Barbamamman, ja glömde ju skriva att han var väldans söt den lille
Ja med en massa ungar är det svårt att städa, en av fördelarna med att Loke går på dagis nu och de andra går i skolan....föresten så har min äldsta dotter just flyttat hemmi från, kom hem i förra veckan och berättade att nu minsan så drar hon
Hon bor med pojkvännen nu, men vad kan man göra hon är ju myndig så...
am zandra, HEEJ allt bra
Men hade du en svår förlossning din stackare
Min andra förlossning var fruktansvärd gjorde ont som bara den och tog lång tid, men de efter det har varit okej som tur är
Hoppas du kan få lite mer svar i morgon och var inte orolig då ska se att de tar bra hand om dig där
aj tygerna var jätte fina
Ain, håller tummarna att kläningen går upp i bud
Försök att tänka på att inte bära på en sida bara, jag fick förslitnings skador i axeln pga att jag bar mina barn på höger sida hela tiden
Pilea, vad skönt att det funkade bra för Alve i dag, håller tummarna att det går bra för honom i morgon
Madde 01, känner igen det där med att barnen är rädda för män i glasögon, min pappa hade det och min mitten tjej var livrädd för honom i flera månader. Jätte konstigt då han var det snällaste som fanns och vi träffades flera gånger i veckan
Men sen blev de minnsan bästa kompisar och hade en massa kul ihop
Ush vad jag saknar honom när man kommer på såna här saker, han var en fin pappa han
Ah kan ju berätta för er som viste om min snygga norman så har det tagit slut med honom, usch tråkigt men vad ska man göra när man bor så långt i från varandra
Men jag är snabb i vändningarna och har redan träffat en ny sen en månad tillbaka
Jag var och tatuerade mig och då kom det dit en kille som skulle gadda sig samtidigt som mig. Tyckte att han var så snygg
Det var jätte varmt och det fanns en fläckt, han frågade mig om det var okej om han satt på den, jag blev så nervös så jag kunde inte ens svara utan lät ungefär "hubbla hubbla" haha kännde mig som henne i "dirty dancing" när hon hade bärt upp vattenmelonerna och Patrick frågar vad hon gör där
Sen var jag ute på lördagen och då var han där, så då slog jag till
Är så otroligt att man kan bli kär som en tonåring när man är en tant