen skillnad utseendemässigt lr? tänkte att du borde ju se en mage om du e gravid nu, ring en privat gyn, dem e bäst..
Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!