• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)

Längtar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-25 10:29
    Min mens kom på BIM+8. Plussade månaden efter på BIM-5, yay :D
  • Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
  • Ppilla

är på BIM +3 idag.. testade neg på BIM+1.. tänkte testa mig i i morgon igen för att kolla av.. mensen kan ju ha uteblivit av andra skäl... har dock fått för mig att jag känt annorlunda tryck i magen idag lite då och då.. (kan också vara inbillning eller mensverk), man vågar ju inte tro positivt...

Är väl bara att snällt vänta ut mensen... 

• Thaleya

Jag fattar inte alls vad som hänt med min mens nu. Jag har inte haft mens på minst två månader. Jag har inte räknat direkt men för tre veckor sedan så vet jag att min mens var jätte sen, jag åkte till norge då och tänkte jaha då får jag min mens när jag åker till norge då. Men den kom aldrig och den har inte kommit än heller. Så minst en månad sen är den :O

har tagit två stycken graviditets test och ingen mens....

Jag brukar vara regelbunden nästan på dagen, och äter inga konstiga preventivmedel, slutade inte käka preventivmedel nyligen heller. Är inte överviktig eller underviktig.

har inga magsmärtor.

• brünnhilde

... tre dagar efter  jag hade testat positivt sist tyckte det och drog i livmodern, jag hade hysteriskt ont i brösten och började få lite lätt illamående... Dessutom plussade jag klockrent på bim.

Nu är det ju inget som stämmer.

• Tr0ust
    Coriander skrev 2010-10-23 17:45:10 följande:
    Om man har ett ägg som blivit befruktat och fastnat ex. i äggledaren (utomkveds) har man vanligtvis smärtor i buken. Många har så kraftiga smärtor att de pga. dessa åker in till akuten. Grav.test brukar visa positivt resultat, fast kanske inte lika starkt som vid ett normalt havandeskap.

Första dagen i min senaste mens var den 15:e september, så ja du... är precis lika frågande som du. Hoppas att du, precis som alla andra i denna tråd hittar svar till varför kroppen beteer sig så annorlunda.  
    Okej. Då vet jag!

Jag kollade på mitt gamla test nu, och såg ett svagt svagt svagt streck. Men man ska ju inte lita på de gamla testen :P Men jag var tvungen att fråga min sambo ifall han såg samma. Och han såg med det.

Och sen förrut, så började jag gråta för ingenting. Har gjort det 2-3 ggr, bara idag! Jag fattar ingenting!! Ifall jag inte är gravid nu, så vill jag bara att mensen skall komma!! För jag tror fan att man behöver blöda!
  • noname92
    Tr0ust skrev 2010-10-23 18:15:35 följande:
    Okej. Då vet jag!

Jag kollade på mitt gamla test nu, och såg ett svagt svagt svagt streck. Men man ska ju inte lita på de gamla testen :P Men jag var tvungen att fråga min sambo ifall han såg samma. Och han såg med det.

Och sen förrut, så började jag gråta för ingenting. Har gjort det 2-3 ggr, bara idag! Jag fattar ingenting!! Ifall jag inte är gravid nu, så vill jag bara att mensen skall komma!! För jag tror fan att man behöver blöda!
    så himla rätt, det behöver man om man inte har ett mirakel i magen.
  • LennyB
    noname92 skrev 2010-10-23 18:24:03 följande:
    så himla rätt, det behöver man om man inte har ett mirakel i magen.
    Håller helt med! Är det inget där inne så ska mensen komma som den brukar. Inte en massa väntan!!
  • brünnhilde

...det känns liksom som ett hån att man inte ens kan få sin mens?

• noname92

jag har inte fått min men sen i juli... fatta vad jag längtar efter den.. och alla test är negativa men har en mage som folk kommenterar som bara sväller upp osv.

Så sjukt jobbigt

• FuuCk
    noname92 skrev 2010-10-23 18:30:51 följande:
    jag har inte fått min men sen i juli... fatta vad jag längtar efter den.. och alla test är negativa men har en mage som folk kommenterar som bara sväller upp osv.

Så sjukt jobbigt
    :O juli!!!
    my good!!!
    har du varit hos läkare? :O något måste ju vara fel , har du gjort ett VUL? 
  • noname92
    FuuCk skrev 2010-10-23 18:32:12 följande:
    :O juli!!!
    my good!!!
    har du varit hos läkare? :O något måste ju vara fel , har du gjort ett VUL? 
    dom kör med sitt vanliga bullshit att det måste gå 6 månader innan dom tror att något är fel, jag kan ju bara vara stressad eller massa sådana dåliga ursäkter
Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!