• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)

Längtar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-25 10:29
    Min mens kom på BIM+8. Plussade månaden efter på BIM-5, yay :D
  • Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
  • TapetKlister
    21 okt

LennyB
                            BIM+33
    Sofia Sten                   BIM+21
    Lintotts:                       BIM+18-20
    Miss Perfect:               BIM+19
    Annelie68                   BIM+19

Aifos :                          BIM+11
    Andreae:                     BIM+11 
    Ticktick                       BIM+10
    susieq82:                    BIM+9
    Längtan E F barnet:   BIM+8
    cinnamoncream         BIM+7
    LindaMagnusson:       BIM+7
    Bebissjuk:                   BIM+7
    Lilla fröö:                     BIM+7
    Babybluey:                 BIM+7
    Luring:                        BIM+6-7
    Adelina:                       BIM+6
    Madickis                     BIM+4-5
    Drömmen om Elin:      BIM+3
    FuuCk:                         BIM+3-4
    Apricos:                       BIM+? 

Plus:at
    Pillven: Plussade på BIM+4 (14/10)
    MissSept: BIM +1

Mensen kom..
    Errenae:                      BIM+8 
    Dutten6:                      BIM+6-7 
    kiiia:                           BIM+6 
    Vänvette                     BIM +10
    Syster Stor:                 BIM+7-9
    And3RZsoN:                BIM+10
    Längtar <3
  • Miss Perfect

Var hos bm idag, det var negativt. Men när jag berättade om mina symtom så sa hon att jag kunde va gravid fast de inte visade, deras test visar inte en tidig graviditet och jag hade förmodligen en nidblödning runt BIM, om de va en nidblödning och jag är gravid så skulle de inte ge utslag på deras test. Fick en ny tid på fredag nästa vecka, känns väldigt drygt o vänta nu..

Men sålänge mensen håller sig borta finns de ju hopp kvar :)

(¯`°?.¸ ♥ Nikita 100120 ¸ BIM 100902 ♥ ¸.?°´¯)
  • Annelie68

BIM +19 och så trött på det här... Magen är i vägen.. va i hundan.. är jag gravid i femte månaden eller? Därför inte gravtest visar ngt.. eller har jag fått en växande cancersvullst i magen? Eller har mina tarmar fått fnatt? Varför är då mensen borta i så fall.. Det snurrar runt i huvudet med frågor... Känns som om jag har bebbe i magen..inte någon millimeter stor då alltså.. måste vara något allvarligt fel på mig... Inte vågar jag gå till kk-akuten igen - jag är ju inte gravid enligt dem så.. Vet inte vad jag ska göra! Visst kan man pendla i vikt men magen växer inte såhär då.. Var med om detta vid min första graviditet.. att tarmarna fick spel och jag såg höggravid ut från början av graviditeten.. Äggstockarna och kramperna i underlivet har lugnat sig lite.. Får kanske åka till vanliga akuten och sätta mig för att kolla så att jag inte har ngt annat i magen.. En alien kanske.. som sagt.. vet inte vad jag ska tro.. vet bara att jag är BIM +19 idag! Suck..

• LennyB
    JASS skrev 2010-10-20 20:58:37 följande:
    Imorgon är det en vecka över tiden med 28-dagars cykel räknat.. Har aldrig hänt förut. Och jag känner inget alls, varken ont, svullen, illamående eller annat. Har liksom bara slutat ha mens. Ungefär så.

Pendlar en massa, hoppas ibland och känner samtidigt att det nog inte är värt att lägga pengar på ett test i helgen. Var ju så övertygad de förra gångerna jag tog och det hjälpte ju inte. Och att få minus är ju som bekant inget kul.

