Pilea: haha, inte nog med att han tjattrar, utan han skulle vara framför kameran precis hela tiden!! Hälften av bilderna blev antingen suddiga eller så fick jag med Noah’s huvud
.
Va kul att du fick pengar, vilken bra födelsedagspresent
. Så kul fest du ska ha!!
Grattis till Max också
. Synd att ersättningen inte gick i, du har inte provat att hälla i med kopp?? Kanske som du säger att han inte är så upplagd för det just nu, stackarn!! Hoppas han snart blir bättre med magen också!!
Jo jag hoppas jag blir bättre åtminstone till tisdag för då ska jag till auroramottagningen…Så där om förkylningar förstår jag inte!!! Här var det tvärtom, rörmokarn kom o jag sa att jag är superförkyld o dålig o det syntes väl också för jag har feber också, men han traskade in o sa ”ingen fara”
. o så får man veta att han har en bebis hemma som också är född i april, undrar lite vad folk tänker på...
Madde: så söt han är
. Noah var 7 månader innan han kunde sitta stabilt, men det där med att folk ska påpeka ”kan han inte detta än??”, det får man vänjas vid. Linn är tvärtom o vid 2 månader trodde alla att hon var 4 månader o bvc-sköterskan kommenterade åter igen här i tisdags om hur stadig Linn är i kroppen. men hon älskar att sitta, ligga på mage, hoppa i hoppgungan mm, hon tränar hela tiden jämfört med Noah som bara ville sitta lugnt i famnen!! Det jag har lärt mig är att alla barn är olika o man kan ju inte göra så mycket åt det heller
. Sen tror jag att folk glömmer, de kommer oftast ihåg såna saker som barnen var tidiga med, men glömmer resten
.
ni kan inte enas om att bara ha läsk på helgerna?? nu så är maken också med på noterna, hade aldrig fixat att sluta med sötsaker om han sitter o snaskar choklad framför mig
.
Barbamamma: men han har inte rätt att få något hjälpmedel då?? Tiden rinner också iväg för Dan så därför vore en mobil med bra kalender och schema jättebra verktyg för Dan så den väcker upp honom o tvingar in honom på det han ska göra..så där om hur man uppfattar vad folk säger känner jag så väl igen mig med Dan. Ex så skulle rörmokarn ringa o boka tid med oss för när han skulle åtgärda alla problem..men så dök han upp som gubben i lådan iaf idag o Dan viskade till mig ”men han sa ju att han skulle ringa först”. Att folk inte alltid gör som de säger är lixom inte med i hans planer
.
Jaha men då hade du ju iaf rätt datum i minnet, men missat vilken dag den 10:e var, det är ju så himla lätt hänt!!
x-girl: äsch, tänk inte på att du inte hinner kommentera allt, man skriver vad man hinner o orkar
.
Nu har jag skrivit lite då o då på word, är så lätt att man trycker på fel knapp på nätet och då försvinner alltihopa!!
Linn blev helt hysterisk här i efermiddag, stackarn var helt knallröd o tårarna bara sprutade
. Antingen är det gaser i magen eller så är det tänder på gång!! Hon har varit vaken hela dagen o somnade för en kvart sen. puh är helt slut nu..och vi fick ingen post idag, tråkigt!!