• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)

Längtar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-25 10:29
    Min mens kom på BIM+8. Plussade månaden efter på BIM-5, yay :D
  • Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
  • And3RZsoN

BIM+9 ingen mens inget pluss....fick ju ett pluss först ( trodde ja ) men med ett nytt likadant test fick ja negativt...
    åååh vad är det för fel på min kropp :( ...  

• LoppaPloppa

Är på BIM+4 idag.Har ju massa symtom.Jag tror att jag också håller på att bli tokig.Hade inte det såhär varken med ettan eller tvåan. Jag har ju massa med symtom,särskilt illamående,och är super känslig mot lukter.Bröstvårtorna är ömma och det kommer råmjölk ur dom.Allt detta och ändå - de två ggr jag har testat mig.Grr.Man har väl gått och blivit skengravid.

• TapetKlister
    20 okt

LennyB
                            BIM+32
    Sofia Sten                   BIM+20
    Lintotts:                       BIM+17-19 
    Miss Perfect:             BIM+18 
    Aifos :                          BIM+10 
    Andreae:                     BIM+10  
    And3RZsoN:               BIM+9 
    susieq82:                    BIM+8 
    Syster Stor:                BIM+6-8 
    Längtan E F barnet:  BIM+7 
    LindaMagnusson:     BIM+6 
    Bebissjuk:                   BIM+6 
    Lilla fröö:                     BIM+6 
    Babybluey:                BIM+6
    Adelina:                       BIM+5 
    Drömmen om Elin:    BIM+2 
    FuuCk:                         BIM+2-3
    Miss Sept:                  BIM+1 
    Apricos:                      BIM+? 

Plus:at
    Pillven: Plussade på BIM+4 (14/10)

Mensen kom..
    Errenae:                      BIM+8
    Dutten6:                      BIM+6-7
    kiiia:                           BIM+6
    Vänvette                     BIM +10

Bra att du uppdaterade listan babybluey. Jag la tillbaka oss som mensen dykt upp för eftersom det kan vara intressant och se vad som är vanligast, att mensen helt enkelt är sen eller att man får plus :)
    Längtar <3
  • susieq82

kunde inte hålla mig från att köpa ett test idag,,,köpte dock det billigaste på apoteket för 69 spänn. Det visade inget. Kanske är ett skittest?(alla förklaringar till att man kanske är gravid ändå hihi) Jag var verkligen tvärsäker på att det skulle vara positivt för jag mår så illa och jag känner att jag vill äta men så fort jag stoppar en matbit i munnen står det mig upp i halsen...magen ska vi inte tala om, den e lika spänd som jag var med ettan i 8 månaden( fick inte så stor mage)...jag tror jag håller på att förlora förståndet....Skrikandes

• Annelie68

Jag gjorde som jag skrev ovan och åkte hem ifrån jobb.. Var på toa när jag åkte från jobb och när jag kom hem var det dags igen..Nu har jag varit på toa typ 15 gånger idag och kissat  mycket varje gång.. det svider inte när jag kissar så att jag går mycket på toa har inte med någon ev. UVI. Fortfarande värk i små hugg i underlivet... Fortfarande ingen mens.. Fortfarande BMI +18 och absolut inga tecken på mens... Snurrar i huvudet! Vad är det för fel på mig? Mår lite illa..

• Coriander
    TapetKlister skrev 2010-10-20 15:10:51 följande:
    20 okt

LennyB                        BIM+32

Mensen kom..

Bra att du uppdaterade listan babybluey. Jag la tillbaka oss som mensen dykt upp för eftersom det kan vara intressant och se vad som är vanligast, att mensen helt enkelt är sen eller att man får plus :)
    Förlåt! Var givetvis inte meningen att helt glömma bort er.. Och det är faktiskt mkt intressant att hålla reda på d också.
  • Miss Perfect
    Annelie68 skrev 2010-10-20 16:50:24 följande:
    Jag gjorde som jag skrev ovan och åkte hem ifrån jobb.. Var på toa när jag åkte från jobb och när jag kom hem var det dags igen..Nu har jag varit på toa typ 15 gånger idag och kissat  mycket varje gång.. det svider inte när jag kissar så att jag går mycket på toa har inte med någon ev. UVI. Fortfarande värk i små hugg i underlivet... Fortfarande ingen mens.. Fortfarande BMI +18 och absolut inga tecken på mens... Snurrar i huvudet! Vad är det för fel på mig? Mår lite illa..
    Fy vad jag tycker synd om dig. Men brukar de kännas så annars när du har UVI? Jag tycker mer de där låter som en graviditet, och varför är din mens så himla försenad? Det är tråkigt att du inte fick några svar förutom bli idiotförklarad typ :( Jag håller tummarna för att det visar sig ett plus iaf, lite hopp finns ju kvar så länge man inte får mensen :)
    apricos skrev 2010-10-20 13:24:27 följande:
    Jag blir så besviken på min gyn .... jag hamnar helt mellan stolarna....
    Vi har försökt ett år att bli gravida så då borde vi få hjälp att ta reda på vad som inte stämmer, men vi har haf ett missfall så därför kan dom inte hjälpa oss. Men om vi får 3 missfall då kan dom hjälpa oss.

