barnamammans familj: Men stackars din son som är nästan helt blind.
Men oj vad jobbigt med din son som har adhd/damp, vad ledsen man måste känna sig som mamma när ens barn inte ens klarar av det grundläggande i skolan som ju är så viktig för ens framtid. Och fy, vad otäckt att din dotter fastnade sådär, jag som har klaustrofobi får rysningar ju!
Madde01: Välkommen!
Låter skönt att slippa nattamning.
Jag längtar också till den dagen man kan slippa det, även om jag visserligen oftast sover när jag gör det.
Ain: Jag har faktiskt inte ens funderat över skor till Arvid, men så är han ju ett par månader yngre också. Tror mest han kommer sitta i vagnen i vinter och först komma ner på marken i vår. Jag hade nog tagit det när/om det behövdes om jag var du, fast jag VET hur det är när man blir sådär sugen, och kanske inte kommer ha möjlighet att köpa det senare när behovet finns. I övrigt i vagnen kommer han ha fodrad fleecejacka eller FIX windstopper-overall och sitta i åkpåse när det inte är jättekallt, och så fodrad fleeceoverall i åkpåse när det är mer kallt. Har köpt mössa och vantar också då förstås, fast båda overallerna är sådana som man viker över händerna, så är det inte jättekallt så behövs kanske inga vantar.
Saaraa: Men hjälp vad otäckt med andningsuppehåll!! Och att de inte utreder det mer?? Jag hade nog gått privat eller nåt alltså för sånt där är jag livrädd för. Usch och fy.
Jag tycker ju det är obehagligt så det räcker när Arvid typ ska kräkas och liksom har det i halsen och hostar till och har sig.
Zandra: Men fy vilken förkylning du fick då!! Hoppas du får ut lite grejer på Tradera istället då, om du orkar. Har för mig att du har pratat om Tradera ett tag nu.
Och jag som hade LOVAT mig själv att ta tag i att städa här hemma idag, men nä, hunden skulle ha promenad, Arvid skulle ha mat, jag skulle ha lite te, några Tradera-auktioner skulle packas....och vips så var det dags för lunch! Det är inte mycket man hinner medan Selma är på dagis. Fick röjt lite här i alla fall.
Om en halvtimme ska min sambo tatuera sig...spännande! Han fick det av mig i födelsedagspresent för han har velat skaffa tatuering i flera år. Tror han var lite spänd i morse när han gick till jobbet.
Är en ganska stor tribal han ska ha på ena överarmen.
Vad använder ni för höstskor till era barn? Funderar på vad man ska köpa till Selma. Bäst hade väl varit ett par tunnare kängor i goretex, men de är ju så dyyyyra. Ska man ändå satsa på det?