Annelie68 skrev 2010-10-22 09:58:08 följande:
Känner med dig! Jag hade jätte jätte jätte ont.. så att jag grät och det kändes som om äggstockarna skulle explodera! Detta höll på i drygt 3 dagar och lugnade sig till igår. KK sa när jag ringde att det inte var lönt att jag kom till dem då allt sett bra ut på VUL men ingen grav. Så trött man blir för läkaren sa ju att hon inte hittade högra äggstocken.. Smärtan har lagt sig nu men jag är fortfarande uppblåst och idag har jag gått in i BIM +20. Trycket över levern har lagt sig lite dock.. MEN ingen mens fortfarande... Hoppas... att det inte är ngt allvarligt.
Men gud! Det är ju skandal. När jag var gravid i slutet av mars, ( fick missfall i April ) Så trodde dom att det kunde vara utomkveds... För jag hade så ont, så ont , så ont, och blödde då, i en vecka. Men det visade positivt, svagt dock, ända från början, men sen efter någon vecka så visade det negativt. Så dom trodde att det inte var det. För man skulle bara ha jätte smärtor på ena sidan ifall det var det. Och jag hade på båda sidorna.
Men sånt där är livsfarligt. Ifall man går med det, så kan det ju bli att man kanske inte kan få barn. Och fan ta läkarna om dom ger fel svar.
Hoppas o lycka till på att det inte är något allvarligt. Men ta det på allvar !
Bättre att vara säker, än orolig!
Kram!