Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Pilea: Jaha, då förstår jag hur ni gör med nattningen. Men vilka fynd du gjorde!! Jag sålde ett par Viking Goretex på Tradera nu precis och för dem fick jag 280 + frakt och du fick ju två par bra skor plus mycket mer för inte så mycket mer pengar.Zandra: Trist att Linn är i en sån fas, men vad bra att ni fick en så bra natt! Duktig tjej som gjorde som hon blev tillsagd.
Barbamamman: Kul att badrumsrenoveringen är igång! Skrämmande att det började droppa vatten! Det är ingen risk att ni måste renovera ännu mer då?
Madde: Låter som ni hade en väldigt mysig kväll igår.
Idag har vi haft en riktig hemma-fixar-dag. Jag har städat vårt sovrum som bara har blivit stökigare sedan Arvid föddes. Jätteskönt att få det gjort. Andreas har formaterat om min dator, kört bort skräp m.m. Min mamma tog med sig Selma iväg en stund så att hon kunde få bli lite aktiverad också.
Selma bara vägrar sova ikväll. Tror det är för att hon är på väg att bli förkyld, vilket jag också är på väg att bli. Andreas är ute och tar ett par öl. Jag såg fram emot att ha en lugn kväll ensam men jag har bara nattat Selma hela kvällen ju och snart är det dags för sängen... Hon sitter bredvid mig nu och tittar på När Harry mötte Sally (!).