• 7 michelingodingar

Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)

Vi är några tjejjer som hängt ihop ett tag men många har nu lämnat tråden och jaa det har liksom blivit lite döttDrömmer så nu vill vi få in flera medlemmar i våran tråd som vi kan få lära känna

här snackas det om ALLT inte enbart bebisprat utan verkligen om allt mellan himmel och jord , familjen,barnen,relationer,väder och vind,fritid ja allt som man kan tänkas vilja dela med sig av

En viktig sak vill du hänga på så är du mer än gärna välkomen men här gäller det "ge och ta" alltså så skriver man inte enbart om sitt UTAN man ger alla andra oxå respons det är något man upplevt i många trådar att många bara skriver om sitt och vissa får massor av respons medans andra inte får så mycket som ett hej!! men är du med på det så HÄNG PÅ

välkommna in jag hoppas vi blir mååånga  som samlas här Solig

• Svar på tråden Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
  • Pilea

Hej, hopp, här e jag

Alve 060129 Tyra 071019 Max 100410
  • 7 michelingodingar
    välkommen hit
  • Saaaraa

Hejsan! Jag kanske kan hänga på här Saknar en tråd att vara aktiv i!
    Bor i Stockholm med min man, våra två barn och två små hundar. Är hemma med båda barnen, (Dottern blir 3 år i december och sonen är drygt 6 månader). Dottern ska börja lite smått på förskola efter nyår.

Pluggar på kvällarna, aktiverar barn, städar och lagar mat på dagarna.Hinner med lite aktiviteter och öppna förskolan också

• Pilea
    Saaaraa skrev 2010-09-08 13:30:24 följande:
    Hejsan! Jag kanske kan hänga på här Saknar en tråd att vara aktiv i!
    Bor i Stockholm med min man, våra två barn och två små hundar. Är hemma med båda barnen, (Dottern blir 3 år i december och sonen är drygt 6 månader). Dottern ska börja lite smått på förskola efter nyår.

Pluggar på kvällarna, aktiverar barn, städar och lagar mat på dagarna.Hinner med lite aktiviteter och öppna förskolan också
    Skoj, va pluggar du till?

Bor också i Stockholm, eller strax utanför. Har 3 barn födda 06, 07 o 10. 
  • Xgirl83

Oj, här var ett par kända ansikten, här kanske man skulle hänga på! am_zandra och jag är i en annan tråd tillsammans och även den är ju lite död just nu så detta kanske passar bra. Och "barbamammans familj", visst var väl du med lite i "BF i maj"-tråden? Jag lämnade den tråden just för att alla bara skrev om sitt, så detta låter ju passande!

Jag har en dotter, Selma, född i nov 2007, och så fick jag andra barnet, Arvid i maj nu i år. Själv är jag 27 år och bor i ett hus på västkusten. Har förutom barnen även sambo och en golden retriever.

Oj, nu måste jag hämta dottern på dagis! Hon går där 15 t/v.

Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Pilea
    Xgirl83 skrev 2010-09-08 13:36:38 följande:
    Oj, här var ett par kända ansikten, här kanske man skulle hänga på! am_zandra och jag är i en annan tråd tillsammans och även den är ju lite död just nu så detta kanske passar bra. Och "barbamammans familj", visst var väl du med lite i "BF i maj"-tråden? Jag lämnade den tråden just för att alla bara skrev om sitt, så detta låter ju passande!

Jag har en dotter, Selma, född i nov 2007, och så fick jag andra barnet, Arvid i maj nu i år. Själv är jag 27 år och bor i ett hus på västkusten. Har förutom barnen även sambo och en golden retriever.

Oj, nu måste jag hämta dottern på dagis! Hon går där 15 t/v.
    Välkomna, kul med flera
  • Saaaraa
    Pilea skrev 2010-09-08 13:35:59 följande:
    Skoj, va pluggar du till?

Bor också i Stockholm, eller strax utanför. Har 3 barn födda 06, 07 o 10. 
    Just nu läser jag in gymnasiet, på distans, efter det ska jag läsa ssk på högskolan och sedan är det dags för barnmorske-utbildning. Har några år kvar!
  • Pilea
    Saaaraa skrev 2010-09-08 13:42:42 följande:
    Just nu läser jag in gymnasiet, på distans, efter det ska jag läsa ssk på högskolan och sedan är det dags för barnmorske-utbildning. Har några år kvar!
    Ok, kul med ett mål

Själv fyller jag 30år på söndag o vet fortfarande inte vad jag vill bli när jag blir stor
    Jobbar inom äldreomsorgen som undersköterska annars. 
Svar på tråden Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)