Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Barbamamman: Otäckt med din svärfar! Vilken tur att han kom in i sådan tid och att han nu förhoppningsvis får medicin så han själv kan behandla sådant hemma. Aj, en hammare i huvudet låter ju verkligen inte skönt och det känns som om det skulle kunna gå illa om man får det. Kul med Ullared! Ja du har ju helt rätt, barn behöver inte en massa dyra grejer och ingen har ju bett dem att köpa det till dina barn.Pilea: Med Selma fick jag tillbaka mensen efter att jag slutat helt med amningen, typ nån månad efter, så runt 8-9 månader efter förlossningen. Denna gången har inte mensen kommit tillbaka än, trots att jag var så säker på att jag hade PMS för ett tag sedan. En sån sötnos-kille du har, och fin katt med förresten! Var det din eller barnens farfar som är sådär krånglig med julfirandet? Oavsett, dåligt av honom tycker jag. Man kan ju försöka för barnbarnens skull och om han inte vill det så kan han väl inte kräva att ni ska anpassa ert firande efter honom, eller? Men vad knäppt att det inte blir någon fotografering på dina barns dagis! Hallen blev ju bra! Svart passar ju bra med trappan, eller är det mörkbrun den är?
Zandra: Nu är jag ju såå nyfiken hur det gick hos banken?? Kul med din nya mobil! Min kom också igår som sagt, jag är jättenöjd! Men vad skönt att ni kunde prata om det, om än på barnnivå.. Vad bra att han gav dig sovmorgon, då kanske nåt gick in i alla fall. Aha, jag förstod inte att det var på dagen Noah skrek sådär.
Jag känner nästan som jag har fått tillbaka lite mjölkstockning igen. Är allmänt frusen och hängig, lite huvudvärk. Fast det kan ju också ha att göra med att Selma har härjat och skrikit i natt, även Arvid har varit vaken en del. Blir en lugn dag, får se om vi kommer ut lite efter lunch.