Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
jag e 5 dagar sen...innebär det att jag kan testa nu då?
Visar det så snabbt?
jag e 5 dagar sen...innebär det att jag kan testa nu då?
Visar det så snabbt?
fuck!...tog ett test förut, för jag var så grymt nyfiken, men det visade NADA.
Förra grav hade jag inga gravsymtom alls så jag vet inte vad jag ska känna. Jag har mått illa de två senaste dagarna, men jag tror det beror på att jag har varit lite nervös och stressat lite med studier..
tycker inte om när kroppen drar ut på sådana här saker eftersom man inte kan sluta tänka på det!! Grrr
här har det inte hänt något än. Har inte testat för jag vill inte bli besviken och slösa på test i onödan.
Så min strategi är att bara vänta ut. Tur att jag ska börja min praktik idag så jag har lite annat att tänka på.
Lycka till allihopa!
kunde inte hålla mig från att köpa ett test idag,,,köpte dock det billigaste på apoteket för 69 spänn. Det visade inget. Kanske är ett skittest?(alla förklaringar till att man kanske är gravid ändå hihi) Jag var verkligen tvärsäker på att det skulle vara positivt för jag mår så illa och jag känner att jag vill äta men så fort jag stoppar en matbit i munnen står det mig upp i halsen...magen ska vi inte tala om, den e lika spänd som jag var med ettan i 8 månaden( fick inte så stor mage)...jag tror jag håller på att förlora förståndet....
men satan vad detta ska dra över tiden då...hade jätteont i magen och var uppblåst med illamående, men detta har lagt sig och nu känner jag ingenting. Inget plus i förrgår....
skulle ta mig ett glas rött med mannen till middagen, men känner att det tar emot eftersom man inte vet säkert vad som händer i kroppen. Det får bli lite alkofritt bubbel iafll.....*hoppas*!!!
Det är rätt skönt, för jag brukar inte dricka alkohol å brukar alltid köra. Så det är ingen som kommer misstänka
att jag är gravid (när jag väl blir det)så då kan man lugnt vänta till rätt tillfälle att berätta =)
Neee...
det e bra att undvika alkoholen även om man inte vet =)
här blev det inga barn gjorda denna månad...värsta värken imorse sen kom tant röd:(
Nå, känns bra att allt e som det ska iaf så får man försöka igen.
Lycka till alla ni andra. Jag håller tummarna för er som e kvar!!
Uppdaterade lite...
25 okt
LennyB: BIM+37
christalia79: BIM+ ca33
Thaleya: BIM+29
Sofia Sten: BIM+25
Lintotts: BIM+21-23
Miss Perfect: BIM+23
Annelie68: BIM+23
Andreae: BIM+15
Ticktick: BIM+14
Melsie: BIM+12