JASS skrev 2010-10-20 20:58:37 följande:
Imorgon är det en vecka över tiden med 28-dagars cykel räknat.. Har aldrig hänt förut. Och jag känner inget alls, varken ont, svullen, illamående eller annat. Har liksom bara slutat ha mens. Ungefär så.
Pendlar en massa, hoppas ibland och känner samtidigt att det nog inte är värt att lägga pengar på ett test i helgen. Var ju så övertygad de förra gångerna jag tog och det hjälpte ju inte. Och att få minus är ju som bekant inget kul.
Ser att många har gått långt över BIM-tiden. Har ni även haft oregelbunden mens innan?
Jag har alltid haft regelbunden mens, så det här förstår jag inte. BIM+33 idag och ff ingen mens. Fick en blödning i tisdags och var så glad att mensen var tillbaka! Men det kom inget mer än den gången på toa. Så nu vet jag inget. BM vet inget de heller. Hon jag talade med trodde tom att den blödning som var i tisdags var mensen - ja, för du säger ju att du inte brukar ha rikliga blödningar. Äh, ja - men de varar ju längre än ETT toabesök!!! OCH jag har fem dagar OCH jag behöver alltid använda skydd och SÅ sparsamma är de inte!!! Suck, ibland bör man inte säga något till dem då de verkar välja att missuppfatta allt man säger.
Skit vilket. Jag har ingen mens och jag är inte gravid. Varför - det lär jag inte få veta.