Zandra: Jag tycker också ni ska ta fram fler böcker, bara positivt ju!
Kul att han äntligen vill kolla i böcker och det kommer nya ord till på köpet. Oj 800:- var ju bra!! Nej du har rätt i att man inte får mycket för kläder på Tradera, åtminstone inte i mindre kläder eller om det är t ex Lindex och H&M. Jag köpte fin-/julkläder till Arvid igår:
www.tradera.com/tuffa-julklader-skjorta-byxa-m-avtagbara-hangslen-stl-74-auktion_341785_121059001
Men sen kom så bra rabatter på Ellos och jag var lite sugen på dessa kläderna, men känns ju lite onödigt nu då:
www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=273205&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink= (gillar egentligen inte så mycket kläder med dödskallar på, men om man bortser från att det är just dödskallar så tyckte jag det var så fint)
Skönt att ni fick en bättre natt! Ja man behöver de där längre sömnpassen. Jag har också funderat över Pilea hela veckan!
Barbamamman: Nej nej nej, inte magsjuka!! Och lagom tills din man ska åka iväg också. Sen tycker jag lite synd om din man också som fick sätta sig i bilen och åka 10 mil med eventuellt magsjuka på gång. Hoppas han inte behövde sätta sig i ett dike och dra ner byxorna, eller springa ut från mötet.
Skönt att du kom igång med läxan ändå! Så kul att Alwin har fått dagisplats! Det låter ju som att han verkligen skulle behöva det så det blir nog jättebra. Men synd att det är just när din man är bortrest, förstår att det blir en del pusslande för att få ihop det. Jo jag hoppas också att Arvid inte får en ovana att vakna så man får sätta in nappen på nätterna nu istället! Men det är mycket värt att det går så lätt att få honom att sova både på dagen och kvällen.
Idag kom Selmas dagisfoton på posten. Hon ser väl inte jätteglad ut, men hon ser blyg ut så då kan man ju förstå att man inte skrattar direkt.
Tycker hon blev söt min lilla skrutta. På gruppfotot ser hon glad ut. Förra årets foto var en katastrof, undrar om det ens var en utbildad fotograf som tog det kortet. Selmas huvud var jättelitet på det stora kortet, han kunde liksom inte zooma in eller flytta kameran närmare eller nåt när det kommer ett lite mindre barn? Och så fick hon hålla sig i något som ser ut som en stolsrygg som ser lika stor ut som Selma på kortet. Så därför får vi vara nöjda med årets kort. Men hennes hår är fortfarande hemskt sedan hon klippte sig mitt på huvudet.