Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Zandra: Men det låter ju jättespännande! Kul att hon verkligen har konkreta planer också. Fast det är ju mycket som ska klaffa såklart. Men att ni kan bo där hade ju också varit så perfekt. Men har du funderat något på hur du skulle göra med studierna i så fall?Barbamamman: Oj, det var ett billigt och bra hus. Vi gav 10 ggr mer för vårt. Jag måste säga att badrummet ser jättemysigt ut!! Ja fy, här var också kallt i morse! Kanske inte 5 minus, men rejält med frost i alla fall. Men vädret är underbart här, soligt och vindstilla.
Ain: Kul att höra lite mer om hur det fungerar där du bor. Jag har ju hört en del innan, men det där med att många barn blir hämtade under lunchen och äter med sina föräldrar var lite fascinerande.
Nu finns lite bilder på vårt vardagsrum i min blogg. gladliten.blogspot.com/
Hm, jag vet inte med Arvid, han har inte bajsat igår eller idag, och han är normalt Bajskunden och bajsar typ 3-4 ggr om dagen oftast. Kanske vi får inhandla lite katrinplommonpuré. Undrar om det har med smakisarna att göra, för jag tror han har börjat få i sig lite nu. I morse tror jag faktiskt att han fick i sig en del gröt.