Pilea: glömde ju skriva förut: GRATTIS på födelsedagen!! hoppas det blir roligt kalas
barbamamma: nä du, vi äter nog fler olika sorters svamp än de flesta, men flugsvamparna får andra käka om de vill . jo här kommer det nya ord varje dag,bättre sent än aldrig hihi .
va gott med tårtan! finns alltid någon som dock är tvärtom . var tvungen att fundera kring dte här med fluffet, frågade Dan oxå o det var ju den tårtan som Dan's morfar tyckte så mycket om så kanske att det bli nå't sån't till dopet . kul att Abbe uppskattade kalaset, det är ju det viktigaste av allt . stackars Freya, de har ju inte vett på att inte äta för mycket sött vid den åldern!!
Fangoria: *vink vink* .
Glittrax: jag mådde mycket mycket sämre med Noah än med Linn kan jag säga, hade ett sjukt illamående o sov dygnet runt. iofs så fick jag antagligen problem med mina sköldkörtelvärden under graviditeten då så be de kolla värdena på dig!! för det var strul för dig under graviditeten med Nova eller hur var det nu igen?? i såna fall finns det risk att du får problem nu igen..för det kan man verkligen bli trött av!! usch, din stackare, så jobbigt för dig!! jag åt iofs inte så värst mycket i början av någon av graviditeterna pga illamåendet, men prova dig fram o se vad som funkar. jag åt mycket digestivekex sist gång vet jag och drack iskallt vatten...
va kul att ni ska iväg o träffa henne då
idag har jag varit lite piggare o förkylningen är inte så illa. däremot har Linn blivit förkyld nu!! gaaah, håller bli tokig på detta, stackarn får ju inte va frisk så länge hon heller pga att hon blir smittad av mig .
ska försöka baka lite tekakor i eftermiddag för vi har inget bröd hemma..Noah har kommit in i en ätperiod så han äter typ hela dagarna känns det som!! så fort han kommer hem från dagis så ber han om mackor, fil, kräm och sen äter han middag o 10 minuter senare vill han ha nå't annat och ändå äter han dubbla portioner med lunch på dagis samt 3 smörgåsar på mellis!! är era såna?? vill eg inte att han ska äta hela tiden, är ju inte bra för tänderna, men han är ju tydligen hungrig..iaf så går allt åt i rungande fart här hemma så nu ska här bakas. ska blanda i lite solrosfrön och havregryn så kanske det blir lite mer mättande