LennyB skrev 2010-11-02 15:37:52 följande:
Jag ska ringa dem nästa vecka igen om mensen inte kommit i helgen. Då är den ju två månader sen, så får vi se vad de säger då. Hittills har de inte velat göra några undersökningar mer än cellprovet. De säger bara att jag ska avvakta en vecka till, två veckor till... när det hade gått en månad var svaret men det vet du väl kära du att mensen kan hoppa en månad utan att det ä något med det. Men nu är det ju två månader... Ska ringa iaf även om det känns meningslöst. De verkar ju tro att den blödning jag hade för två veckor sedan var mensen - att mensen kan yttra sig i några droppar vid ett toabesök och sen inget mer. är en nyhet för mig. Men det var vad hon sa.
Tack för tummarna! :) Hur mår du/ni ? Fått tid för inskrivning? :)
Okej. Men är du en sådan som går och hoppas hela tiden och typ tänker på det varje dag? Det är ju så att mensen kan bli försenad om man tänker mycket på barn och så. Psykiskt alltså. Sen så är det klart att du vill ha barn och tänker kanske på det. Helt förstårligt.
btw, så verkar dom vara helt sinnes, där i ditt län? Vart bor du?
Yes, igår var vi på Hälsosamtal. Gick jättebra! Vi fick en tid, då vi skall skriva in oss, den 30 November. Så det ska bli kul :)
Lycka till nu då!