• vampyria2

Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)

Men hallå alla goa tjejer, tusan vad glad jag blev när jag hittade hit och såg alla gamlingar här och alla nya förstås, är alltid kul med nytt folk
    Sitter och läser och kommer svara lite mer på era inlägg sen men måste sätta lite fart och städa här hemma nu...ingen som har lust att komma och hjälpa till

Loke går på samma dagis som Vide och Kian så de har nog kul där om dagarna, även om även jag känner mig väldigt ensam här hemma.

Tusan vilken bra ide barbamamman att dra igång en ny tråd, tack

• vampyria2

Barbamamman, jag drar på musik som bara den och tittar in på datorn emellan åt, då går städningen lite lättare

Madde01, tack ja kul med lite nytt folk att tjattra med

Pilea,  {#emotions_dlg.flower}GRATTIS{#emotions_dlg.flower}  MEN om du är tant nu vad tusan är då inte jag då Drömmer  Haha fast det är kul att vara tant faktiskt, har inte haft så mycket kul som jag har just nu någonsin tror jag    Tufft för Alve men som du skrev bara han kommer över rädslan över att ramla så går det nog bättre

• vampyria2
    Barbamamman, ja glömde ju skriva att han var väldans söt den lille   Ja med en massa ungar är det svårt att städa, en av fördelarna med att Loke går på dagis nu och de andra går i skolan....föresten så har min äldsta dotter just flyttat hemmi från, kom hem i förra veckan och berättade att nu minsan så drar hon Förvånad  Hon bor med pojkvännen nu, men vad kan man göra hon är ju myndig så...

am zandra, HEEJ allt bra    Men hade du en svår förlossning din stackare Min andra förlossning var fruktansvärd gjorde ont som bara den och tog lång tid, men de efter det har varit okej som tur är   Hoppas du kan få lite mer svar i morgon och var inte orolig då ska se att de tar bra hand om dig där aj tygerna var jätte fina

Ain, håller tummarna att kläningen går upp i bud    Försök att tänka på att inte bära på en sida bara, jag fick förslitnings skador i axeln pga att jag bar mina barn på höger sida hela tiden Drömmer

Pilea, vad skönt att det funkade bra för Alve i dag, håller tummarna att det går bra för honom i morgon

Madde 01, känner igen det där med att barnen är rädda för män i glasögon, min pappa hade det och min mitten tjej var livrädd för honom i flera månader. Jätte konstigt då han var det snällaste som fanns och vi träffades flera gånger i veckan Förvånad  Men sen blev de minnsan bästa kompisar och hade en massa kul ihop

Ush vad jag saknar honom när man kommer på såna här saker, han var en fin pappa han Hjärta

Ah kan ju berätta för er som viste om min snygga norman så har det tagit slut med honom, usch tråkigt men vad ska man göra när man bor så långt i från varandra
    Men jag är snabb i vändningarna och har redan träffat en ny sen en månad tillbaka Tungan ute
    Jag var och tatuerade mig och då kom det dit en kille som skulle gadda sig samtidigt som mig. Tyckte att han var så snygg   Det var jätte varmt och det fanns en fläckt, han frågade mig om det var okej om han satt på den, jag blev så nervös så jag kunde inte ens svara utan lät ungefär "hubbla hubbla" haha kännde mig som henne i "dirty dancing" när hon hade bärt upp vattenmelonerna och Patrick frågar vad hon gör därCool
    Sen var jag ute på lördagen och då var han där, så då slog jag till   Är så otroligt att man kan bli kär som en tonåring när man är en tant
Svar på tråden Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)