• Tr0ust

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Annelie68 skrev 2010-10-25 13:49:32 följande:
    Håller tummarna för dig {#emotions_dlg.flower}
    Tack så mycket!

Detsamma till dej! :)

Kram!
  • Tr0ust
    Annelie68 skrev 2010-10-25 15:04:35 följande:
    Smiter nog in på apoteket på väg hem och köper ett utav de billigare testerna där. Nyfiken i en strut kan man ju inte låta bli!

Hoppas på ett stort plus till alla här! Kramiz
    hehe visst är det så? Jag får tydligen mina tester hem imorn på posten :( Hade väntat mig dom idag ju! :(
    Men lycka till då :) Och hoppas på ett plus!

Du får skriva vad det blev med en gång!!! :)

KRAM
  • Tr0ust
    Annelie68 skrev 2010-10-25 23:07:32 följande:
    Hann inte in om apoteket tyvärr.. Under kvällen besökte vi IKEA en sväng och sen storhandling av mat.. Tala om att man känner sig gravidare än vanligt.. Trött som bara det i ryggslutet och i fötterna.. känns som man är i minst 7 månaden nu..haha.. Magen har verkligen spökat hela kvällen.. både gjort ont och kännst som det är en bebbe i magen.. Imorgon blir det köpt apotekets test (som är det billigaste de har - som jag menade innan) och så blir det väl ett test efter några timmars knipande på jobb.. Återkommer.. Kram till alla
    Jaha okej. Men du jag känner samma. Vi var o handlade igår på Willys. Men alltså innan och efter så hade jag ont i ryggslutet med. Men jag tänkte för mig själv, "Nä jossan. Nu måste du inbilla dig! Ifall jag är med barn så är jag i minst vecka 6. Inte fan kan man känna av ryggont då!" Men är det så att man kan det? För jag VET att jag hade ont i ryggen. Det var ingen inbillning. Jag sa det t.o.m till min sambo. Åh, får hem mina tester idag, och har redan samlat mitt morgonurin. Bör jag ställa in det i kyla?

Men lycka till Annelie!! Väntar med spänning! :)

KRAM!
  • Tr0ust
    Coriander skrev 2010-10-26 06:47:16 följande:
    Testat med CB idag på BIM+12: Minus 
    Jag är så ledsen..jag trodde ju såklart att det skulle visa ett starkt plus! 

Nu tror jag faktiskt på riktigt att flippar ut snart. Jag är ju tydligt inte gravid, men min kropp beteer sig som om den vore det... åh, jag vill bara återgå till vardagen! Liksom vad ska jag göra? Betee mig som om jag vore gravid (skippa viss mat, all alkohol, inte festa, inte dansa pole dance...) bara för att inte skada ett ev. liv inom mig, FAST alla tester säger tydligt att jag inte är gravid??? Eller återgå till det "normala" utan dåligt samvete och trotsande de signaler min kropp sänder?

Nog måste man väl kunna lita på ett test nu? Speciellt CB som är så känsligt..?

Hjälper det något om jag köper ÄL-stickor? För de borde väl visa om jag har någon ÄL...vilket jag borde ha inom kort om min mens bara hoppat över en månad.. eller? Vilket märke är bäst? Behöver något som är lätt att tyda, så vore glad ifall någon hade tips att dela med sig.   
    Nej vad tråkigt!
    Jag är också på BIM ca: +12 idag. Jag känner av lite symptom på grav. Men mina tester kommer på posten kl 14 idag. Så jag får vänta ända tills då. Men jag tror att jag är säker på att det inte är något.
    Men vill du verkligen bli med barn? Alltså ta mig för jösse namn inte fel nu, såklart att du vill bli med barn iom att du skriver att du blev ledsen, men jag tänkte mer på att du går och oroar dej, att du vill så gärna vara med barn, så att mensen har hoppat. Jag vet inte. Men försök att slappna av! Jag vet, Det är jätte jobbigt!

Kram & lycka till!
  • Tr0ust
    lammet skrev 2010-10-26 12:50:36 följande:
    Min erfarenhet är att när man vill bli gravid och aktivt försöker så blir kroppen/knoppen stressad. Kroppen kan då försöka ägglossa flera gånger tills den lyckas. Så blev det för mig när jag grejade med ägglossningstest, de visade positivt titt som tätt och jag hade sekret titt som tätt men enligt läkare så ägglossade jag inte. Just ägglossningen är påverkbar av stress. Detta kan vara en anledning till alla er som går över BIM en massa dagar utan att vara gravid.
    Jag har då inte försökt att få barn aktivt. Och min mens är fortfarande sen. BIM + 12 ca, idag!
  • Tr0ust

JAG BLIR TA MIG FAN FÖRBANNAD!!! VETY INTE OM DET ÄR PÅ POSTEN ELLER OM DET ÄR PÅ TESTLAGRET.SE SOM JAG ÄR ELLER SKA VARA FÖRBANNAD PÅ!!!!!

SKICKADE MIN BESTÄLLNING I FREDAG INNAN KL 17, DÅ SKULLE DET VARA LEVERERAT PÅ MÅNDAG (IGÅR ALLTSÅ) DET KOM INGET!!!
    FICK ETT MAIL IGÅR EFTERMIDDAG ATT DET SKULLE KOMMA IDAG. MEN DET HAR F*N INTE KOMMIT NÅGOT IDAG HELLE.R

NÅGON SOM VET OM DET KOMMER PÅ POSTEN ELLER HEM TILL BREVLÅDAN???????????

• Tr0ust
    Hon skrev 2010-10-26 14:42:19 följande:
    Hej!
    Jag på BIM + 6, har förvisso inte testat (då jag inte vågar mig på att köpa ett och testa för jag är så rädd för att det ska visa negativt) och jag har lite känningar på min vänstra sida, det typ trycker till där då och då, och jag är fruktansvärt trött. Sovit 12 timmar två dagar i rad nu, jag förstår inte vart denna trötthet kommer ifrån? Mått väldigt lite illa främst en dag för ca 4-5 dagar sedan och höll på att tuppa av i duschen. Tror nog det var främst av trötthet.

Jag hoppas så mycket, men jag vill ändå inte hoppas för mycket. Helt plötsligt kommer säkert mensen trots allt. Detta är vårt 19e försök.
    Jag var också nära på att svimma i duschen härom dagen. Jag är på BIM + 12 ca idag, och ska göra ett test ikväll. Är också trött, och lite illamående.' Men bätrtre att du gör ett test så du inte går runt och är orolig!

Lycka till!
  • Tr0ust

Jag har plussat :) Åh är så lycklig :)

Lycka till alla andra :)

• Tr0ust
    Tr0ust skrev 2010-10-26 20:23:29 följande:
    Jag har plussat :) Åh är så lycklig :)

Lycka till alla andra :)
    BIM + 12 Ca :)
  • Tr0ust
    Annelie68 skrev 2010-10-26 20:37:14 följande:
    Aaaaaahhhhhh........GRATTIS!!!!!!! ÄNTLIGEN en till som plussat... måtte vi bli fler! Lycka till!!! KRAMIZ
    Åh tack!! :) Får hoppas att det går vägen för mig denna gång :)

Och lycka till själv! :) Massa kram!
Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!