Coriander skrev 2010-10-26 06:47:16 följande:
Testat med CB idag på BIM+12:
Jag är så ledsen..jag trodde ju såklart att det skulle visa ett starkt plus!
Nu tror jag faktiskt på riktigt att flippar ut snart. Jag är ju tydligt inte gravid, men min kropp beteer sig som om den vore det... åh, jag vill bara återgå till vardagen! Liksom vad ska jag göra? Betee mig som om jag vore gravid (skippa viss mat, all alkohol, inte festa, inte dansa pole dance...) bara för att inte skada ett ev. liv inom mig, FAST alla tester säger tydligt att jag inte är gravid??? Eller återgå till det "normala" utan dåligt samvete och trotsande de signaler min kropp sänder?
Nog måste man väl kunna lita på ett test nu? Speciellt CB som är så känsligt..?
Hjälper det något om jag köper ÄL-stickor? För de borde väl visa om jag har någon ÄL...vilket jag borde ha inom kort om min mens bara hoppat över en månad.. eller? Vilket märke är bäst? Behöver något som är lätt att tyda, så vore glad ifall någon hade tips att dela med sig.
Nej vad tråkigt!
Jag är också på BIM ca: +12 idag. Jag känner av lite symptom på grav. Men mina tester kommer på posten kl 14 idag. Så jag får vänta ända tills då. Men jag tror att jag är säker på att det inte är något.
Men vill du verkligen bli med barn? Alltså ta mig för jösse namn inte fel nu, såklart att du vill bli med barn iom att du skriver att du blev ledsen, men jag tänkte mer på att du går och oroar dej, att du vill så gärna vara med barn, så att mensen har hoppat. Jag vet inte. Men försök att slappna av! Jag vet, Det är jätte jobbigt!
Kram & lycka till!