Ser att många har gått långt över BIM-tiden. Har ni även haft oregelbunden mens innan?
    Jag har alltid haft regelbunden mens, så det här förstår jag inte. BIM+33 idag och ff ingen mens. Fick en blödning i tisdags och var så glad att mensen var tillbaka! Men det kom inget mer än den gången på toa. Så nu vet jag inget. BM vet inget de heller. Hon jag talade med trodde tom att den blödning som var i tisdags var mensen - ja, för du säger ju att du inte brukar ha rikliga blödningar. Äh, ja - men de varar ju längre än ETT toabesök!!! OCH jag har fem dagar OCH jag behöver alltid använda skydd och SÅ sparsamma är de inte!!! Suck, ibland bör man inte säga något till dem då de verkar välja att missuppfatta allt man säger.
    Skit vilket. Jag har ingen mens och jag är inte gravid. Varför - det lär jag inte få veta.
  • Lilla fröö

Jag blir galen.. BIM + 7 idag och inget tecken på att mensen är på g.

• Annelie68

Jag vet inte vad som händer med mig. Som jag skrivit så har magen blivit större bara på en vecka.. är ju BIM+19 idag. Ingen förklaring hade de på KK i förrgår.. Smärtan i underlivet har lagt sig och övergått till en mjuk varm känsla strax under naveln och ner. Ringde KK akuten idag igen och de sa bara att jag inte var gravid enl VUL och gravtest. Hon läste i journalen och sa att allt sett alldeles normalt ut. När jag då ifrågasatte att allt sett bra ut då läkaren vid undersökningen inte hittade höger äggstock ställde hon sig frågande - det stod det ingenting om! Jag inf henne att läkaren sagt det flera gånger! Det känns som om livmodern växer... Vad faaan e det med mig??? Hon tyckte att jag skulle åka till vanliga akuten och sätta mig för det kunde vara något med tarmarna istället. Visst..fine.. men varför får jag inte mensen då? Först idag har jag fått flytningar - inte haft några nämnvärda efter senaste mensen. Flytningen är av en lite tjockare karaktär, vit i färgen och luktade ingenting.. Ingen ÄL flytning direkt så den otroliga smärtan i äggstockarna kan väl inte varit ÄL? Varför känner jag mig som om jag var gravid i femte eller sjätte månaden då? Får väl snart ta och gå till en psykdoktor istället för det verkar vara där de vill placera mig på KK. Jag orkar inte åka upp på vanliga akuten och sätta mig! Jag har ju inte ont nu ju.. smärtan i äggstockar har gått över men jag känner mig sååå jävla fet! Till saken hör att jag gått ner 2 kilon på två veckor... inte upp.. hur kan då magen bli större??? Någon som varit skengravid någongång som känner igen sig?

• Miss Perfect
    Annelie68 skrev 2010-10-21 17:48:43 följande:
    Jag vet inte vad som händer med mig. Som jag skrivit så har magen blivit större bara på en vecka.. är ju BIM+19 idag. Ingen förklaring hade de på KK i förrgår.. Smärtan i underlivet har lagt sig och övergått till en mjuk varm känsla strax under naveln och ner. Ringde KK akuten idag igen och de sa bara att jag inte var gravid enl VUL och gravtest. Hon läste i journalen och sa att allt sett alldeles normalt ut. När jag då ifrågasatte att allt sett bra ut då läkaren vid undersökningen inte hittade höger äggstock ställde hon sig frågande - det stod det ingenting om! Jag inf henne att läkaren sagt det flera gånger! Det känns som om livmodern växer... Vad faaan e det med mig??? Hon tyckte att jag skulle åka till vanliga akuten och sätta mig för det kunde vara något med tarmarna istället. Visst..fine.. men varför får jag inte mensen då? Först idag har jag fått flytningar - inte haft några nämnvärda efter senaste mensen. Flytningen är av en lite tjockare karaktär, vit i färgen och luktade ingenting.. Ingen ÄL flytning direkt så den otroliga smärtan i äggstockarna kan väl inte varit ÄL? Varför känner jag mig som om jag var gravid i femte eller sjätte månaden då? Får väl snart ta och gå till en psykdoktor istället för det verkar vara där de vill placera mig på KK. Jag orkar inte åka upp på vanliga akuten och sätta mig! Jag har ju inte ont nu ju.. smärtan i äggstockar har gått över men jag känner mig sååå jävla fet! Till saken hör att jag gått ner 2 kilon på två veckor... inte upp.. hur kan då magen bli större??? Någon som varit skengravid någongång som känner igen sig?
    Jag tycker inte de låter som skengraviditet! För är man skengravid kommer mensen och symtomen försvinner när man får bekräftat att man inte är gravid. Förstår precis hur de känns just nu, är på samma dag som dig och magen ser ut som jag är i vecka 20 och jag känner mig verkligen gravid, men testen visar neg. Kan de inte varit att du haft senare äl och därför inte syntes nått på ul för det är för tidigt för att se nått? Men de e så tråkigt o gå omkring o inte veta, när kroppen säger att man är gravid och testen visar motsatsen..

