Madde01 skrev 2010-09-09 17:31:28 följande:
Ja, jag blev i gångsatt 36+0.. efter lite om o men fick han faktiskt stanna liiite längre än vad dom egentligen inte ville

men det gick jätte bra iaf, har en pigg o frisk pojke hemma... oj 27+4 var väääldigt tidigt, mem det gick bra iaf? har dom bara kommit för tidigt allihopa elr är du igångsatt med någon av dom?
Japp, det var lite väl tidigt! Ja, allt har gått bra o han mår bra, men det var ingen dans på rosor precis!
Ja, då har kommit tidigt allihop av sig själva, eller det beror på att jag har försvagad livmoderhals. Med första visste vi inte om det så det var ju ganska chockartat när han kom så pass tidigt. Med dom andra 2 hade jag sängläge mestadels.
lunaria skrev 2010-09-09 19:25:05 följande:
ja alltså Dan skippade ju sin medicin o då blev han så glad o uppåt igen o framförallt kramig o så som han var förut. humöret svänger inte alls, har fått tillbaks min man

. men samtidigt är jag så sur på den där överläkaren på psykvården som påstod att han skulle haft höstdepression, i såna fall skulle han fortfarande varit likadan även när han slutade medicinen. ska få honom att ringa o få prata med annan läkare, men han skjuter upp allt som vanligt

.
jo alltså, jag blev ju sugen på att ha den kvar när grannarna kom o sa att den var så himla fin o ser lyxig ut

. men jag har ju som sagt andra däck än dina o det funkar inte på vintern så jag tror inte du skulle uppskattat den heller då

. men usch, den är smidig att gå i affärer med

. ja du hör, beslutsångest in i det sista..fast om den inte blir såld så gråter jag inte för det..ja du kan väl skicka länken så kanske jag sätta ut annat där iaf om jag känner för det

.
nä nu ska jag fota lite mer. när Noah är hemma känner jag mig som Kalle Anka på den där snutten på julafton där han försöker fota alla fina fåglar, men så kommer hackspetten i vägen överallt

Ha, ha, kan riktigt se framför mig hur Noah o "tjattrar" som den där hackspetten
Exakt så där blir jag också när jag ska sälja lite större grejer, helt plötsligt blir det man ledsnat på så otroligt snyggt
Härligt att maken din är tillbaks

Glittrax skrev 2010-09-09 20:15:29 följande:
pilea: vad jobbigt det låter med benskörhet och speciellt för barnen! vet du om det är vanligare hos pojkar än hos flickor?
Ja marängsviss är ju så gott! 
Jag har mått jättedåligt idag i illamåendet.... armbanden hjälpte ingenting, låg bara i ett mörkt sovrum fram till 14 idag...,.jag vet knappt vad jag ska ta mig till om det ska fortsätta såhär, läste nånstans att nån fått dropp och det vänt då och hon var inte illamående på ett bra tag... men jag kräks ju inte så jag lär väl inte få nån hjälp... 
Nej, det är 50 % risk att det ärvs oavsett vilket kön barnet får!
Jag har fått sjukdomen av min mamma som i sin tur fått den av sin mamma. Mina 2 bröder är inte bensköra.
Jobbigt med illamåendet, finns ju inget värre än att må illa, blä!
Madde01 skrev 2010-09-09 20:24:05 följande:
Barbamamman- Japp Julius fick bli lite tidigt född hehe.. Fick ju HF så det var inte så mycket annat o göra åt det. Fluff tårta blir det när jag elr nån fyller år.. haha ..namnam.. Nu blev jag sugen på det också.. hahah

Har faktiskt tagit fram glass ur fysen, så nu ska jag äta glass alltså, jäkla bantning... Men har verkligen haft en helvetes kväll, tror det är därför jag bestämde mig för lite glass

Julius har vart arg o sur sedan 17 tills han somnade nu kl. 20 och jag är ju ensam på em - kväll så jag får ju ta det där trötta humöret varje kväll ibland blir man bara så trött på det.. Så nu blir det tröst äta med glass.. Usch...
Sådana där kvällar känns igen!
Tyra fick värsta spelet igår vid nattningen för att jag sa att vi bara skulle läsa 1 bok. När hon väl lugnat sig började jag klappa henne över håret o då kom hon ju på att hon glömt sina pippi-tofsar på dagis o så var cirkusen igång igen med gap o skrik.
Glittrax skrev 2010-09-09 20:50:21 följande:
håller med..
Föressten så hade vi ju tänkt att Nova skulle vara utan blöja på dagis idag, inne, till att börja med.. sambon som hämtade henne på dagis kom hem med en hel påse med tvätt..

hon hade inte alls gjort nåt på pottan..hon hade satt sig, men personalen sa att hon nog inte kan slappna av för det är så stojigt.. så hon är nog inte redo där helt enkelt! vi tar nog det senare.. men ska höra med personalen till veckan...
Ja, det blir ju en del kisstvätt när blöjorna ska väck!
Ain skrev 2010-09-09 22:05:54 följande:
Ah, jag har varit saa sugen pa Marängsuisse hela dagen

är inbjuden pa middag i helgen och har sagt att vi tar med nagot, kan man ta med Marängsuisse mantro? Synd bara att mannen inte tycker om det saklart...
Du får väl komma över på mitt 30-års-kalas o käka lite marängsvisch istället