• Lintotts

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Hej allihopa!
    Tänkte hoppa in här jag med,  enligt mina uträkningar skulle jag haft min mens mellan den 1-3okt. Den varierar lite hur långt det är i mellan. Men än har den inte dykt upp och jag har testat två gånger utan resultat. Tror jag blir knäpp på detta snart. I förra veckan hade jag en mini blödning som jag alltid får innan mens, men inget mer har hänt. Så antar att det bara är att vänta å se vad som händer...

• Lintotts
    Längtan efter fjärde barnet skrev 2010-10-16 20:29:28 följande:
    Ooo va jobbbigt!! Men vet du när du hade ÄL? Ibland kanske den är lite sen... och därför kan det ju hända att du e gravid och kan plussa snart :D
    Ja det börjar bli lite små jobbigt :S Jag tror att det var mellan den 17-19 inte helt hundra då jag planerat att börja med äl test denna månad, dom ligger bara där och väntar.. Det jäkligaste är att vi åker till Thailand på onsdag och vill sååå gärna veta innan dess.=)
  • Lintotts
    Längtan efter fjärde barnet skrev 2010-10-16 20:37:19 följande:
    Kan inte du boka tid på vul innan du åker. Ring o säg att du vill akut veta hur det ligger till för att du inte fått din mens och att ni reser bort och så får du bre på lite o säga att du e jätte orolig och måste få komma in annars kan inte du åka iväg och njuta av sem.   :D

Då får du veta garanterat!!! Lycka till nu och ha en skön sem!!!! Fast vi lär höras innan!!!
    Ja jag får nog försöka göra det, det jobbiga är att jag bara är ledig på tisdag och då ska det packas en massa. Men som du säger, man kan ju alltid bre på det lite :)

Tack så mycket!
  • Lintotts

Här har fortfarande inte tant röd dykt upp, funderar på att kontakta BM i morgon för tid på tisdag, man blir nästan lite knäpp på att gå och vänta och undra. Hur ska ni andra göra? Fortsätta att vänta och ta hemma test elelr ska ni vända er till BM?

• Lintotts

Här har det fortfarande inte hänt något, springer på toa hela tiden för att kolla om det kommit något men icke. Blir både glad och besviken. Besviken blir jag eftersom man vill veta om den kommer så man kan börja på ny omgång igen. Det kommer att vara lite tyst från min sida ett tag, vi åker till Thailand på onsdag och är borta i 3v.
    Så håller tummarna för er alla att ni plussar och jag ska stå ut med att inte ha några test utan bara gå och vänta :S

• Lintotts
    TapetKlister skrev 2010-10-18 22:21:52 följande:
    FuuCk
    Åh vad tråkigt! :/ Bra att du inte behövde gå så många dagar över BIM innan den kom iaf. Hoppas du plussar nästa månad iaf :)

Lintotts
    Förstår att det är jobbigt, du har ju gått riktigt många dagar över BIM, jag har gått 7 och jag är redan less på det här!
    En resa kan nog vara riktigt bra, då kanske du tänker på annat och vips är plusset där :)
    Tacktack, ska hålla tummarna för dig också! :)
    Ja det ska verkligen bli gott att komma hemifrån och försöka att inte tänka på det, nackdelen är att jag inte vetoch får hålla mig borta från den goa drinken vid poolen ;) Men det är det värt hundra gånger om!
  • Lintotts
    Mammatill2hjärtan skrev 2010-10-18 22:26:55 följande:
    Jag gjorde testet runt 19 ikväll. Va ju inte allt för tydligt men såg de dock utan att behöva vrida och vända på testet.
    men när testet torka så försvann strecket eller man kan ana de där men de är så super svagt så jag måste ha Tänt alla lampor i badrummet för att kunna se det.
    Ska testa med morgonurin i morgon. har ju druckit en del idag och kissat flera gånger innan så.
    Men har man fått ett plus så är det inte ett plus då? Det kan ju inte ändras till ett negativit test, så då borde du vara gravid Skrattande
Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!