TapetKlister skrev 2010-10-14 19:27:47 följande:
Vänvette: Ojoj, BIM+6, håller tummarna för att det tagit sig för din del! :) Drygt att man ska behöva gå över BIM sådär, sen dessutom bara få negativa test, usch vad less man blir alltså!
Aifos82: Ja men att man blir! Jag blir rent av nervös över att gå på toaletten, tänker hela tiden, "nu kommer mensen" men det gör den inte, sen på morgonen så håller man tummarna som tusan för att man ska få ett plus, men icket! Fast iofs är jag bara på BIM+3 än så länge, man har ju läst om dom som varit på BIM+20 och fortfarande i samma situation som oss, får hoppas att man inte går över sååå länge iaf utan att få plus!
AndreaE: Klart vi orkar läsa! Och välkommen!
Jag har aldrig testat rosenrot så jag vet inte så mycket om det, fast vad jag har hört så ska det göra cykeln kortare? Fast eftersom du bara åt en månad så är det svårt att veta!
Låter konstigt med mensvärken, fast man kan väl få det om man är gravid, så vi får hoppas att det är ett tecken på graviditet :)
Förstår vad du menar, sjukt drygt med ovissheten!
Tack, errenae! Fortfarande varken + eller "röd tant". Ska testa igen imorgon. Kroppen kanske bara lagt av denna månad. Jag har iofs haft stressigt på jobbet men brukar inte hoppa över ändå. Jag brukar ha en massa pms med ömmande bröst, ont i kvinnomagen osv. men inget denna gång... Tydligen bara att vänta o se, jobbigt att vänta. suck.
Lycka till allihopa!