Inlägg från: LindaMagnusson |Visa alla inlägg
  • LindaMagnusson

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Hoppar oxå in här...=)
    BIm +2 idag och testar fortfarande neg=(  ingen tant röd i sikte heller...
  • LindaMagnusson
    kattaaa skrev 2010-10-16 11:43:42 följande:
    Ett tag trodde jag att jag kanske kunde vara gravid, eftersom jag i en veckas tid var extremt hård i magen, vissa små tillfällen mådde jag illa, inte långa studer utan det kom pang bom.
    Men, allt sånt e borta!.
    Blir lite less.. Sambon tycker oxå det är tråkigt =)
    Å andra sidan är detta vårat första försök så det är bara att kämpa på.. Om mensen vill komma vill säga , bim +4 dag!
    Första försök? 2 barn ju?Obestämd
  • LindaMagnusson
    adelina83 skrev 2010-10-16 12:09:02 följande:
    hoppar in här med bim+1 ingen mens men känner från och till som "mensliknade" smärtor..
    men får ont oftast 3 4 timmar innnan mensen kommer...även ömmabröst...
    testade igår negativt..
    Hitta du oxå hitSkrattande
  • LindaMagnusson
    kattaaa skrev 2010-10-16 12:32:44 följande:
    Första försöket på bebis nummer 3 ja :)
    jahaSkäms
    sorry jag missade detSkrattande

Lycka till!!Tungan ute
  • LindaMagnusson
    Melsie skrev 2010-10-19 19:54:37 följande:

Hoppade på en gammal tråd innan jag såg den här nya fräscha =)

Det är "skönt" att veta att man inte är ensam i denna stora värld. Längtar efter ett plus.

Hade senaste mens 10 sept. En liten blödning 6 oktober.
    BIM 13 okt,  testade.  Neg.
    Idag BIM +7,  neg.

Känner mig så konstig i magen.  Lite molvärk å ibland hugger det lixom till lite nedanför
    naveln å på sidorna.  Lite flytningar som jag inte haft tidigare. 
    Veckan innan 6 oktober hade jag känningar
    i brösten. Brukar inte ha det. Tänkte att det var dags för ÄL då. Och om det nu var det kanske det är för tidigt att testa nu?

Skulle ju vara skönt att plussa eller att mensen kom. Annars går man ju o ojjar sig att det
    kan vara nått annat, tarmvred eller tarmcancer, blindtarmen eller nått...

hur kan du ha BIM 13 okt och BIM+7 idag? jag hade BIM 14 och BIM+5 idag
  • LindaMagnusson
    Annelie68 skrev 2010-10-20 17:56:09 följande:
    Jag ligger här på soffan och tycker synd om mig själv.. det får man lov att göra ibland.. Ytterligare en panodil - 6e idag har fått halka ner i magen. Den värsta smärtan i underlivet har lagt sig för tillfället men det känns fortfarande som om ngt pressas upp mot mellangärdet.. Är inte hungrig och när jag äter känns det bara jobbigt i magen..känner mig otroligt gravid men det fanns ju ingen bebbe i magen enligt VUL.. När jag var gravid med min dotter för 9 år sedan hade jag liknande känsla väldigt tidigt i graviditen - hade känslan av höggravid väldigt tidigt. Men den gången visade sig ett + på testet direkt. Nu får jag bara minus.. men jag har bestämt mig att vänta några dagar till och testa igen. Min sambo är i Stockholm och jobbar och jag känner mig så ensam... Han sa att när han kommer hem igen så ska han dra med mig till akuten igen - jag orkar inte själv - orkar inte bli idiotförklarad en gång till.. Hoppas verkligen att mensen kommer så att denna skengraviditet kan försvinna.. för det verkar ju inte bättre..
    om du trots allt är gravid ska du nog inte käka så mycket värktabletter! bara ett tips
  • LindaMagnusson
    Coriander skrev 2010-10-26 06:47:16 följande:
    Testat med CB idag på BIM+12: Minus 
    Jag är så ledsen..jag trodde ju såklart att det skulle visa ett starkt plus! 

Nu tror jag faktiskt på riktigt att flippar ut snart. Jag är ju tydligt inte gravid, men min kropp beteer sig som om den vore det... åh, jag vill bara återgå till vardagen! Liksom vad ska jag göra? Betee mig som om jag vore gravid (skippa viss mat, all alkohol, inte festa, inte dansa pole dance...) bara för att inte skada ett ev. liv inom mig, FAST alla tester säger tydligt att jag inte är gravid??? Eller återgå till det "normala" utan dåligt samvete och trotsande de signaler min kropp sänder?

Nog måste man väl kunna lita på ett test nu? Speciellt CB som är så känsligt..?

Hjälper det något om jag köper ÄL-stickor? För de borde väl visa om jag har någon ÄL...vilket jag borde ha inom kort om min mens bara hoppat över en månad.. eller? Vilket märke är bäst? Behöver något som är lätt att tyda, så vore glad ifall någon hade tips att dela med sig.   
    man har väl inte ägglossning om man inte haft mens? det är väl en omöjlighet..
Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!