• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)

Längtar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-25 10:29
    Min mens kom på BIM+8. Plussade månaden efter på BIM-5, yay :D
  • Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
  • christalia79
    noname92 skrev 2010-10-22 12:40:07 följande:
    jag hade bim´23/6  
    Jösses!! Vad säger barnmorskan om detta? Har de gjort någon undersökning?
  • susieq82

men satan vad detta ska dra över tiden då...hade jätteont i magen och var uppblåst med illamående, men detta har lagt sig och nu känner jag ingenting. Inget plus i förrgår....
    skulle ta mig ett glas rött med mannen till middagen, men känner att det tar emot eftersom man inte vet säkert vad som händer i kroppen. Det får bli lite alkofritt bubbel iafll.....*hoppas*!!! 

• Coriander
    susieq82 skrev 2010-10-22 17:56:18 följande:
    men satan vad detta ska dra över tiden då...hade jätteont i magen och var uppblåst med illamående, men detta har lagt sig och nu känner jag ingenting. Inget plus i förrgår....
    skulle ta mig ett glas rött med mannen till middagen, men känner att det tar emot eftersom man inte vet säkert vad som händer i kroppen. Det får bli lite alkofritt bubbel iafll.....*hoppas*!!! 
    Åh vad jag känner igen det där med att undvika alkohol. Senast igår frågade mannen ifall jag ville dela en drink med honom och när jag påpekade att det kanske inte skulle vara så lämpligt ifall jag drack nu, då det ju finns en möjlighet att jag är med barn, så bad han ursäkt för sin okänslighet. Då sa jag att det var helt lugnt ifall han ville dricka något med alkohol, då jag inte direkt är sugen på d. 

Nu känner jag mig bara typ febrig, har ont i halsen och mina tuttar har svullnat upp en bit. Bröstvårtorna har fått mer sådana där vita prickar (vad är det - typ fettknölar?), men annars är de inte ändrats så mkt och är absolut inte ömma. Enda stället där brösten spänner är över bröstkorgen, för där känns huden tajt. Men det handlar inte om några dramatiska ändringar (iofs, har jag rätt stora bröst redan innan..). Magen är helt lugn men jag går på toalett ungefär som tidigare under veckan 2,5 timmes mellanrum.  

Jag tror att jag ska testa med CB digital på söndag..då är jag inne på BIM+10 och om det är något test som jag litar på, så är det detta! 
  • Melsie

BIM + 9 idag. testade  - såklart.
    Funderar på om min blödning den 6/10 varken var nidblödning eller ÄL o kanske var min
    mens istället...Men 26 dar i stället för vanligtvis 33 verkar lite konsigt???
    Men har 8 test kvar så det är väl bara att vänta å se....

• Melsie
    susieq82 skrev 2010-10-22 17:56:18 följande:

Det är rätt skönt, för jag brukar inte dricka alkohol å brukar alltid köra. Så det är ingen som kommer misstänka
    att jag är gravid (när jag väl blir det)så då kan man lugnt vänta till rätt tillfälle att berätta =)

Neee...
    det e bra att undvika alkoholen även om man inte vet =)

• susieq82
    Melsie skrev 2010-10-22 19:51:14 följande:

Det är rätt skönt, för jag brukar inte dricka alkohol å brukar alltid köra. Så det är ingen som kommer misstänka
    att jag är gravid (när jag väl blir det)så då kan man lugnt vänta till rätt tillfälle att berätta =)

Neee...
    det e bra att undvika alkoholen även om man inte vet =)

ja men det är ju kanon. Ingen som börjar undra..."hallå, varför dricker inte du???" sorgligt att man ska behöva svara på den frågan...eller ställa den förresten! Jag hoppas för oss alla resterande i tråden som väntar på att det blir ett +, det hade varit härligt!! God kväll!!=)
  • Annelie68

Börjar bli riktigt rädd.. vad är det för fel på mig! Tog tempen igår. Jag har väldigt låg kropptemperatur och ligger ungefär på 36,1 när jag tar tempen med en muntermometer. Igårkväll låg jag på 36,7 på den och idag när jag kom hem kände jag att jag fått högre och tog tempen. Den låg då på 37,2. Detta innebär att jag har fått feber nu också.. Inte nog med att man ligger på BIM +20... Varit hos kvinnokliniken som surt konstaterade att jag varken hade UVI, ej var gravid, ingen inflammation i livmodern eller på äggstockar (trots att läkare inte såg min högra)... Ingen förklaring till de stora smärtorna jag hade måndag tisdag och onsdag.. som la sig igår.. då jag började känna en varm känsla i underlivet... nu ovan på allt har jag fått feber.. undrar om jag inte känner lite i njurarna... Får se.. kanske blir ambulans i natt.. suck... Jag är inte frisk för att vara frisk enligt KK... usch.. Vad är det med mig???!!!!

• lammet

37,2 är INTE feber oavsett hur låg temp du har annars!! /Läkare

• susieq82
    lammet skrev 2010-10-22 21:42:04 följande:
    37,2 är INTE feber oavsett hur låg temp du har annars!! /Läkare
    vad jag tänkte oxå..."vanlig" temp ligger väl på typ mellan 36.8-37.4.

Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!