• Tr0ust

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

TapetKlister skrev 2010-10-13 14:46:42 följande:
    Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)
    Jag har också passerat BIM. Om jag nu har fattat det rätt.

Fick min senaste mens den 14:e Oktober. Och den har inte kommit än. Alltså 1 månad o 7 dagar.
    Har haft oregelbunden mens sedan mitt missfall April -2010, men så här sen har den aldrig vart.

Lycka till!
  • Tr0ust
    Syster Luring skrev 2010-10-20 21:43:48 följande:
    Räcker upp en hand!

BIM +5 cirkus kan vara +6 också men ett negativt Clearblue idag. Har haft regelb. mens med 28-dagars cykel sedan i maj med undantag för en 2 dagar sen störtblödning förra månaden. Nu, ingen mens och inget plus - är helt konfunderad, vad är detta? Jag som bara skulle ta testet för att få bekräftat det jag redan visste, att det var bebis på G och att jag hade varit lite cool och väntat flera dagar över BIM innan jag testade. Drömmer

Snöpligt. Obestämd
    Ja, man blir verkligen tokig! :/
  • Tr0ust
    Annelie68 skrev 2010-10-21 11:03:04 följande:
    Jag förmodar att du menade sista mensens första dag den 14 september? Jag hade sista mensens första dag den 2 september och har fortfarande inte sett en droppe mens i trosan.. Har testat mig 4 gånger - negativt (senast i morse) t o m varit på KK på VUL då jag hade så fruktansvärt ont i äggstockarna. Det kändes dock som om de inte tog mig på allvar.. läkaren kanske tittade efter om jag hade ngn cysta eller sådant som kunde orsaka smärtan men jag tror inte att hon ens letade efter om det fanns möjlighet till utomkveds för enligt testet de gjorde på mig så var jag inte gravid.. Känner fortfarande mig jätte gravid och har fortfarande kvar värk och konstiga ryck i underlivet men som tur är inte lika ont som igår.. ännu iaf.. Jag hänger kvar på denna tråd ett tag till.. för det sista som lämnar människa när hoppet.. Lycka till!
    Hej!

Tack för ditt svar! Ja, jag skrev fel i mitt förra inlägg. Det ska vara den 14:September. Jag har testat mig 2 ggr, och båda negativt. Hade molande värk i nedre delen vid livmodern. I början på veckan. Men idag, i morses, så fick jag ont på riktigt. Det kändes som mens verk men jag vet inte :/ Men vi får se ifall M, dyker upp. För så här konstig har den aldrig varit.

Tack, och lyck till själv!
  • Tr0ust
    Annelie68 skrev 2010-10-22 09:58:08 följande:
    Känner med dig! Jag hade jätte jätte jätte ont.. så att jag grät och det kändes som om äggstockarna skulle explodera! Detta höll på i drygt 3 dagar och lugnade sig till igår. KK sa när jag ringde att det inte var lönt att jag kom till dem då allt sett bra ut på VUL men ingen grav. Så trött man blir för läkaren sa ju att hon inte hittade högra äggstocken.. Smärtan har lagt sig nu men jag är fortfarande uppblåst och idag har jag gått in i BIM +20. Trycket över levern har lagt sig lite dock.. MEN ingen mens fortfarande... Hoppas... att det inte är ngt allvarligt.
    Men gud! Det är ju skandal. När jag var gravid i slutet av mars, ( fick missfall i April ) Så trodde dom att det kunde vara utomkveds... För jag hade så ont, så ont , så ont, och blödde då, i en vecka. Men det visade positivt, svagt dock, ända från början, men sen efter någon vecka så visade det negativt. Så dom trodde att det inte var det. För man skulle bara ha jätte smärtor på ena sidan ifall det var det. Och jag hade på båda sidorna.
    Men sånt där är livsfarligt. Ifall man går med det, så kan det ju bli att man kanske inte kan få barn. Och fan ta läkarna om dom ger fel svar.

Hoppas o lycka till på att det inte är något allvarligt. Men ta det på allvar !
    Bättre att vara säker, än orolig!
    Kram!
  • Tr0ust

Min mens har inte kommit än!!

Vad ska jag göra?

Kan man få utomkvedskap, (alltså vara gravid) fast testet visar negativt? Är det möjligt? Tacksam för svar!
    Som sagt så hade jag min sista mens första dag den 14:e September. Och har inte dykt upp än.