vill bara ha ett svar nu, även om de är mensen orkar inte gå i ovetande längre..
    (¯`°?.¸ ♥ Nikita 100120 ¸ BIM 100902 ♥ ¸.?°´¯)
  • christalia79
    LennyB skrev 2010-10-21 15:30:27 följande:
    Jag har alltid haft regelbunden mens, så det här förstår jag inte. BIM+33 idag och ff ingen mens. Fick en blödning i tisdags och var så glad att mensen var tillbaka! Men det kom inget mer än den gången på toa. Så nu vet jag inget. BM vet inget de heller. Hon jag talade med trodde tom att den blödning som var i tisdags var mensen - ja, för du säger ju att du inte brukar ha rikliga blödningar. Äh, ja - men de varar ju längre än ETT toabesök!!! OCH jag har fem dagar OCH jag behöver alltid använda skydd och SÅ sparsamma är de inte!!! Suck, ibland bör man inte säga något till dem då de verkar välja att missuppfatta allt man säger.
    Skit vilket. Jag har ingen mens och jag är inte gravid. Varför - det lär jag inte få veta.
    Är i samma sits som du. www.familjeliv.se/Forum-2-14/m55167402.html. BIM +30-nånting. Ingen mens. Negativt test.

Fast jag har inte kollat upp det än. Men känner verkligen att det är dags, för man känner ju sig själv. Nåt är inte som det ska. Förväntar mig tyvärr samma bemötande som du har fått dock. Att det inte kommer tas riktigt på allvar. Därför jag har dragit mig lite för det.
  • Melsie

Bim +8.

Ingen mens. Inget plus.

Jag vill ha nått av dem. För nu går jag omkring och inbillar mig att jag har jättekonstiga
    tarm sjukdomar eftersom jag har  magvärk som jag inte känner igen....
    Kanske bara är gaser som vägrar komma ut som gör att man har ont...
    Eller,,,nått annat farligt...

• Melsie
    Annelie68 skrev 2010-10-21 15:30:16 följande:
    BIM +19 och så trött på det här... Magen är i vägen.. va i hundan.. är jag gravid i femte månaden eller? Därför inte gravtest visar ngt.. eller har jag fått en växande cancersvullst i magen? Eller har mina tarmar fått fnatt? Varför är då mensen borta i så fall.. Det snurrar runt i huvudet med frågor... Känns som om jag har bebbe i magen..inte någon millimeter stor då alltså.. måste vara något allvarligt fel på mig... Inte vågar jag gå till kk-akuten igen - jag är ju inte gravid enligt dem så.. Vet inte vad jag ska göra! Visst kan man pendla i vikt men magen växer inte såhär då.. Var med om detta vid min första graviditet.. att tarmarna fick spel och jag såg höggravid ut från början av graviditeten.. Äggstockarna och kramperna i underlivet har lugnat sig lite.. Får kanske åka till vanliga akuten och sätta mig för att kolla så att jag inte har ngt annat i magen.. En alien kanske.. som sagt.. vet inte vad jag ska tro.. vet bara att jag är BIM +19 idag! Suck..
    ...Du är inte ensam där ute! Jag gissar oxå på att ´jag har en cancersvullst!
Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!