Ain: ja men självklart kan jag ta mig in till Uppsala, skulle ju va jätteroligt att ses
. när i oktober åker du??
så roligt att benjamin tycker det är kul med att ta sig framåt o vill vara med. då är han precis lika lång som Linn nu då fast han väger lite mer
.
så roligt att du ska iväg till ikea, visst blir det mycket kortare dit nu va??
barbamamma: så söt Agathon är och självklart ska du skryta, han är ju jätteduktig
. skönt att det börjar rätta sig till med hans nacke, kommer nog bli bra nu!!
ja så där om maten håller Noah på, att inte maten i kylen blir dålig så mycket som han är o rotar där inne!! och han är tokig i knäckebröd (är väl iofs bra det), men ett litet paket knäckebröd går åt på två dagar
.
va roligt med zumban
vampyria: *vink vink*. nä du, städningen får du sköta själv, har själv jättestökigt efter helgen
.
Pilea: så roligt att kalaset blev lyckat
. haha, då har jag 5 år kvar innan jag blir tant
. och vilken chock att din pappa kom dit, måste ha varit jobbit o konstigt för er båda eftersom ni inte träffats under så lång tid??
nej usch o fyy, säg inte att ni oxå ska bli förkylda
. det mesta av min förkyning är borta, jag mår nästan ok och Noah blev bra han med, bara Linn som är förkyld nu..var konstig förkylning, jobbig o intensiv, men kort..
ååh fick du en hel kasse kantareller, måste vara världens bästa haha svampexpert vet jag inte, brukar bara plocka o rensa, sen får Dan fixa med det i maten
. nä han brukar förvälla i stekpannan eftersom den inte lämpar sig att torka och sen brukar han frysa in i påsar. stod bra beskrivet här:
http://www.kokaihop.se/recept/hur-man-foervaeller-kantareller
idag fick jag tygproverna från tyskland. ska sy en egen dopklänning o fangoria (hon är sy-expert) ska skicka mönster så ska jag sen beställa lite tyger
.