Fattar ingenting!

• Tr0ust
    Coriander skrev 2010-10-23 17:45:10 följande:
    Om man har ett ägg som blivit befruktat och fastnat ex. i äggledaren (utomkveds) har man vanligtvis smärtor i buken. Många har så kraftiga smärtor att de pga. dessa åker in till akuten. Grav.test brukar visa positivt resultat, fast kanske inte lika starkt som vid ett normalt havandeskap.

Första dagen i min senaste mens var den 15:e september, så ja du... är precis lika frågande som du. Hoppas att du, precis som alla andra i denna tråd hittar svar till varför kroppen beteer sig så annorlunda.  
    Okej. Då vet jag!

Jag kollade på mitt gamla test nu, och såg ett svagt svagt svagt streck. Men man ska ju inte lita på de gamla testen :P Men jag var tvungen att fråga min sambo ifall han såg samma. Och han såg med det.

Och sen förrut, så började jag gråta för ingenting. Har gjort det 2-3 ggr, bara idag! Jag fattar ingenting!! Ifall jag inte är gravid nu, så vill jag bara att mensen skall komma!! För jag tror fan att man behöver blöda!
  • Tr0ust
    EQ85 skrev 2010-10-23 19:08:51 följande:
    jag hade BIM i onsdags... haft mensvärk 2 ggr, en gång igårkväll, varade i 2 min. och en gång i onsdags, samma där. gick över direkt. jag trodde verkligen att "nu kommer den garanterat komma".
    hade också ömma bröst men inte lika mkt nu.
    mådde illa idag när vi åt friterad spätta med potatis..jag som älskar spätta..? känner mig allmänt sjuk.
    tog ett test igår som va negativt. ska vänta till onsdag..ta ett nytt då.
    Vad tror ni??? niverkar sitta i samma sita som jag, inget plus och inge mens...typiskt.
    Det här är skumt :/
  • Tr0ust
    EQ85 skrev 2010-10-23 20:10:30 följande:
    ja verkligen. jag har tänkte att det kan gärna ta ngn månad extra att bli med barn då jag fått jobb.
    men så kommer den inte när den ska..hmm.. blir ju stormlycklig om det är en bebis
    men erfarenheterna säger att det vanligtvis inte är det haha.
    såg att du också är gråtig...jag ghrät 2 ggr i morse. över saker som man inte brukar gråta över..
    pms eller vad? =)
    Jag är precis i samma situation som dej! Har med prcis fått jobb. Så, man är ju lite så änna. Ah, jag har gråtit 2-3 ggr utan anledning. Och va verkligen ledsen. Sån blir jag inte när jag har PMS. Jag frågade min sambo ifall jag var sån här när jag har PMS, och han sa att han verkligen inte kände igen mig. Jag blir rädd för mig själv typ :P
    Men vill du plussa? :) Har du ngr barn sedan tidigare? När skulle du haft din M då?

Kram  & lycka till! :)
  • Tr0ust
    EQ85 skrev 2010-10-24 11:16:52 följande:
    Jag vill gärna plussa. Blev gravid i feb i år, men miste det i vad som skulle vara v9+1. uteblivet missfall och fick göra abort. det var jättehemskt. min kompis, vi va i nästan samma vecka, ska ha nu om 2 veckor.
    jag skulle haft min mens i onsdags. och den brukar inte va sen nu på de sista månaderna. ligger på 31-33 dagar.
    du då? vill ni plussa? =)
    Okej! Vad roligt! Samma här, jag blev gravid (befruktad) den 21 Mars i år, men fick missfal i v.6 någon gång. Det kom ut själv, så behövde aldrig göra en skrapning. Okej okej. Ja, min är ju ca 10 dagar skulle jag tro. sen. Men vi ska se nu i veckan. Har beställt hem tester som kommer, förhoppningsvis, imorn :)
    Ja, klart att vi vill plussa. Men det är inget som är ett måste om man säger så. Men det hade vart oerhört kul.
    Har många kompisar i min plder , 20 år , som har och ska ha barn nästa år :) Så det hade vart kul!

Lycka till!
  • Tr0ust

Jag har fortfarande inte fått min mens. ( Ca: BIM + 11 )  idag. Ska testa mig senare, så får se vad det visar då.. ( Hoppas på ett + Drömmer )

Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!