Fattar inte ... om jag då inte berättat om mitt MS... då hade dom hjälp mig ... måste man undanhålla info för att få hjälp ????

Är så arg, frustrerad och ledsen ... BEEEHHUUUUUUUUUUUU !!!
    Säg att du fått fler missfall fast du inte har de? Väldigt tråkigt att dom inte hjälper en, man vill ju iaf veta om de är något fel..Och varför skulle dom hjälpa er om ni får 3 missfall men inte 1? Förstår inte hur dom tänker ibland.
    Håller tummarna!
    (¯`°?.¸ ♥ Nikita 100120 ¸ BIM 100902 ♥ ¸.?°´¯)
  • Annelie68
    Miss Perfect skrev 2010-10-20 17:33:14 följande:
    Fy vad jag tycker synd om dig. Men brukar de kännas så annars när du har UVI? Jag tycker mer de där låter som en graviditet, och varför är din mens så himla försenad? Det är tråkigt att du inte fick några svar förutom bli idiotförklarad typ :( Jag håller tummarna för att det visar sig ett plus iaf, lite hopp finns ju kvar så länge man inte får mensen :)
    apricos skrev 2010-10-20 13:24:27 följande:
    Jag blir så besviken på min gyn .... jag hamnar helt mellan stolarna....
    Vi har försökt ett år att bli gravida så då borde vi få hjälp att ta reda på vad som inte stämmer, men vi har haf ett missfall så därför kan dom inte hjälpa oss. Men om vi får 3 missfall då kan dom hjälpa oss.

Fattar inte ... om jag då inte berättat om mitt MS... då hade dom hjälp mig ... måste man undanhålla info för att få hjälp ????

Är så arg, frustrerad och ledsen ... BEEEHHUUUUUUUUUUUU !!!
    Säg att du fått fler missfall fast du inte har de? Väldigt tråkigt att dom inte hjälper en, man vill ju iaf veta om de är något fel..Och varför skulle dom hjälpa er om ni får 3 missfall men inte 1? Förstår inte hur dom tänker ibland.
    Håller tummarna!
    Jag ligger här på soffan och tycker synd om mig själv.. det får man lov att göra ibland.. Ytterligare en panodil - 6e idag har fått halka ner i magen. Den värsta smärtan i underlivet har lagt sig för tillfället men det känns fortfarande som om ngt pressas upp mot mellangärdet.. Är inte hungrig och när jag äter känns det bara jobbigt i magen..känner mig otroligt gravid men det fanns ju ingen bebbe i magen enligt VUL.. När jag var gravid med min dotter för 9 år sedan hade jag liknande känsla väldigt tidigt i graviditen - hade känslan av höggravid väldigt tidigt. Men den gången visade sig ett + på testet direkt. Nu får jag bara minus.. men jag har bestämt mig att vänta några dagar till och testa igen. Min sambo är i Stockholm och jobbar och jag känner mig så ensam... Han sa att när han kommer hem igen så ska han dra med mig till akuten igen - jag orkar inte själv - orkar inte bli idiotförklarad en gång till.. Hoppas verkligen att mensen kommer så att denna skengraviditet kan försvinna.. för det verkar ju inte bättre..
  • Annelie68
    Coriander skrev 2010-10-20 16:54:13 följande:
    Förlåt! Var givetvis inte meningen att helt glömma bort er.. Och det är faktiskt mkt intressant att hålla reda på d också.
    TapetKlister skrev 2010-10-20 15:10:51 följande:
    20 okt

Mensen kom..

Annelie68                   BIM+18

Mensen kom..

Jag tvivlar på graviditet pga tre negativa test men lägger till mig ändå / Annelie68
  • LindaMagnusson
    Annelie68 skrev 2010-10-20 17:56:09 följande:
    Jag ligger här på soffan och tycker synd om mig själv.. det får man lov att göra ibland.. Ytterligare en panodil - 6e idag har fått halka ner i magen. Den värsta smärtan i underlivet har lagt sig för tillfället men det känns fortfarande som om ngt pressas upp mot mellangärdet.. Är inte hungrig och när jag äter känns det bara jobbigt i magen..känner mig otroligt gravid men det fanns ju ingen bebbe i magen enligt VUL.. När jag var gravid med min dotter för 9 år sedan hade jag liknande känsla väldigt tidigt i graviditen - hade känslan av höggravid väldigt tidigt. Men den gången visade sig ett + på testet direkt. Nu får jag bara minus.. men jag har bestämt mig att vänta några dagar till och testa igen. Min sambo är i Stockholm och jobbar och jag känner mig så ensam... Han sa att när han kommer hem igen så ska han dra med mig till akuten igen - jag orkar inte själv - orkar inte bli idiotförklarad en gång till.. Hoppas verkligen att mensen kommer så att denna skengraviditet kan försvinna.. för det verkar ju inte bättre..
    om du trots allt är gravid ska du nog inte käka så mycket värktabletter! bara ett tips
Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!