susieq82 skrev 2010-10-22 17:56:18 följande:
men satan vad detta ska dra över tiden då...hade jätteont i magen och var uppblåst med illamående, men detta har lagt sig och nu känner jag ingenting. Inget plus i förrgår....
skulle ta mig ett glas rött med mannen till middagen, men känner att det tar emot eftersom man inte vet säkert vad som händer i kroppen. Det får bli lite alkofritt bubbel iafll.....*hoppas*!!!
Åh vad jag känner igen det där med att undvika alkohol. Senast igår frågade mannen ifall jag ville dela en drink med honom och när jag påpekade att det kanske inte skulle vara så lämpligt ifall jag drack nu, då det ju finns en möjlighet att jag är med barn, så bad han ursäkt för sin okänslighet. Då sa jag att det var helt lugnt ifall han ville dricka något med alkohol, då jag inte direkt är sugen på d.
Nu känner jag mig bara typ febrig, har ont i halsen och mina tuttar har svullnat upp en bit. Bröstvårtorna har fått mer sådana där vita prickar (vad är det - typ fettknölar?), men annars är de inte ändrats så mkt och är absolut inte ömma. Enda stället där brösten spänner är över bröstkorgen, för där känns huden tajt. Men det handlar inte om några dramatiska ändringar (iofs, har jag rätt stora bröst redan innan..). Magen är helt lugn men jag går på toalett ungefär som tidigare under veckan 2,5 timmes mellanrum.
Jag tror att jag ska testa med CB digital på söndag..då är jag inne på BIM+10 och om det är något test som jag litar på, så är det detta!