• apricos

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Här är en till, Är tyvärr en som letar symtom men jag har ordenlig mensverk sen 5 dagar tillbaka innan dess har det molat på i magen och rikligt med ÄL-flytningar...
    Jag testade med ÄL stickor och fick positivt den 25... men tyvärr neg på grav test.....Antingen har kroppen hakat upp sig eller ..... Vet ni hur långt efter BIM som man fortfarande kan hoppas på plus ?

• apricos
    TapetKlister skrev 2010-10-14 10:02:41 följande:
    Det där med ingen matlust har jag med, typ enda som jag känner att jag har matlust när jag äter Maxmat, haha!
    apricos skrev 2010-10-14 08:53:14 följande:

Här är en till, Är tyvärr en som letar symtom men jag har ordenlig mensverk sen 5 dagar tillbaka innan dess har det molat på i magen och rikligt med ÄL-flytningar...
    Jag testade med ÄL stickor och fick positivt den 25... men tyvärr neg på grav test.....Antingen har kroppen hakat upp sig eller ..... Vet ni hur långt efter BIM som man fortfarande kan hoppas på plus ?

Jag har läst om dom som plusat 2 veckor efter BIM, så det är nog vääldigt olika det där! Fast jag tycker att dom flesta verkar plusa innan BIM, varför kan inte vi också få göra det? :O
    Allt är så himla osäkert, - först så är det allt det här med gravsytom som lika gärna kan vara äl-symtom och symtom på att mensen dyker upp.
    Är mensen sen, - så kan den helt enkelt bara vara sen för att man är stressad, äter för dåligt, eller att man haft äl senare än man trott.
    Får man en negativ gravsticka efter BIM, - så kan man ändå vara gravid, fast kanske inte
    Varför kan det inte vara så enkelt, har man symtom och mensen är sen så är man gravid oavsett vad stickan säger? :P
    Hahha... skrattar när jag läser ditt inlägg med lite sorg i hjärtat,
    Någon borde uppfinna en mens-sticka. Så man kan kolla i fall den i alla fall är påväg =)
    Jag håller mina tummar för oss alla att våra + bara är sena.

Själv känner jag sådan frustration över att jag itne kan påverka processen, hur hamnar man i denna konstiga loop av stickor och längtan när man inte äns tänkte på barn för 6 månader sen :S
  • apricos

Jag tänkte faktisk hoppa över stickorna nästa månad för vi bakar ändå varranan dag .... och jag får utslag på dom precis hela tiden ... under mens, efter mens, vid ÄL, efter ÄL, innan mens..... så det är att kasta pengar i sjön för min del.

Nu är mitt mål söndag, om inte tant röd kommit så provar jag Grav test igen. Än så länge får jag hoppas att min mensverk är nått som gror.

• apricos

Vad kan det finnas för anledning att inte grav testen visar positivd ... om man är gravid dvs.

• apricos

Fasiken jag har gått över en vecka .... ingen mens, inget +... lite mindre ÄL flytningar och mensverk ....

När är det dax att ringa gyn ???

Så svårt och veta om detta har med mitt tidigare MF att göra, jag har haft en mens i mellan så kroppen borde vara ganska återställd ... eller ???

• apricos
    errenae

Tror jag har pinkat på alla stickor på marknaden... Tyvärr får jag utlag på ÄL stickor för det mesta. Hade ett galet starkt plus den 25 (9 dagar efter mens), men har inset att detta inte kunnat stämma. Då borde jag vara ca 2 V efter BIM.

Har tagit ett ÄL test för ca 2 dagar sen, och fick ett resultat som kunde varit +, Fått neg på CB och på testlagrets billiga stickor. Jag borde söka sponsorer snart. :S
    Jag tänkte vänta veckan ut, sen ringer jag gyn då har det gått 6 V sen sista mensen.
  • apricos

Jag blir så besviken på min gyn .... jag hamnar helt mellan stolarna....
    Vi har försökt ett år att bli gravida så då borde vi få hjälp att ta reda på vad som inte stämmer, men vi har haf ett missfall så därför kan dom inte hjälpa oss. Men om vi får 3 missfall då kan dom hjälpa oss.

Fattar inte ... om jag då inte berättat om mitt MS... då hade dom hjälp mig ... måste man undanhålla info för att få hjälp ????

Är så arg, frustrerad och ledsen ... BEEEHHUUUUUUUUUUUU !!!

Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!